abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34430063
Oja, vervormde stemmen zoals in het nummer Rockafeller Skank van fatboy Slim geloof ik, en Believe van Cher. Dat de stem zo vervormd en blikkerig klinkt. Vooral die van Fatboy Slim daar kan ik echt niet tegen.
Tap tap tap
  dinsdag 24 januari 2006 @ 23:57:24 #102
132645 BtjeFlauw
Mijn eitje is een...
pi_34432530
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Gevoelige oren ?
Hehe, nee dat is het niet. Ik wordt gek van onverwachte knallen ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee waarom precies.
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!
pi_34433551
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als ik nu nerveus of gestresst ben slaat het op m'n darmen. Ik weet niet zo wat ik liever heb eigenlijk
Erg herkenbaar. Dit staat overigens direct in verbinding met mijn angst voor stiltes. En dan bedoel ik van die stiltes terwijl er (groepen) mensen bij me zijn (denk aan examenzalen, klaslokalen, liften). Ik denk dat het een tijdlang een serieuze fobie is geweest, aangezien ik elke kans om onder zo'n situatie uit te komen aanpakte en gewoon bang was . Ziek worden tijdens tentamens, vragen of ik even naar de wc mag als het me te stil werd, noem het maar op, ik heb het allemaal gedaan . Dit is dus begonnen door m'n maag en darmen die raar gaan doen, gaan rommelen ed. als ik nerveus word. Het idee van zo'n grommend buikje terwijl het helemaal stil is stond me niet aan . Wel balen dat ik er bijna door ben gezakt; halverwege je examen weggaan omdat blijven zitten simpelweg niet meer lukt is niet bevordelijk voor je cijfers .
pi_34440210
Darmen is inderdaad bekend. Mijn hele stelsel loopt gewoon vast en hoor ik me darmen niet meer en m'n maag "spoelt" ook niet meer door. Wat weer maagpijn kan veroorzaken. Dit heb ik ook als ik nerveus of gespannen ben. Daarom is in de ochtend eten erg belangrijk. Is de schade kleiner omdat je je darmen dan meteen in werking zet.
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:48:03 #105
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_34441401
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

KAASFOBIE-VERHAAL

(Wordt vervolgt bij belangstelling)
Komt er nog een vervolg??

Ik dacht dat ik een kaasfobie heb maar als ik jouw verhaal lees, pffft. Zo erg heb ik het gelukkig niet. Maar wel heel wat problemen gehad met het walgen van kaas. Op de basisschool werd er een keer een stuk kaas in mijn broodtrommeltje gedaan. Brood niet opgegeten. Ik kreeg ook eens een aanbieding voor 50 guldens een plak kaas op te eten. Heb het stuk zowaar in mijn mond gestopt, maar toen ik realiseerde wat voor schimmel zich in mijn mond bevond wist ik niet hoe snel ik die zooi uit mijn mond moest spugen. Geen 50 gulden verdiend, had het door moeten slikken

Mensen willen vaak niet snappen hoeveel moeite ik met kaas heb, denken ze dat het een grap is of dat het wel meevalt. Er schiet me nu nog wat te binnen, een paar jaar geleden heeft een goede vriend een blok kaas in mijn koffie gestopt, gelukkig kwam ik er op tijd achter. Ik ben me toch uit mn slof geschoten, woest was ik. Sindsdien hebben ze wel door dat het menens is.

Het enige product waarin kaas verwerkt is wat ik lust is Hamka's chips
Tranendal
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:51:55 #106
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_34441521
Iemand trouwens ook last van het niet kunnen en vooral, niet willen kotsen??

Ik denk dat ik voor het laatst gekotst heb toen ik 5 was ofzo, dus al zo'n 20 jaar niet gekotst
Doe er alles aan om het te voorkomen, liever 3 uur misselijk op de plee zitten dan 1x een vinger in mn keel steken.
Tranendal
pi_34441591
Oh ik kots echt heel snel Ik ben er nu niet meer bang voor, nu gooi ik het er gewoon uit. Ik denk dat ik vroeger meer bang was om te kotsen in het openbaar dan 't kotsen zelf misschien.
Tap tap tap
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:02:55 #108
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34441867
injectie-naalden, brrr ik kan er niet naar kijken, op tv niet en irl niet.
Bloedprikken is altijd een hele beleving bij mij
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34548121
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:51 schreef Daiha het volgende:
Iemand trouwens ook last van het niet kunnen en vooral, niet willen kotsen??

Ik denk dat ik voor het laatst gekotst heb toen ik 5 was ofzo, dus al zo'n 20 jaar niet gekotst
Doe er alles aan om het te voorkomen, liever 3 uur misselijk op de plee zitten dan 1x een vinger in mn keel steken.
Ik heb precies hetzelfde! Leuk detail is dat ik mezelf wagenziekte aangepraat heb (denk ik) en dus super vaak misselijk ben

Ik vermijd ook situaties waarbij andere mensen eventueel zouden moeten kotsen. Als iemand al aangeeft dattie misselijk is, moet ik me al bijna uit de voeten maken. Voor het geval dat

Ik wil er vanaf
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_34555639
hm... een vriend van me heeft een fobie voor alcohol.
Als er besproekn word hoe de vrienden naar een kroeg gaan, dan wordt hij stil, nergens meer zin in, hij beschrijft dat als moe. Als hij dan naar huis gaat, en ik moet later ook nog thuis komen, dan kan hij dus niet slapen, omdat hij de angst heeft dat ik bezopen thuis zou komen, terwijl hij weet dat het irreel is. Hij was eens gaan darten, en iemand was er dronken geweest, en had zich misdragen. Niet gevochten of handtastelijk, slechts een grote bek. Hij kwam helemaal trillend thuis.
And the druids turn to stone...
pi_34555689
Ik heb geen irrationele angsten, heb dan ook maar zelden respect voor mensen met een fobie.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:26:50 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34555795
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb geen irrationele angsten, heb dan ook maar zelden respect voor mensen met een fobie.
good for you
Niet meer actief op Fok!
pi_34556311
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Dus als jij een vogelspin moet voeden, of the empire state building's glazen moet wassen, of iemand anders kots moet opruimen dan zeg jij dus geen probleem?
Dat kan dus nooit, dus heb geen respect voor jou.
pi_34558031
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

Dus als jij een vogelspin moet voeden, of the empire state building's glazen moet wassen, of iemand anders kots moet opruimen dan zeg jij dus geen probleem?
Dat kan dus nooit, dus heb geen respect voor jou.
Doe niet zo raar, er zijn genoeg mensen die dat alles zonder problemen kunnen. Het leuk vinden is anders maar een beetje angst is niet meteen een fobie.
pi_34558201
dat van dat gordijn, dat heb ik ook wel, maar dan andersom, dus juist als de gordijnen open zijn 's avonds en ik moet het dicht doen. Ovrigens alleen op m'n eigen kamer, met een schuin dak, en dat er dan van bovenaf iemand ineens z'n hoofd voor het raam steekt.

over kotsen, ik denk dat ik vanaf m'n 10e tot m'n 18e niet een keer gekotst heb, toen ging ik studeren en sindsdien in een jaar ineens een paar keer (8 keer op een nacht bij de laatste keer)
en NEE niet omdat ik teveel gezopen had, ik heb in m'n hele leven net 1 biertje op denk ik, en ik vind het gewoon vies.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:50:00 #116
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_34558230
Vieze messen, gewoon tafelmessen als iemand tijdens het brood eten een klodder boter ofzo d'r aan laat zitten, dat vind ik goor
pi_34577361
Ik heb ichthusphobia. Oftewel ik ben bang voor vissen. Stom hè. Eerst had ik er gewoon een enorme hekel aan, nu krijg ik letterlijk de rillingen als ik grote vissen zie. Goudvissen in een kom of mooie tropische visjes kan nog wel, maar dingen als karpers of zeevissen of... *ril*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_34579072
Ik kan niet tegen harde stukjes in zacht eten. Bijvoorbeeld van die sperziebonen in blik, dan hebben de sperziebonen altijd van die harde stukjes, daar ga ik echt van kokhalzen. Hetzelfde gebeurt met appelmoes met stukjes appel, graten in vis en pitten in mandarijnen. *ril*
Maar dat kokhalzen moet ik dus echt afleren.
Buurman, ik hier?
pi_34583617
Electriciteitscentrales en (de binnenkant van) molens *ril*

Ben ook 'gewoon' bang voor spinnen, maar heb wel es een vogelspin op m'n hand gehad en die vond ik dan weer heel lief

Van die harde stukjes in sperziebonen ga ik idd ook kokhalzen, maar das gewoon ranzig, niet eng
pi_34584576
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef Dissolved het volgende:
Ik kan niet tegen harde stukjes in zacht eten. Bijvoorbeeld van die sperziebonen in blik, dan hebben de sperziebonen altijd van die harde stukjes, daar ga ik echt van kokhalzen. Hetzelfde gebeurt met appelmoes met stukjes appel, graten in vis en pitten in mandarijnen. *ril*
Maar dat kokhalzen moet ik dus echt afleren.
dat heb ik dus andersom. Het is geen fobie of zo, maar als ik bijv. klontjes vet in m'n vlees heb of zo, brrr.
Sanity is (not) statistical
  zondag 29 januari 2006 @ 16:47:40 #121
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34584798
Ik heb een redelijke afkeer van mensen met afgekloven vieze nagels .. wanneer ik die een hand moet geven sta ik stijf van de kippenvel
En het erge is dat ik het niet kan laten om even naar de handen te kijken ... terwijl ik dat beter niet kan doen.
Ik zou er misselijk van kunnen worden wanneer dat soort handen mij aan zouden raken ergens op de blote huid.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34590515
Ik heb altijd als ik hoor over ziektes of het op tv zie dat word ik helemaal gek dan voel ik het ook (bijvoorbeeld bij van die operatieprogrammas voel ik het in mijn buik )
pi_34590577
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:49 schreef kaspermols282 het volgende:
Ik heb altijd als ik hoor over ziektes of het op tv zie dat word ik helemaal gek dan voel ik het ook (bijvoorbeeld bij van die operatieprogrammas voel ik het in mijn buik )
Ik kan wel tegen opengesneden buiken maar zodra ze met handen, voeten en ogen gaan kloten ga ik zappen
pi_34590767
Vet aan vlees vind ik ook enorm goor.
En vlees dat nog herkenbaar is, zeg maar een hele kip, of een kippenpootje met bot enzo erin, en pezen enzo. Dan eet ik echt helemaal niks meer
Tap tap tap
  zondag 29 januari 2006 @ 21:35:44 #125
140073 Videlle
De Vraagbaak
pi_34594590
Ik kan er ook niet tegen als iemand [mijn vriend] me achterna zit, of me wil pakken, gewoon voor de gein. Ik word helemaal gek en bang en probeer een kamer binnen te gaan en de deur op slot te doen

Ik ben ook bang voor de zee, of eerder voor alles wat zich in de zee bevindt en wat ik niet kan zien. Zodra er iets langs mijn been strijkt ben ik uit het water!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')