quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef GF het volgende:
Ik ga m'n saaiste weekend sinds maanden tegemoet. Morgen zouden we naar Rotterdam gaan, weinig kans dat het doorgaat
Dus ik vul deze middag met wat pokeren/gamen en vanavond en morgen met het vriending bankhangen ofzo
Kan ook gezellig zijn. Van het één kan het andere komen . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:31 schreef GF het volgende:
Dus ik vul deze middag met wat pokeren/gamen en vanavond en morgen met het vriending bankhangen ofzo![]()
Laat ik in dat andere nu net eens niet zoveel zin hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan ook gezellig zijn. Van het één kan het andere komen . . .![]()
ofcoursequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:36 schreef GF het volgende:
[..]
Laat ik in dat andere nu net eens niet zoveel zin hebben![]()
mogguhquote:
En dan heb je de OWS dit jaar ook nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
Is er weer schaaten? Begin het nu al zat te wroden en ze moeten nog zoveel
Daarom dus, die wil ik wel weer zien danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan heb je de OWS dit jaar ook nog
Ik heb liever de OZS...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom dus, die wil ik wel weer zien dan
Wat lees ik nou, weer geen rokjes voor jouquote:
Misschien toch wel. Als ze vanavond komtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat lees ik nou, weer geen rokjes voor jou![]()
en ik ben dus echt nog niet wakker
Zou je echt zoveel geluk hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:25 schreef GF het volgende:
[..]
Misschien toch wel. Als ze vanavond komt![]()
Vast niet hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je echt zoveel geluk hebben
Ze schijnt je wel leuk te vinden, dus wie weetquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze schijnt je wel leuk te vinden, dus wie weet![]()
Jesse/Jessy is de titel van het nr, artiest weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:00 schreef GF het volgende:
Weet iemand van wie het nummer is dat ongeveer zo gaat.
.. paints a picture about how it's gonna be.. how I should know better..
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:11 schreef liefie_ het volgende:
de arties is Joshua Kadison
geloof ik hoor
Ik blijf aan hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfkennis is ook een prima eigenschap.
iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Zelfkennis is ook een prima eigenschap.
Naar een ver gelegen stad gaan en daar een motelletje pakken voor de nacht . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Evel-in het volgende:
iemand nog een leuk idee voor een weekendje weg?
picknicken!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Evel-in het volgende:
iemand nog een leuk idee voor een weekendje weg?
Wanneer gaan wij picknicken?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
picknicken!
dat is natuurlijk officieel geen bezigheid die t hele weekend duurt maar aangezien t buiten te koud is moet je binnen picknicken!
dus kun je gewoon t hele weekend bezig blijven!
ik hooouuu van picknicken!
ja ik ook, maar een heel weekend, hmmmm, nah... Ik bedoel eigenlijk een leuke plaats voor een weekendje wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
picknicken!
dat is natuurlijk officieel geen bezigheid die t hele weekend duurt maar aangezien t buiten te koud is moet je binnen picknicken!
dus kun je gewoon t hele weekend bezig blijven!
ik hooouuu van picknicken!
haha ja dat dacht ik al :pquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Evel-in het volgende:
[..]
ja ik ook, maar een heel weekend, hmmmm, nah... Ik bedoel eigenlijk een leuke plaats voor een weekendje weg![]()
Brugge, Antwerpen. Misschien een stad in Duitsland als dat wat dichter bij huis is, ik weet niet waar je vandaan komt . . .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Evel-in het volgende:
ja ik ook, maar een heel weekend, hmmmm, nah... Ik bedoel eigenlijk een leuke plaats voor een weekendje weg![]()
Je kunt altijd naar het pitoreske Rozenburg komen. Je zult versteld staan van de romantische omgeving waarin dit lieflijk dorpje zich bevind. Een grote strook groen zorgt ervoor dat je de groene wolken van de industrie niet meer zult zien. Als het donker is zullen de vele lichtjes je versteld doen staan en een positieve werking hebben op de rest van de nacht (maar wat is toch dat gezoem op de achtergrond?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Evel-in het volgende:
[..]
Voor mij is duitsland wel dicht in de buurt, regio twente namelijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Brugge, Antwerpen. Misschien een stad in Duitsland als dat wat dichter bij huis is, ik weet niet waar je vandaan komt . . .
thxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar het pitoreske Rozenburg komen. Je zult versteld staan van de romantische omgeving waarin dit lieflijk dorpje zich bevind. Een grote strook groen zorgt ervoor dat je de groene wolken van de industrie niet meer zult zien. Als het donker is zullen de vele lichtjes je versteld doen staan en een positieve werking hebben op de rest van de nacht (maar wat is toch dat gezoem op de achtergrond?). Vergeet je gasmaskers niet trouwens. Je kunt ze wel eens nodig gaan hebben.
Dit bericht werd mogelijk gemaakt door het Rozenburgse Toeristische bureau
ja dat is ook wel een leuk ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
anders ga gewoon en stop waar het mooi is?
Trierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef Evel-in het volgende:
[..]
Voor mij is duitsland wel dicht in de buurt, regio twente namelijk, welke stad zou je mij in duitsland aanraden?
Wel goed, alleen een beetje te lui zeg maar,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
stro is niet fijn![]()
Hoe gaat het met u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |