hmmmmm....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef Posdnous het volgende:
Hoezo? dat heeft iemand anders toch gedaan die schijnbaar achter je wilde parkeren?
Nogal logisch.. the basic principle of overmacht, mijn beste.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hmmmmm....interesting, en die is daarna natuurlijk doorgereden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef funkmaster het volgende:
btw de uitlaat is ook geraakt, die moet denk ik ook vervangen worden...dat wordt best een dure grap volgens mij
ja dat lijkt me nog het slimste advies van allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:58 schreef laffer het volgende:
gewoon bellen met de mededeling dat je de auto in de prak hebt gereden![]()
en als ze dan boos worden, zeggen dat je er niks aan kon doen omdat je dronken was![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zou het laten repareren. Je zal toch voor de kosten moeten opdraaien. Dan leen je maar wat van je postbank studentenkrediet.
wat is de schade... gooi eens een fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:42 schreef funkmaster het volgende:
ik heb vannochtend tijdens het parkeren bij een vriend van me een deuk gereden in m'n moeders auto....maar m'n ouders zijn op vakantie en komen pas volgende week terug
bellen of wachten???
(tis wel m'n eerste ongeluk...heb pas een jaar m'n rijbewijs), tis wel echt een opvallende deuk in de achterbumper
en hoeveel eurie's is de schadequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:02 schreef funkmaster het volgende:
heb geen fototoestel of digitale camera...(pauper)
ja geen idee dus....maar het lijkt me geen 200 eurie opkapbeurtjequote:
Als de uitlaat meedoet kan je er wel een 0 bij denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja geen idee dus....maar het lijkt me geen 200 eurie opkapbeurtje![]()
jaja, ik realiseer me zelf ook wel dat dat dom was hoor...en ik realiseer me het volgens mij nog een stuk beter als straks de rekening op de deurmat valtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Misschien leert deze schade en de financiele consequenties je af om roekeloos met andermans spullen om te gaan. Een vriend had ik ook eens mijn auto geleend, hop, met 40 km/u over een drempeltje. Radiatorbeschermingsplaat naar de knoppen. 70 euro schade; mooi dat ik hem liet dokken.
quote:
is het niet gewoon een leasebakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef funkmaster het volgende:
[..]
jaja, ik realiseer me zelf ook wel dat dat dom was hoor...en ik realiseer me het volgens mij nog een stuk beter als straks de rekening op de deurmat valt
ja, het nieuwe model...2005quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef optifree het volgende:
[..]
Uit welk jaar?
En ja dat is inderdaad een dure grap...had hij ook een electrische achterklep, die beschadigd is?
ja, ik mocht hem lenen...en nee geen leasebakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef Aarde het volgende:
[..]
is het niet gewoon een leasebak
dan maakt het weinig uit lijkt me
mocht je hem wel lenen![]()
zorg dat iemand je keihard van achter ramt, dan hoef je niks te vertellen![]()
aj ajquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja, ik mocht hem lenen...en nee geen leasebak
quote:
Dan ben je een ontzettende tyfuslul, verder niks!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef funkmaster het volgende:
maar even puur hypothetisch he, wat nou als ik zeg dat ik hem gewoon zo terugvond de volgende ochtend, het zou opzich ook een aanrijding kunnen zijn geweest van linksachter
Dan zou de garage daar een opmerking over maken en zeggen, he dat lijkt wel op een paatlje....want die mensen kunnen snel zien waardoor het komtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef funkmaster het volgende:
maar even puur hypothetisch he, wat nou als ik zeg dat ik hem gewoon zo terugvond de volgende ochtend, het zou opzich ook een aanrijding kunnen zijn geweest van linksachter
(ik ga even een hartaanval krijgen, zo terugquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik zou je ouders wel netjes gaan bellen en het gewoon toegeven, en verder de auto vast voor reparatie terug brengen, verder zeg je zelf ook dat je natuurlijk de schade zelf betaald
.
En ja een achterkant is duur....die van een mercedes e klasse (2003 model), met vervanging van de electrische achterklep kost een 4000 euro
tyfuslul met 4000 euro meer dan die brave jongenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan ben je een ontzettende tyfuslul, verder niks!
joh gewoon eerlijk doorgeven de eerstvolgende keer dat ze bellen ofzo...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef funkmaster het volgende:
ja hoe zit dat met all-risk?? want ik ben ondertussen even verzekeringspapieren aan het zoeken...iemand daar ervaring meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
Gewoon eerlijk vertellen, werkt altijd het beste
Je ouders weten ook dat blikschade altijd kan gebeuren, je heb waarschijnlijk net 1 jaar of minder je rijbewijs. Zij zijn ook jong geweest en hebben ook heus wel schade gereden.
En met een Maserati 3200GT en een Audi A6 lijkt het me ook niet dat jullie in de bijstand zitten, dus dat beetje verzekeringswerk (verhoogde premie?) is misschien ook wel te overzien
nee, jullie hebben nog een autoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef woutabest het volgende:
Je heet toch niet toevallig Bart hé?
zoja, dan hebben we hier geen auto meer
Zijn jullie ook in het bezit van een electrische achterklep dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef funkmaster het volgende:
[..]
(ik ga even een hartaanval krijgen, zo terug![]()
)
dit ga je toch niet menen he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nee, jullie hebben nog een auto![]()
paaltje...zie andere postsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Aarde het volgende:
[..]
joh gewoon eerlijk doorgeven de eerstvolgende keer dat ze bellen ofzo...
waar was je tegenaan gereden een andere auto? is de auto van je mams de enige schade?
mensen met net hun rijbewijs maken nu eenmaal rapper wat schade... had ze hem maar niet moeten uitlenen he... niet te druk maken en gewoon eerlijk zijn... kan gebeuren toch. of was je stoned dronken en heb je in zijn achteruit een politiemotor aangereden en vervolgens doorgereden ... in dat geval moet je je wel diep schamen![]()
haha, nee vrees niet ik heb geen broers of zussen die me hiervoor gaan villenquote:
all-risk vergoed alle risico's dus ook paaltjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja hoe zit dat met all-risk?? want ik ben ondertussen even verzekeringspapieren aan het zoeken...iemand daar ervaring mee![]()
ja die...3,2 fsiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef optifree het volgende:
[..]
Zijn jullie ook in het bezit van een electrische achterklep dan?![]()
Oh en welke achterlichten hebben jullie?
deze, met die leds?
[afbeelding]
Want dan hebben jullie minimaal de 3.0 tdi of de 3.2 FSI
Is hij zeker weten all risk verzekerd?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja hoe zit dat met all-risk?? want ik ben ondertussen even verzekeringspapieren aan het zoeken...iemand daar ervaring mee![]()
maar, maar, maar... ben je een bekendequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef funkmaster het volgende:
[..]
haha, nee vrees niet ik heb geen broers of zussen die me hiervoor gaan villen
(ben aan het zoeken, nog niks gevonden...)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is hij zeker weten all risk verzekerd?
Zo ja, dan heb je een gedeelte eigen risico (kan een paar honder ¤ zijn) en de premie gaat omhoog.
Glas ook nog heel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef funkmaster het volgende:
maar de achterlicht-units doen het nog
waar woon je....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
maar, maar, maar... ben je een bekende![]()
De meeste mensen die dit soort auto's rijden, hebben hem all risk verzekerd, voor het gemakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef funkmaster het volgende:
[..]
(ben aan het zoeken, nog niks gevonden...)
Nou als jullie het huidige model A6 hebben is hij zeker wel all-risk verzekerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef funkmaster het volgende:
[..]
(ben aan het zoeken, nog niks gevonden...)
de muziek stond zo hard dat ik die nauwelijks hoordequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef ChRoNiC het volgende:
Je hebt toch park distance control? Dat hebben de auto's van mijn ouders, heb ook nog nooit wat geraakt daarmee.
Oe ja en elke sensor kan hij apart op het LCD scherm weergevenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef ChRoNiC het volgende:
Je hebt toch park distance control? Dat hebben de auto's van mijn ouders, heb ook nog nooit wat geraakt daarmee.
en dan kijk ik gewoon tegen paar honder euro aan en een boze blik omdat de no-claim van m'n ouders omlaag gaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou als jullie het huidige model A6 hebben is hij zeker wel all-risk verzekerd
als jij mij of hem kent, dan zal je dat wel moeten wetenquote:
nee, nog nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef optifree het volgende:
[..]
Oe ja en elke sensor kan hij apart op het LCD scherm weergeven![]()
Dus je hebt idd lomp gedaan
Heb je je ouders al gebelt?
Je ouders gaan je er waarschijnlijk niet door hatenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef funkmaster het volgende:
[..]
en dan kijk ik gewoon tegen paar honder euro aan en een boze blik omdat de no-claim van m'n ouders omlaag gaat?
nee, ik ken je niet..(profiel gechecked)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef woutabest het volgende:
[..]
als jij mij of hem kent, dan zal je dat wel moeten weten
of je kijkt in mijn profiel
Maarja, erg veel vertrouwen heb ik er ook niet meer in
juist.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef funkmaster het volgende:
[..]
en dan kijk ik gewoon tegen paar honder euro aan en een boze blik omdat de no-claim van m'n ouders omlaag gaat?
je kwam wel met eng veel gelijkenissenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nee, ik ken je niet..(profiel gechecked)
m'n ouders vinden het niet erg als ik schade zou rijden, maar bij deze schade is het duidelijk dat ik achteruit reed, en de deuk is zo lomp dat ze weten dat ik niet langzaam achteruitreed...dat is gewoon het hele probleem...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef sj44k het volgende:
acdh gewoon laten, en als je ouders terugkomen eerlijk vertellen, waarom zou je de vakantie voor je ouders vergallen voor een lullig kutdeukje. Als je ze gaat bellen wordt het deukje in hun gedachten als snel een deuk, dus lekker laten voor wat het is. Als je ouders terug zijn dan ga je maar overleggen over schade betalen enzo. Als je relaxte ouders hebt valt het allemaal reuze mee.
je hebt een saab met 200 + pk op je eigen naam staan? als je daar de premie als beginnend bestuurder voor kunt betalen heb je vast ook wel een digitaal cameraatje onder handbereik... kom op joh show us the damagequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef funkmaster het volgende:
naja, ok...ik denk dat ik niet bel maar de auto gewoon wegbreng naar de audidealer en eerst ff check of ie all-risk is verzekerd
ben bij m'n ouders thuis, heb digi-cam in delftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
je hebt een saab met 200 + pk op je eigen naam staan? als je daar de premie als beginnend bestuurder voor kunt betalen heb je vast ook wel een digitaal cameraatje onder handbereik... kom op joh show us the damageen een fotootje van die saab zou ook leuk zijn
![]()
Even hypothetisch zou je dan aangifte moeten doen van doorrijden na aanrijding, bij de politie. Het verdere hypothetische zou fraude zijn en een valse aangifte. En indien de hypothetische verzekering hier achter komt kan jij en/of je moeder doorgaans het wel schudden met fatsoenlijk een hypoethetische verzekering nog te kunnen afsluiten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef funkmaster het volgende:
Sorry hoor, maar je gemiep over "arme student" en zo is nu wel heel ongeloofwaardig...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef funkmaster het volgende:
en die premie van die saab betalen m'n ouders, ik moet de wegenbelasting (auw) en benzine betalen
hoo, ik heb idd super mazzel dat m'n ouders die premie voor me betalen...maar dat neemt niet weg dat ik ook gewoon van de stufi moet leven? ik heb niet van die ouders die elke maand geld overmaken hoor...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sory hoor, maar je gemiep over "arme student" en zo is nu wel heel ongeloofwaardig...
als enig kind van 2 bovenmodale ouders zou ik me niet teveel zorgen maken over die schadequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:33 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hoo, ik heb idd super mazzel dat m'n ouders die premie voor me betalen...maar dat neemt niet weg dat ik ook gewoon van de stufi moet leven? ik heb niet van die ouders die elke maand geld overmaken hoor...
zoals ik al zei zeggen mijn ouders gewoon : "dokken jij" , mensen denken altijd dat als je ouders genoeg geld hebben om die schade te betalen, ze het wel voor je betalen...nou in mijn geval echt niet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:35 schreef Aarde het volgende:
[..]
als enig kind van 2 bovenmodale ouders zou ik me niet teveel zorgen maken over die schade![]()
ja, jij snapt het nog niet helemaal....maakt niet uit hoor, maar hou dat soort domme uitspraken gewoon voor jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:36 schreef juliusbackpacking het volgende:
een arme student in een saab, A6 ed. huhuh....
Ik weet redelijk goed wat een Saab kost in het gebruik, en dat kon ìk never nooit betalen van m'n stufi. M.a.w.: je hebt gewoon mazzel, geniet ervan en bel je ouders op dat je een paaltje hebt geraakt met hun A6. Klaar. Als je gelukt hebt zeggen ze: "Niet meer doen knul, voortaan voorzichtiger zijn". En als je iets minder geluk hebt, moet je zelf de verzekering van je Saab gaan betalen. Overigens kan ik dan de Saab Safe Polis aanraden, die is wel goed te doen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:33 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hoo, ik heb idd super mazzel dat m'n ouders die premie voor me betalen...maar dat neemt niet weg dat ik ook gewoon van de stufi moet leven? ik heb niet van die ouders die elke maand geld overmaken hoor...
gewoon zeggen voor de foon als je ze weer spreekt, de rest komt vanzelf... je zult er niet een levenlang van wakker hoeven liggen en je ouders zeker niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:36 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zoals ik al zei zeggen mijn ouders gewoon : "dokken jij" , mensen denken altijd dat als je ouders genoeg geld hebben om die schade te betalen, ze het wel voor je betalen...nou in mijn geval echt niet!
ik werk naast mijn studie om die auto te kunnen betalen en onderhouden, en als het even kan neem ik de trein omdat het goedkoper is...ik ben een echte autoliefhebber en daarom heb ik die auto, niet omdat ik niet weet wat ik me m'n geld moest doen hoor...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet redelijk goed wat een Saab kost in het gebruik, en dat kon ìk never nooit betalen van m'n stufi. M.a.w.: je hebt gewoon mazzel, geniet ervan en bel je ouders op dat je een paaltje hebt geraakt met hun A6. Klaar. Als je gelukt hebt zeggen ze: "Niet meer doen knul, voortaan voorzichtiger zijn". En als je iets minder geluk hebt, moet je zelf de verzekering van je Saab gaan betalen. Overigens kan ik dan de Saab Safe Polis aanraden, die is wel goed te doen!
Geen dank. Ik kreeg de tip van Van Leenen.quote:
ja de hele mikmak, maar er zitten 2 uitlaten onder...symmetrisch weetjewel, dus ik weet niet of als er een verbogen is de andere ook vervangen moet worden??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:40 schreef Hugster het volgende:
Maar we hebben het dus over een bumper + einddemper van de A6?
Ook nog plaatwerk geraakt onder het achterlicht? Met andere woorden, moet er ook nog uitgedeukt worden?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:41 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja de hele mikmak, maar er zitten 2 uitlaten onder...symmetrisch weetjewel, dus ik weet niet of als er een verbogen is de andere ook vervangen moet worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |