das ook nog een idee, maar kom je eigenlijk ook weer op het zelfde uit als jessie met d'r zitbad dat het een sta in de weg is/wordt en je er mee moet gaan slepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:29 schreef Oblivion het volgende:
Wij hadden dan wel een iets grotere ruimte.
Ik heb een kleine zwarte vijver gekocht, rond en daar zat meneer prinsheerlijk in te badderen.
Doorsnede van plusminus 80 centimeter en 30 diep.
Die zou je aan de muur kunnen ophangen en in de zomer heb je een lekker badje voor in de tuin.
Zijn de kids te groot? Dan kan je een leuke vijver bouwen...![]()
Of een cementbak, die kan je ook in wit krijgen.
En verder wilde ik jullie toch even veel succes (!) wensen, en hoop dat het snel opgelost kan worden.![]()
quote:Het echte landleven
Alsof u de schapen hoort blaten, het hooi ruikt en de versheid van natuurlijke producten al proeft voordat u bent begonnen met koken. Keukens van toen bij Keuken Kampioen. Echt hout? Graniet? Pastelkleuren? Een ouderwetsch lavet?
Heb al een beetje zitten zoeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef knorretje het volgende:
[..]
das ook nog een idee, maar kom je eigenlijk ook weer op het zelfde uit als jessie met d'r zitbad dat het een sta in de weg is/wordt en je er mee moet gaan slepen.
wat ik me dan wel weer afvraag zou je in zo'n vijverbak zelf een putje kunnen maken, hem inmetselen en op die manier een kinderbad maken.
Ja maar zou je ook een bad willen als je dan verder geen douche meer zou hebben. Want dat is de vraag natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:02 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk een bad!![]()
Ik zou niet meer zonder bad willen.
En een lavet zou je kunnen vragen aan een keukenboer.
[..]
Bron.
ja die serie hebben allemaal ruimtebesparende dingen, ook dat "ronde douchebad"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, dit zijn aangepaste maten:
[afbeelding]
Piccolo city 164 ruimtebesparend bad is 1.60 m.
Duscholux bij http://www.sanitair-online.nl/
maar is 20 cm niet alsnog een veel te laag/klein laagje om echt als kinderbad te gebruiken ? klinkt zo laag.quote:
Dit gaat over Knorretjes verhuizing, maar je kan gewoon meelullen uiteraard. Maar je mag ook een eigen topic openen. Wat jij wilquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:43 schreef Rekkie het volgende:
Is dit een algemeen topic?
Ok dank!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit gaat over Knorretjes verhuizing, maar je kan gewoon meelullen uiteraard. Maar je mag ook een eigen topic openen. Wat jij wil![]()
Leuk! Zijn we dol opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok dank!
Ik openen dan denk ik wel een eigen, aangezien het een nieuwbouw project gaat worden
Yep, al is het nog erg prematuur, want een kavel moeten we nog toegewezen krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk! Zijn we dol opMet tekeningen en fotootjes eventueel en zo
![]()
Dit is de enige diepe douchebak die online te vinden is....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef knorretje het volgende:
maar is 20 cm niet alsnog een veel te laag/klein laagje om echt als kinderbad te gebruiken ? klinkt zo laag.
Op marktplaats staan mooie.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Knor, voor een lavet zou je ook eens kunnen kijken bij op- en verkopers van oude bouwmaterialen.
Ik had ergens een paar linkes, even kijken voor je. Brb.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef Brighteyes het volgende:Sommige mannen!
Ok, het zal weinig nut hebben, maar ik ga het toch proberen:
Ze slopen die dingen er niet uit omdat ze kapot zijn... ze slopen die dingen uit panden die helemaal gesloopt worden omdat dit soort dingen onwijs mooi zijn enzo.Verder is er niks mis mee!
Maar ja, like I said... het zal wel niet uit maken.
ik geef nog niet op hoor, ik ben nog lang niet verhuist (quote:Jammer, was wel een handige optie geweest voor een klein bad-achtig iets.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag het gesprek bij de bank!
Ben benieuwd wat eruit komt! Of er een goede oplossing gevonden word enzo.
yep, we doen weer voor de volle 100% mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... half positief dus... Wel een hypotheek, geen schadevergoeding.
Da's wel een beetje jammer want jullie hebben nu een berg extra kosten.
Maar goed, het huisje gaat wel door!
Ik heb hier een hoge douchebak van de Gamma, die gebruikte ik als badje, nu ja badje, ik kan erzelf ook nog in zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef knorretje het volgende:
ja zat ook al bij keukengootstenen te kijken, die kan je zelf natuurlijk ook benoemen tot lavet(nu manlief nog overtuigen dat een lavet echt wel leuk, schattig en functioneel kan zijn met kids. Die kent alleen het lavet zoals we hem in een andere woning tegen kwamen tijdens onze zoektocht naar een huis.)
edit: het grootste probeelm bij gewone spoelbakken is de beperkte diepte.
*veder zoekt*
Ja!! zoiets zoeken we dus bv. * Deze week dus ff bij de gamma naar binnengaat*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik heb hier een hoge douchebak van de Gamma, die gebruikte ik als badje, nu ja badje, ik kan erzelf ook nog in zitten
Het is een driehoekige bak met een ronde lang kant en neemt niet meer ruimte in dan een gewone douchebak
Of sla ik nu volledig de plank mis, met wat je bedoelt en zoekt en wat er kan?
als je niets kan vinden mag je de mijne hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:29 schreef knorretje het volgende:
[..]
Ja!! zoiets zoeken we dus bv.eze week dus ff bij de gamma naar binnengaat*
BE: jah daar komt het opneer, al is het als je precies zou horen hoe of wat (dat kan ik alleen uitleggen aan de hand van bedragen en die zetten we liever niet online neer) je nog harder schrikt!
ja maar nu nog naar een andere aanbieder gaan houdt in dat je weer de hele handel opnieuw doet, wat betreft het traject de hypotheekaanvraag en gemiddeld gaat daar 4 tot 6 weken overheen. Wat uitkomt voor ons opnog meer kosten want we betalen die dagrente immers nog steeds.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:38 schreef Oblivion het volgende:
Is daar nou werkelijk niks aan te doen...?
Ik bedoel...Als jullie zelf in gebreken waren dan is het logisch dat je de rekening gepresenteerd krijgt.
En nu toch alles rond is(de papier winkel), kan je dan niet overstappen om een hypotheek bij een ander te krijgen?
Ik zou het niet van mijn kant kunnen laten glijden.
als ik echt niets kan vinden dan laat ik nog wel van me horen, in elk geval bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
[..]
als je niets kan vinden mag je de mijne hebben
het is ms alleen voor jezelf lastig omdat het een hoge instap heeft.
als ik erge last van mijn rug heb kost dat me dus wel moeite, instappen.
klopt ja, voor de ouden van dagen onder onsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef Troel het volgende:
Dat ziet er best goed uit milagro, je hebt toch ook zulke dingen met een deurtje?
Spannend meissie! In ieder geval alle geluk toegewenstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:04 schreef knorretje het volgende:
foutje van de bank,
niet in uw voordeel
geen recht op schadevergoeding
ga wel langs start en ontvang alsnog een hypotheek,
mogelijke nieuwe passeerdatum 2 feb.
wij zijn benieuwd.
oh die wil ik ook wel!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:24 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
zoiets dus is het
ongeveer 45 cm hoog.
JA!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgende week om deze tijd ben ik officieel Groningse
Jij nog nader nieuws Knor?
Ik vind dat eigenlijk niet meer dan logisch met dit weer. Laat ze gewoon de gasstanden opnemen, desnoods betalen jullie toch de kosten aan gas?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:33 schreef knorretje het volgende:
jah, we wachten nu op een telefoontje van de verkopende makelar wanneer we voor inspectie mogen komen de 31e
(we hebben nml aangegeven dat we het opprijs zouden stellen dat ze de waterleiding goed zou afsluiten of er voor zorgen dat de kachel het zou blijven doen, vanwege het vele vriezen en de kans op gesprongen leidingen. Maar dat wilde de verkopende partij niet vanwege de kosten die dat met zich mee zou gaan brengenDus ben benieuwd of ze nu uiteindelijk iet nog meer kosten gaat hebben)
dat is voorgesteld, maar wilde ze ook niet. Dus we merken het wel dinsdag. In elk geval moet zo snel mogelijk die kachel weer aan om vocht en kou die woning uit te krijgen, hij staat sinds eind april vorig jaar leeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet meer dan logisch met dit weer. Laat ze gewoon de gasstanden opnemen, desnoods betalen jullie toch de kosten aan gas?
Hopelijk kan het inderdaad snel weer aan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef knorretje het volgende:
[..]
dat is voorgesteld, maar wilde ze ook niet. Dus we merken het wel dinsdag. In elk geval moet zo snel mogelijk die kachel weer aan om vocht en kou die woning uit te krijgen, hij staat sinds eind april vorig jaar leeg.
O wat geweldigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef knorretje het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!
notaris belde net, 31 januari gaan we dan nu echt eindelijk passeren![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef knorretje het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:27 schreef knorretje het volgende:
JA!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
waar je in het huis op moet letten??quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:05 schreef knorretje het volgende:
iemand nog tips waar we op moeten letten bij de 'inspectie' ?
en om niet gelijk te gaan klagen, maar jezus wat een regel nu ineens, zo duurt het maanden en zo is het nog maar 5 dagen en lijken die 5 dagen veel te kort te zijn om alles rond te krijgen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:36 schreef tvdleur het volgende:
Jawel, ik mag hier ook postenIk heb een huis gekocht!!!
Na 3,5 jaar geleden mijn appartementje van 55 m2 te hebben gekocht ben ik nu een stapje verder gegaan:
ik heb mijzelf, en voor mn eentje een drive in woning aangeschaft van 142 m2![]()
inpandige garage, woonkeuken, 3 slaapkamers, tuinkamer, tuin van 4 bij 8, badkamer van 4 bij 4,5![]()
![]()
![]()
Hypotheek is bijna rond en medio mei mag ik erin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
dit is in feite een topic voor Knorretje, er is wel een ander topic voor (kan ik atm niet vinden
)
OEquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
dit is in feite een topic voor Knorretje, er is wel een ander topic voor (kan ik atm niet vinden
)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Het enorme grote show je kamer (en huis) topic (3)
die dingen weten we allemaal al, dat hebben we bij oa de bezichtiging geconstateerd. We moeten nu voor een laatste keer het huis doornemen om te kijken of het in dezelfde staat verkeerd als toen we het koopkontract tekenden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef gateway het volgende:
[..]
waar je in het huis op moet letten??
Euhm op de dag dat je intrekt de meterstand opschrijven, vanaf daar is het pas jullie gas/water/stroom verbruik
en verder: euhm, algemene toestand, eventuele schimmel en vochtplekken omdat het zo lang heeft leeggestaan, scheuren in de muur, toestand van de kozijnen (verf, maar ook kijken of ze niet verrot zijn bv)
verer geen id, nog nooit naar een huis wezen kijken dat van mij zou worden.....
uiteraard moet je die aandoen... sowieso wil je weten of het nog werktquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef knorretje het volgende:
[..]
die dingen weten we allemaal al, dat hebben we bij oa de bezichtiging geconstateerd. We moeten nu voor een laatste keer het huis doornemen om te kijken of het in dezelfde staat verkeerd als toen we het koopkontract tekenden.
we gaan sowieso kijken hoe het zit met de waterleiding en de kou van de laatste tijd, neem aan dat je dat kan door de kraan te openen en hopen dat er water uitkomt, of denk ik nu te simpel.
tja de cv staat uit en zit bij de koop dus moeten we die aan doen dan ?? en hoe doe je dat ??
meterstanden opschrijven is in september al gedaan door het energie bedrijf er is niks meer daar als ik het goed begrepen heb.
verer geen id, nog nooit naar een huis wezen kijken dat van mij zou worden.....
ok en wat als hij het niet doet ...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef tvdleur het volgende:
[..]
uiteraard moet je die aandoen... sowieso wil je weten of het nog werktmeestal is de stekker eruit getrokken, dus stekker erin, kijk naar de waterdruk (moet meestal rond 1,4 bar zijn) en aanjengelen die handel. Kan het huis, terwijl je de overdracht doet, in de tussentijd mooi opwarmen
roflquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef tvdleur het volgende:
Ow... en het klinkt onlogisch, maar zet een paar raampjes open: dit om de muffe geur te verwijderen en ook de vocht die er toch zekerweten in is geslopen.
Dan doet hij het nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:50 schreef knorretje het volgende:
[..]
ok en wat als hij het niet doet ...
beestje is aankomend juni 15 jaar oud dus ik heb een vreemd voorgevoel...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:56 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Dan doet hij het niet, maar dan teken je de papieren met de aantekening dat de CV niet werkt zoals toendertijd de overeenkomst gesloten is en dat dit gefixt moet worden (met een deadline erin).
heeft vocht in de muren verder nog nadelige invloed op evt klusactiviteiten ??quote:En over dat prima luchten: zet m dan maar vol open want dan zit er zeker vocht in de muren....
15 jaar is wel enorm oudquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef knorretje het volgende:
[..]
beestje is aankomend juni 15 jaar oud dus ik heb een vreemd voorgevoel...
[..]
heeft vocht in de muren verder nog nadelige invloed op evt klusactiviteiten ??
moet je niet bericht blijven editten natuurlijk, ik blijf quotenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:56 schreef tvdleur het volgende:
plz tell me u checked it before...
ja vandaar mijn vraag hier ook al Het groot Centraal Verwarmde topic.quote:
ja maar huren is uiteindelijk heeeeeeeeel duuurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef Oblivion het volgende:
Kan je nu niet vast checken of je zo'n ding kan huren?
Want het is een groot bedrag ineens toch?
Dus het staat zw/w dat hij het doet? Klaar toch dan, leeftijd maakt niet uit, dan moet ie werkend opgeleverd wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja vandaar mijn vraag hier ook al Het groot Centraal Verwarmde topic.
wat voor een ketel je nou eigenlijk moet kopen, ik heb er totaal geen verstand van en er zijn er gigaveel.
Hmmmm, hoeft niet...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:04 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja maar huren is uiteindelijk heeeeeeeeel duuur
quote:Comfort zonder zorgen
Wanneer u een boiler bij DELTA Comfort Service huurt, profiteert u van een goede en snelle storingsservice. Deze service zit bij de huurprijs inbegrepen. Bovendien worden eventuele reparaties kosteloos uitgevoerd.
ja maar bij een koopketel kun je ook een onderhoudskontract afsluiten en daarnaast zijn er ook pechverzekeringen die je kan afsluiten voor dit soort dingen en dan komen ze het ook verhelpen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmmm, hoeft niet...
Met jullie (on)geluk stuit je op een blauwe maandag ding en dan heb je dit niet:
[..]
Voor een onderhoudscontact betaal je vlot 75 in het jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:10 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja maar bij een koopketel kun je ook een onderhoudskontract afsluiten en daarnaast zijn er ook pechverzekeringen die je kan afsluiten voor dit soort dingen en dan komen ze het ook verhelpen.
yep zover ik me dat nuherinner wel, heb er iets over gelezen. Geen zin om nu de papieren er bij te pakken. kijk het morgen nog een keer na,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Dus het staat zw/w dat hij het doet? Klaar toch dan, leeftijd maakt niet uit, dan moet ie werkend opgeleverd worden
ja, maar ik hoopte gewoon wat ervaringe te horen, ik heb altijd het gevoel dat bedrijven je de ketel aansmeren waar zij het meest op verdienen of die nou het meest optimale is of niet.quote:Tegenwoordig is elke HR combi ketel wel goed te noemen. je kan het ook laten berekenen: ruimte te verwarmen + verwacht warmwater gebruik in de pieken geeft wel een bepaalde ketel. offertes kan je altijd vrijblijvend opvragen en dan komen er wel een paar uitrollen. Laten installeren moet je hem toch. Wat onderhandelen over de (installatie) prijs natuurlijk
En je hebt de wet consument en koop waarin staat dat je redelijkerwijs bepaalde verwachtingen bij een produkt mag hebben (stel de ketel gaat stuk binnen 2 jaar). Dan mag de leverancier aantonen dat het misbruik zou moeten zijn anders sta je in je recht (zou niet weten hoe je een CV kan misbruiken dus sowieso zit je wel ff veilig dan).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:10 schreef knorretje het volgende:
[..]
ja maar bij een koopketel kun je ook een onderhoudskontract afsluiten en daarnaast zijn er ook pechverzekeringen die je kan afsluiten voor dit soort dingen en dan komen ze het ook verhelpen.
we hebben een klein bedrag mee laten financieren, daarmoet wel het een en ander sowieso van gedaan worden, maar we willen kijken of we her en der kunnen bezuinigen en dan toch een nwe ketel erin zetten. Mocht ie het overigens nu niet doen, stoken we eerst nog gewoon op gas voordat er direct op een aanschaf wordt overgegaan, dat komt verder op in de verbouwing wel denk ik. (maar god mag weten hoe het allemaal gaat lopen straks)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voor een onderhoudscontact betaal je vlot 75 in het jaar.
Maar als je het met je hypotheek mee kan berekenen, is het op lange termijn wel de beste oplossing 1 te kopen.
(Denk ik...)
Als je een nieuwe koopt kan je de verplaatsing erbij bedingen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:13 schreef knorretje het volgende:
[..]
yep zover ik me dat nuherinner wel, heb er iets over gelezen. Geen zin om nu de papieren er bij te pakken. kijk het morgen nog een keer na,
[..]
ja, maar ik hoopte gewoon wat ervaringe te horen, ik heb altijd het gevoel dat bedrijven je de ketel aansmeren waar zij het meest op verdienen of die nou het meest optimale is of niet.
de ketel die er nu in zit is naar ik meen geen HR ketel maakt dat overigens nog uit kwa aansluitingen (al zouden we hem het liefst sowieso verplaatst zien)
Blijven ademen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:15 schreef knorretje het volgende:
(maar god mag weten hoe het allemaal gaat lopen straks)
hmm mijn vader riep ook al zoiets dat HR niet perse het meest goedkope hoeft te zijn in gebruik. Ik heb dus totaal geen idee wat ons gebruik gaat zijn, altijd alleen maar een gaskachel gehad. en die zit hier ook weer in en zal dus ook vast wel gebruikt gaan worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef bixister het volgende:
knor, wij sonden vorig jaar ook voor de onprettige verrassing van een kapotte ketel. we hebben een AWB-VR gekozen, na uitgebreid advies van allerlei ervaringsdeskundigen in onze omgeving. die was relatief goedkoop, zeer onderhoudsvriendelijk, en het rendement is heel goed. (wel geen HR dus maar dat schijnt niet eens zo heel veel uit te maken, hangt een beetje af van hoeveel je verbruikt).
je hebt de afgelopen weken meegelezen, dit hebben wij al een jaar of 6, dus ik weet zeker dat we de komende maanden nog heeeeeeel wat gaan meemaken.quote:
Nee, het stopt nu gewoon!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:22 schreef knorretje het volgende:
[..]
je hebt de afgelopen weken meegelezen, dit hebben wij al een jaar of 6, dus ik weet zeker dat we de komende maanden nog heeeeeeel wat gaan meemaken.
maar bij een 2de hands kun je nergens op terug vallen volgens mij, vraag ik mij af of je een onderhoudscontract kan krijgen die een beetje redelijk geprijst is en tevens ook spoed doet. en dan zit ik nog met installeren, ik weet bij wijze van nog net de stekker te vinden en de rest is abracadabra (en zelfs die stekker moet ik dinsdag nog maar zien te vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:28 schreef poemojn het volgende:
Knor, op Marktplaats worden ook (tweedehands) ketels verkocht. Heel misschien zit daar nog een koopje / tijdelijke oplossing tussen?
Of bij online winkels zoals http://www.stetech.com/Do(...)etels/cv-ketels.html misschien nog.
ik heb ook best wel zin in het huisje, maar nu het zover is zit ik ff te stressen gewoon. het gaat opeens zo snel er moet vanalles opnieuw aangevraagd worden en we zijn opeens niet meer een stapje voor op evt problemen maar gaan overal achter aan hobbelen. Bv geen internet direct, geen aannemer die de volgende dag staat te poppelen etc etc. We hebben alles moeten cancellen en zijn nu afh van wanneer anden weer tijd hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, het stopt nu gewoon!
Positief gaan denken.
Enjoy the ride, wees creatief.
Anders blijf je hangen in een negatieve spiraal.
Het laatste wat je wilt is een hekel aan je huis krijgen omdat alles heeft tegen gezeten.
En het huis verdiend het om van te houden. Een poepie van een huis hebben jullie!
En ja ik weet wat het is "alles" tegen je te hebben....Maar genoeg is genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |