Maar uiteraard slechts dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu ik amaretto op heb, vind ik dat iig helemaal niet erg.![]()
![]()
Bekend, edoch adorabel. Soms.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uiteraard, nuchter ben ik gewoon een kutwijf.
vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:09 schreef Twisted_fok het volgende:
en mannen klootzakken, dus dat komt weer goed uit.
Spinvis zuigt dikke boomstammen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:02 schreef QyRoZ het volgende:
En Spiv.
Arme studenten moeten toch een keer naar hun bijbaantje toequote:
Er zijn best veel mensen die op zaterdag en soms zondag ook nog werken hoorquote:
*aai over bolletje geeftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:59 schreef GF het volgende:
Lekker dood hier
Ik ben nog zieker dan gisterenDus ik ga niet uit eten. Of uberhaupt ergens heen
Weer geen rokje dus![]()
Ook nuchter vind ik je lievquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uiteraard, nuchter ben ik gewoon een kutwijf.
Dan zou ik het toch iets subtieler aanpakken als ik jou wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:27 schreef 2biergraag het volgende:
Is dit het topic waar je meiden kunt versieren?
hmmmm, weinig ervaring zo te lezenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:27 schreef 2biergraag het volgende:
Is dit het topic waar je meiden kunt versieren?
Ja maar, ik ben niet subtielquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan zou ik het toch iets subtieler aanpakken als ik jou was
nee dat blijkt, leuke nick trouwensquote:
hmmm moet je daar trots op zijn danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:34 schreef 2biergraag het volgende:
En ervaring zat. (check mijn soa's)![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:26 schreef melismay het volgende:
Mogguh
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef GF het volgende:
Ik ga m'n saaiste weekend sinds maanden tegemoet. Morgen zouden we naar Rotterdam gaan, weinig kans dat het doorgaat
Dus ik vul deze middag met wat pokeren/gamen en vanavond en morgen met het vriending bankhangen ofzo
Kan ook gezellig zijn. Van het één kan het andere komen . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef GF het volgende:
Dus ik vul deze middag met wat pokeren/gamen en vanavond en morgen met het vriending bankhangen ofzo![]()
Laat ik in dat andere nu net eens niet zoveel zin hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan ook gezellig zijn. Van het één kan het andere komen . . .![]()
ofcoursequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:36 schreef GF het volgende:
[..]
Laat ik in dat andere nu net eens niet zoveel zin hebben![]()
mogguhquote:
En dan heb je de OWS dit jaar ook nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Is er weer schaaten? Begin het nu al zat te wroden en ze moeten nog zoveel
Daarom dus, die wil ik wel weer zien danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan heb je de OWS dit jaar ook nog
Ik heb liever de OZS...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dus, die wil ik wel weer zien dan
Wat lees ik nou, weer geen rokjes voor jouquote:
Misschien toch wel. Als ze vanavond komtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat lees ik nou, weer geen rokjes voor jou![]()
en ik ben dus echt nog niet wakker
Zou je echt zoveel geluk hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:25 schreef GF het volgende:
[..]
Misschien toch wel. Als ze vanavond komt![]()
Vast niet hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je echt zoveel geluk hebben
Ze schijnt je wel leuk te vinden, dus wie weetquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze schijnt je wel leuk te vinden, dus wie weet![]()
Jesse/Jessy is de titel van het nr, artiest weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:00 schreef GF het volgende:
Weet iemand van wie het nummer is dat ongeveer zo gaat.
.. paints a picture about how it's gonna be.. how I should know better..
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:11 schreef liefie_ het volgende:
de arties is Joshua Kadison
geloof ik hoor
Ik blijf aan hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfkennis is ook een prima eigenschap.
iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfkennis is ook een prima eigenschap.
Naar een ver gelegen stad gaan en daar een motelletje pakken voor de nacht . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Evel-in het volgende:
iemand nog een leuk idee voor een weekendje weg?
picknicken!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Evel-in het volgende:
iemand nog een leuk idee voor een weekendje weg?
Wanneer gaan wij picknicken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
picknicken!
dat is natuurlijk officieel geen bezigheid die t hele weekend duurt maar aangezien t buiten te koud is moet je binnen picknicken!
dus kun je gewoon t hele weekend bezig blijven!
ik hooouuu van picknicken!
ja ik ook, maar een heel weekend, hmmmm, nah... Ik bedoel eigenlijk een leuke plaats voor een weekendje wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
picknicken!
dat is natuurlijk officieel geen bezigheid die t hele weekend duurt maar aangezien t buiten te koud is moet je binnen picknicken!
dus kun je gewoon t hele weekend bezig blijven!
ik hooouuu van picknicken!
haha ja dat dacht ik al :pquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Evel-in het volgende:
[..]
ja ik ook, maar een heel weekend, hmmmm, nah... Ik bedoel eigenlijk een leuke plaats voor een weekendje weg![]()
Brugge, Antwerpen. Misschien een stad in Duitsland als dat wat dichter bij huis is, ik weet niet waar je vandaan komt . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Evel-in het volgende:
ja ik ook, maar een heel weekend, hmmmm, nah... Ik bedoel eigenlijk een leuke plaats voor een weekendje weg![]()
Je kunt altijd naar het pitoreske Rozenburg komen. Je zult versteld staan van de romantische omgeving waarin dit lieflijk dorpje zich bevind. Een grote strook groen zorgt ervoor dat je de groene wolken van de industrie niet meer zult zien. Als het donker is zullen de vele lichtjes je versteld doen staan en een positieve werking hebben op de rest van de nacht (maar wat is toch dat gezoem op de achtergrond?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Evel-in het volgende:
[..]
Voor mij is duitsland wel dicht in de buurt, regio twente namelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Brugge, Antwerpen. Misschien een stad in Duitsland als dat wat dichter bij huis is, ik weet niet waar je vandaan komt . . .
thxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar het pitoreske Rozenburg komen. Je zult versteld staan van de romantische omgeving waarin dit lieflijk dorpje zich bevind. Een grote strook groen zorgt ervoor dat je de groene wolken van de industrie niet meer zult zien. Als het donker is zullen de vele lichtjes je versteld doen staan en een positieve werking hebben op de rest van de nacht (maar wat is toch dat gezoem op de achtergrond?). Vergeet je gasmaskers niet trouwens. Je kunt ze wel eens nodig gaan hebben.
Dit bericht werd mogelijk gemaakt door het Rozenburgse Toeristische bureau
ja dat is ook wel een leuk ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
anders ga gewoon en stop waar het mooi is?
Trierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef Evel-in het volgende:
[..]
Voor mij is duitsland wel dicht in de buurt, regio twente namelijk, welke stad zou je mij in duitsland aanraden?
Wel goed, alleen een beetje te lui zeg maar,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
stro is niet fijn![]()
Hoe gaat het met u?
Omdat hooi fijner isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef Evel-in het volgende:
waarom vind je stro niet fijn dan?
ziek maar goed, druk bezig met scriptie en andere tentamens maken..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel goed, alleen een beetje te lui zeg maar,
en met jou?
Gewoon goed bezig toch. Ga ik nu ook weer eens proberen,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ziek maar goed, druk bezig met scriptie en andere tentamens maken..
succesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon goed bezig toch. Ga ik nu ook weer eens proberen,
tot laters
Dat jij je rot voelt hoef je dan nog niet op je vriendin af te reageren, vindt je ook niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef GF het volgende:
![]()
Enorme ruzie lopen schoppen met m'n vriendin. Mede doordat ik zwaar chagrijnig ben en dingen niet gaan zoals ik wou. Ik word langzaam gekEn het is vooral mijn eigen schuld
![]()
Wat een pleuris dag![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat jij je rot voelt hoef je dan nog niet op je vriendin af te reageren, vindt je ook niet?
Ow daar was je zelf al achter
Schiet op, ga eens terug bellen om je excuses aan te biedenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:09 schreef GF het volgende:
[..]
Ja
En dan hang ik boos op zonder gedag te zeggen. En dan bel ik ook gewoon echt niet terug, ook al weet ik dat zij me sowieso niet kan bellen omdat ze geen beltegoed heeft
Ach.. uiteindelijk scheur je ze er toch vanafquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:43 schreef Copycat het volgende:
Kleren maken de man...
Zo te zien welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:27 schreef nixxx het volgende:heb ik het topic vermoord? mooi!
* nixxx slaapje doet
Heb ik gedaan, soort vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Schiet op, ga eens terug bellen om je excuses aan te bieden
haha ik hoop voor jou dat er rozen aan te pas kwamen?quote:
tjsa niet zo fraaiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef GF het volgende:
![]()
Enorme ruzie lopen schoppen met m'n vriendin. Mede doordat ik zwaar chagrijnig ben en dingen niet gaan zoals ik wou. Ik word langzaam gekEn het is vooral mijn eigen schuld
![]()
Wat een pleuris dag![]()
oow gelukkigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:29 schreef GF het volgende:
Ik kan moeilijk naar haar, ik heb fuckin koorts
Maar het is alweer goed geloof ikZe belde mij net.
2/3 dagen ofzo. Maar niks ergs. Ik kan er alleen nooit tegen als ik iets niet kan door een lichamelijke kwaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:36 schreef Evel-in het volgende:
[..]
oow gelukkig... jammer dat je ziek bent...
heb je allang koorts?
nixxx, wil je ons wat vertellen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
Even laten zien dat ik teruglees
[..]
Ach.. uiteindelijk scheur je ze er toch vanaf
Jawel, alleen mn werk belde me om 10u uit mn bedquote:
10 uur, das wel vroeg zo in het weekend. Vanavond maar optijd naar bed danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Jawel, alleen mn werk belde me om 10u uit mn bed![]()
Iets te weinig geslapen dus![]()
Ja, vooral als het volkomen overbodig wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
10 uur, das wel vroeg zo in het weekend. Vanavond maar optijd naar bed dan
mm, een storing zou jou dus wel lekker uitkomenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, vooral als het volkomen overbodig was
Vanavond eens kijken of ik van Fok! af kan blijven
No offense, but how low can you goquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef webspider het volgende:
[..]
de volgende keer gewoon wat minder snel je telefoon opnemen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, vooral als het volkomen overbodig was
Heb liever dat ie aan FoK! zit dan aan mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:21 schreef 2biergraag het volgende:
[..]
No offense, but how low can you go![]()
Vast welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet knuffelbaar
Het zit je ook niet mee he. Komt ze nog wel langs vanavond?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef GF het volgende:
Dievegges plegen diefstal met behulp van rok
dat waren vast geen korte rokjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef GF het volgende:
Dievegges plegen diefstal met behulp van rok
Het ging om een rok toch? Of moest ie ook nog kort zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dat waren vast geen korte rokjes![]()
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he. Komt ze nog wel langs vanavond?
Ik gok gewoon van wel.. ik volg niet alles hier he, en ik lees al helemaal niet alles terug..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging om een rok toch? Of moest ie ook nog kort zijn![]()
Ik zou een andere vriendin gaan huren als ik jou wasquote:
Niet, jij leest niet eens die 7 topics terug die er op een dag zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:49 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik gok gewoon van wel.. ik volg niet alles hier he, en ik lees al helemaal niet alles terug..
Dat ik Cc er wel voor aanzie om de kleren van je lijf te rukken als ze daar in de stemming voor isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nixxx, wil je ons wat vertellen?
Dat is niet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat ik Cc er wel voor aanzie om de kleren van je lijf te rukken als ze daar in de stemming voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |