Sorry dat ik je zo teleurstelquote:
Is het moeilijk die keuze tussen Cara en Cc?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo teleurstel![]()
* nixxx koken is
Zij gaat alsnog uit eten met d'r ouders en broerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een andere vriendin gaan huren als ik jou was![]()
Ga dan mee johquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef GF het volgende:
[..]
Zij gaat alsnog uit eten met d'r ouders en broer
Met rok aan
Macquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vandaag weer een iBook en een PowerMac met een heleboel meuk erbij verkocht. Verder de gebruikelijke accessoire-prut aan de man gebracht
Het is een complotquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef GF het volgende:
[..]
Zij gaat alsnog uit eten met d'r ouders en broer
Met rok aan
Weet je zeker dat jij lol gaat hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:48 schreef GF het volgende:
[..]
Ik zit te zweven op een zooi pijnstillers en koorts![]()
Het is erg goedquote:
Je gaat zo nog stappen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het is erg goed. Vandaag is weer een topdag
![]()
![]()
Ik heb er weer veel zin in![]()
Electronica, aldus allmusic.quote:
Nee, mrogen nog salsa vrij dansenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het moeilijk die keuze tussen Cara en Cc?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef GF het volgende:
[..]
Denk je ook dat ze iets met die broer heeft![]()
Lekker toch,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, mrogen nog salsa vrij dansen
Maar vanavond maar niet uitgaan denk ik
Mijn iBook, Mac Mini en ondergetekende wensen jou oprecht een Intercity op volle snelheid als tegenligger toe.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iBook, Mac Mini en ondergetekende wensen jou oprecht een Intercity op volle snelheid als tegenligger toe.
Waardoor ik *&^*(&^(* weer een vertraging hebquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn iBook, Mac Mini en ondergetekende wensen jou oprecht een Intercity op volle snelheid als tegenligger toe.
quote:
Een andere intercity dan degene waar jij inzit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waardoor ik *&^*(&^(* weer een vertraging heb.
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch,
en een avond niet uitgaan is niets mis mee hoor
Dank je. Altijd fijn als "rekening houden met mensen" en "NS" in dezelfde zin weten te passenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een andere intercity dan degene waar jij inzit.
Je had toch een vriendinquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:39 schreef GF het volgende:
Uit verveling gewoon maar vroeg naar bed denk ik
Wordt het voor jou, als geslaagde ICTer, niet eens tijd om een leuke leasebak te regelenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dank je. Altijd fijn als "rekening houden met mensen" en "NS" in dezelfde zin weten te passen.
Dat vind ik helemaal niet bij je "Rocker met kisten"-imago passen he.quote:
Je gaat er vanuit dat hij een rijbewijs heeft?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt het voor jou, als geslaagde ICTer, niet eens tijd om een leuke leasebak te regelen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet bij je "Rocco met kisten"-imago passen he.
Het past meer bij het "Rocker met versleten kisten"-imago ... kouwe tenenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet bij je "Rocker met kisten"-imago passen he.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij een rijbewijs heeft?
Veel ICT-ers hebben dat niet
quote:
Hoeft ook niet nu, als je later vanavond maar weer door gaat danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]levendige fantasie
... maar ben nu een beetje te verrot/verkouden enz. om die mogelijkheid te overwegen
Savondsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
En een uitmuntende avond aan allen natuurlijk,.
Daar wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt het voor jou, als geslaagde ICTer, niet eens tijd om een leuke leasebak te regelen![]()
Dan ga je toch niet uit verveling vroeg naar bed in het weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |