Omdat hooi fijner isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef Evel-in het volgende:
waarom vind je stro niet fijn dan?
ziek maar goed, druk bezig met scriptie en andere tentamens maken..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel goed, alleen een beetje te lui zeg maar,
en met jou?
Gewoon goed bezig toch. Ga ik nu ook weer eens proberen,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ziek maar goed, druk bezig met scriptie en andere tentamens maken..
succesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon goed bezig toch. Ga ik nu ook weer eens proberen,
tot laters
Dat jij je rot voelt hoef je dan nog niet op je vriendin af te reageren, vindt je ook niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef GF het volgende:
![]()
Enorme ruzie lopen schoppen met m'n vriendin. Mede doordat ik zwaar chagrijnig ben en dingen niet gaan zoals ik wou. Ik word langzaam gekEn het is vooral mijn eigen schuld
![]()
Wat een pleuris dag![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat jij je rot voelt hoef je dan nog niet op je vriendin af te reageren, vindt je ook niet?
Ow daar was je zelf al achter
Schiet op, ga eens terug bellen om je excuses aan te biedenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:09 schreef GF het volgende:
[..]
Ja
En dan hang ik boos op zonder gedag te zeggen. En dan bel ik ook gewoon echt niet terug, ook al weet ik dat zij me sowieso niet kan bellen omdat ze geen beltegoed heeft
Ach.. uiteindelijk scheur je ze er toch vanafquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:43 schreef Copycat het volgende:
Kleren maken de man...
Zo te zien welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:27 schreef nixxx het volgende:heb ik het topic vermoord? mooi!
* nixxx slaapje doet
Heb ik gedaan, soort vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Schiet op, ga eens terug bellen om je excuses aan te bieden
haha ik hoop voor jou dat er rozen aan te pas kwamen?quote:
tjsa niet zo fraaiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef GF het volgende:
![]()
Enorme ruzie lopen schoppen met m'n vriendin. Mede doordat ik zwaar chagrijnig ben en dingen niet gaan zoals ik wou. Ik word langzaam gekEn het is vooral mijn eigen schuld
![]()
Wat een pleuris dag![]()
oow gelukkigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:29 schreef GF het volgende:
Ik kan moeilijk naar haar, ik heb fuckin koorts
Maar het is alweer goed geloof ikZe belde mij net.
2/3 dagen ofzo. Maar niks ergs. Ik kan er alleen nooit tegen als ik iets niet kan door een lichamelijke kwaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef Evel-in het volgende:
[..]
oow gelukkig... jammer dat je ziek bent...
heb je allang koorts?
nixxx, wil je ons wat vertellen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
Even laten zien dat ik teruglees
[..]
Ach.. uiteindelijk scheur je ze er toch vanaf
Jawel, alleen mn werk belde me om 10u uit mn bedquote:
10 uur, das wel vroeg zo in het weekend. Vanavond maar optijd naar bed danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Jawel, alleen mn werk belde me om 10u uit mn bed![]()
Iets te weinig geslapen dus![]()
Ja, vooral als het volkomen overbodig wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
10 uur, das wel vroeg zo in het weekend. Vanavond maar optijd naar bed dan
mm, een storing zou jou dus wel lekker uitkomenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, vooral als het volkomen overbodig was
Vanavond eens kijken of ik van Fok! af kan blijven
No offense, but how low can you goquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef webspider het volgende:
[..]
de volgende keer gewoon wat minder snel je telefoon opnemen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, vooral als het volkomen overbodig was
Heb liever dat ie aan FoK! zit dan aan mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:21 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
No offense, but how low can you go![]()
Vast welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet knuffelbaar
Het zit je ook niet mee he. Komt ze nog wel langs vanavond?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef GF het volgende:
Dievegges plegen diefstal met behulp van rok
dat waren vast geen korte rokjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef GF het volgende:
Dievegges plegen diefstal met behulp van rok
Het ging om een rok toch? Of moest ie ook nog kort zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dat waren vast geen korte rokjes![]()
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he. Komt ze nog wel langs vanavond?
Ik gok gewoon van wel.. ik volg niet alles hier he, en ik lees al helemaal niet alles terug..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging om een rok toch? Of moest ie ook nog kort zijn![]()
Ik zou een andere vriendin gaan huren als ik jou wasquote:
Niet, jij leest niet eens die 7 topics terug die er op een dag zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:49 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik gok gewoon van wel.. ik volg niet alles hier he, en ik lees al helemaal niet alles terug..
Dat ik Cc er wel voor aanzie om de kleren van je lijf te rukken als ze daar in de stemming voor isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nixxx, wil je ons wat vertellen?
Dat is niet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat ik Cc er wel voor aanzie om de kleren van je lijf te rukken als ze daar in de stemming voor is
Sorry dat ik je zo teleurstelquote:
Is het moeilijk die keuze tussen Cara en Cc?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo teleurstel![]()
* nixxx koken is
Zij gaat alsnog uit eten met d'r ouders en broerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een andere vriendin gaan huren als ik jou was![]()
Ga dan mee johquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef GF het volgende:
[..]
Zij gaat alsnog uit eten met d'r ouders en broer
Met rok aan
Macquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vandaag weer een iBook en een PowerMac met een heleboel meuk erbij verkocht. Verder de gebruikelijke accessoire-prut aan de man gebracht
Het is een complotquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef GF het volgende:
[..]
Zij gaat alsnog uit eten met d'r ouders en broer
Met rok aan
Weet je zeker dat jij lol gaat hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:48 schreef GF het volgende:
[..]
Ik zit te zweven op een zooi pijnstillers en koorts![]()
Het is erg goedquote:
Je gaat zo nog stappen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het is erg goed. Vandaag is weer een topdag
![]()
![]()
Ik heb er weer veel zin in![]()
Electronica, aldus allmusic.quote:
Nee, mrogen nog salsa vrij dansenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het moeilijk die keuze tussen Cara en Cc?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef GF het volgende:
[..]
Denk je ook dat ze iets met die broer heeft![]()
Lekker toch,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, mrogen nog salsa vrij dansen
Maar vanavond maar niet uitgaan denk ik
Mijn iBook, Mac Mini en ondergetekende wensen jou oprecht een Intercity op volle snelheid als tegenligger toe.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iBook, Mac Mini en ondergetekende wensen jou oprecht een Intercity op volle snelheid als tegenligger toe.
Waardoor ik *&^*(&^(* weer een vertraging hebquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iBook, Mac Mini en ondergetekende wensen jou oprecht een Intercity op volle snelheid als tegenligger toe.
quote:
Een andere intercity dan degene waar jij inzit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waardoor ik *&^*(&^(* weer een vertraging heb.
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch,
en een avond niet uitgaan is niets mis mee hoor
Dank je. Altijd fijn als "rekening houden met mensen" en "NS" in dezelfde zin weten te passenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een andere intercity dan degene waar jij inzit.
Je had toch een vriendinquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:39 schreef GF het volgende:
Uit verveling gewoon maar vroeg naar bed denk ik
Wordt het voor jou, als geslaagde ICTer, niet eens tijd om een leuke leasebak te regelenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dank je. Altijd fijn als "rekening houden met mensen" en "NS" in dezelfde zin weten te passen.
Dat vind ik helemaal niet bij je "Rocker met kisten"-imago passen he.quote:
Je gaat er vanuit dat hij een rijbewijs heeft?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt het voor jou, als geslaagde ICTer, niet eens tijd om een leuke leasebak te regelen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet bij je "Rocco met kisten"-imago passen he.
Het past meer bij het "Rocker met versleten kisten"-imago ... kouwe tenenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet bij je "Rocker met kisten"-imago passen he.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij een rijbewijs heeft?
Veel ICT-ers hebben dat niet
quote:
Hoeft ook niet nu, als je later vanavond maar weer door gaat danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]levendige fantasie
... maar ben nu een beetje te verrot/verkouden enz. om die mogelijkheid te overwegen
Savondsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
En een uitmuntende avond aan allen natuurlijk,.
Daar wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt het voor jou, als geslaagde ICTer, niet eens tijd om een leuke leasebak te regelen![]()
Dan ga je toch niet uit verveling vroeg naar bed in het weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |