ik neem even voor de aardigheid aan dat je niet fraudeert en het echt is. maar dan nog wat wil je ermee bewijzen... er kunnen 100-en oorzaken zitten aan de storing. misschien zijn de kaarten wel radioactief weet jij veelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef displission het volgende:
maar dan wacht je toch nog ff ik ben momenteel een kleiner filmpje aan het uploaden..waarin het verschil duidelijk wordt tussen een normaal papiertje en een ander "papiertje"
het verschil tussen een papiertje en een 'papiertje'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef displission het volgende:
maar dan wacht je toch nog ff ik ben momenteel een kleiner filmpje aan het uploaden..waarin het verschil duidelijk wordt tussen een normaal papiertje en een ander "papiertje"
Hardware acceleratie uitzetten wil wel eens helpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef _SnoepHond het volgende:
En Aarde, hoe kan jij screenshots maken van iets wat je afspeelt in Windows Media Player? Want mij lukt dat niet
shhhhhhhhhhhhht zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hardware acceleratie uitzetten wil wel eens helpen
Ik zal 'm alvast inkoppen. Al het niet-normale is magischquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik neem even voor de aardigheid aan dat je niet fraudeert en het echt is. maar dan nog wat wil je ermee bewijzen... er kunnen 100-en oorzaken zitten aan de storing. misschien zijn de kaarten wel radioactief weet jij veelhet is in geen geval het bewijs dat het iets magisch is.
ow is dat de definitiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal 'm alvast inkoppen. Al het niet-normale is magisch![]()
WTF !!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Aarde het volgende:
[..]
en enige dat dit topic bewijst is dat jij niet bijster snugger bent op het vlak van rationele conclusies trekken ... en dat je baggerfilmpjes upload![]()
ik heb het over het eerste filmpje schatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:25 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
WTF !!!
ben jij paranormaal begaaft of zo???
dat filmpje is er nog nit eens.
Weer een bewijs dat de rationalist meer op irrieele en subjectieve beredenaties stoelt dan hij lief is.
Begrijp werkelijk niet wat jij hier doet.
![]()
magie.. dat is toch dat je dingen verandert door je Wil..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal 'm alvast inkoppen. Al het niet-normale is magisch![]()
daar gaat het niet om, je loopt gewoon het topic te vergallen met je denigrerende opmerkingen en je misplaatste arogantiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:26 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik heb het over het eerste filmpje schat![]()
volgens mij heb ik alleen opgemerkt dat storing op een camera niks bewijst op de storing na... en dat dat ook makkelijk nog eens fake kan zijn. wat is hier niet correct aan dan . volgens mij is de enige oplossing die jij wilt horen magie ... hoe realistisch is dat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:30 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je loopt gewoon het topic te vergallen met je denigrerende opmerkingen en je misplaatste arogantie![]()
Of jij hebt het gewoon fout.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:30 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, je loopt gewoon het topic te vergallen met je denigrerende opmerkingen en je misplaatste arogantie![]()
nee joh, magiequote:
weer zo'n misplaatste aanname. het enigste waar ik me aan erger is jou arogantie en denigratiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef Aarde het volgende:
[..]
volgens mij heb ik alleen opgemerkt dat storing op een camera niks bewijst op de storing na... en dat dat ook makkelijk nog eens fake kan zijn. wat is hier niet correct aan dan . volgens mij is de enige oplossing die jij wilt horen magie ... hoe realistisch is dat.
het begint saai te wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef displission het volgende:
jaja webcam kapot..62% waarom zou ik liegen dat mijn cam kapot zou zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |