En ik denk dat hij niet sarcastisch was.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef Fillipe het volgende:
Euh ik weet (bijna) wel zeker dat dwerg dat sarcastisch bedoelde
Kloptquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef Fillipe het volgende:
Euh ik weet (bijna) wel zeker dat dwerg dat sarcastisch bedoelde
dan moet tie maar een PI gebruikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:45 schreef peristilius het volgende:
Jongens ik hoop toch dat het duidelijk is dat Retuobak sarcastisch reageerde op P-Style.
Ja dat wil ik ook, neem je dan automatisch je friendlist mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef Bastard het volgende:
Ik twijfelde trouwens gisteren.. om een nieuwe nickname te nemen. Naam kwam bij me op.. gechecked.. was nog vrij. Maar ja kost wel 800 punten dan.. ff wachten tot Maart nog denk ik.
Dit beter?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:31 schreef peristilius het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kutspel.
Dat laatste plaatje, hele huis in puin, en die lantaarn ervoor is niet eens beschadigdquote:
Zoiets als Mercenaries en die is wel goed ontvangen op de semi oudere consolesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:31 schreef peristilius het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kutspel.
Die lijkt me wel lachen in de multiplayer ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit beter?
Full Auto
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
Morgen demo ervan downloadbaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die lijkt me wel lachen in de multiplayer ja.
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef Ipho het volgende:
Komt morgen de full auto demo!! _o_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |