Hehe, nee dat is het niet. Ik wordt gek van onverwachte knallen ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee waarom precies.quote:
Erg herkenbaar. Dit staat overigens direct in verbinding met mijn angst voor stiltes. En dan bedoel ik van die stiltes terwijl er (groepen) mensen bij me zijn (denk aan examenzalen, klaslokalen, liften). Ik denk dat het een tijdlang een serieuze fobie is geweest, aangezien ik elke kans om onder zo'n situatie uit te komen aanpakte en gewoon bang wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu nerveus of gestresst ben slaat het op m'n darmen. Ik weet niet zo wat ik liever heb eigenlijk
Komt er nog een vervolg??quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
KAASFOBIE-VERHAAL
(Wordt vervolgt bij belangstelling)
Ik heb precies hetzelfde! Leuk detail is dat ik mezelf wagenziekte aangepraat heb (denk ik) en dus super vaak misselijk benquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:51 schreef Daiha het volgende:
Iemand trouwens ook last van het niet kunnen en vooral, niet willen kotsen??
Ik denk dat ik voor het laatst gekotst heb toen ik 5 was ofzo, dus al zo'n 20 jaar niet gekotst![]()
Doe er alles aan om hette voorkomen, liever 3 uur misselijk op de plee zitten dan 1x een vinger in mn keel steken.
good for youquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb geen irrationele angsten, heb dan ook maar zelden respect voor mensen met een fobie.
Dus als jij een vogelspin moet voeden, of the empire state building's glazen moet wassen, of iemand anders kots moet opruimen dan zeg jij dus geen probleem?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb geen irrationele angsten, heb dan ook maar zelden respect voor mensen met een fobie.
Doe niet zo raar, er zijn genoeg mensen die dat alles zonder problemen kunnen. Het leuk vinden is anders maar een beetje angst is niet meteen een fobie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dus als jij een vogelspin moet voeden, of the empire state building's glazen moet wassen, of iemand anders kots moet opruimen dan zeg jij dus geen probleem?
Dat kan dus nooit, dus heb geen respect voor jou.![]()
dat heb ik dus andersom. Het is geen fobie of zo, maar als ik bijv. klontjes vet in m'n vlees heb of zo, brrr.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef Dissolved het volgende:
Ik kan niet tegen harde stukjes in zacht eten. Bijvoorbeeld van die sperziebonen in blik, dan hebben de sperziebonen altijd van die harde stukjes, daar ga ik echt van kokhalzen. Hetzelfde gebeurt met appelmoes met stukjes appel, graten in vis en pitten in mandarijnen. *ril*
Maar dat kokhalzen moet ik dus echt afleren.
Ik kan wel tegen opengesneden buiken maar zodra ze met handen, voeten en ogen gaan kloten ga ik zappenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:49 schreef kaspermols282 het volgende:
Ik heb altijd als ik hoor over ziektes of het op tv zie dat word ik helemaal gek dan voel ik het ook (bijvoorbeeld bij van die operatieprogrammas voel ik het in mijn buik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |