En ik denk dat hij niet sarcastisch was.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef Fillipe het volgende:
Euh ik weet (bijna) wel zeker dat dwerg dat sarcastisch bedoeldeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kloptquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef Fillipe het volgende:
Euh ik weet (bijna) wel zeker dat dwerg dat sarcastisch bedoeldeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kloptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan moet tie maar een PI gebruikenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:45 schreef peristilius het volgende:
Jongens ik hoop toch dat het duidelijk is dat Retuobak sarcastisch reageerde op P-Style.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef Retuobak het volgende:
Ja iedereen vergeet dat wel eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kloptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef Retuobak het volgende:
Ja iedereen vergeet dat wel eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat wil ik ook, neem je dan automatisch je friendlist mee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef Bastard het volgende:
Ik twijfelde trouwens gisteren.. om een nieuwe nickname te nemen. Naam kwam bij me op.. gechecked.. was nog vrij. Maar ja kost wel 800 punten dan.. ff wachten tot Maart nog denk ik.
Dit beter?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:31 schreef peristilius het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kutspel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat laatste plaatje, hele huis in puin, en die lantaarn ervoor is niet eens beschadigdquote:
Zoiets als Mercenaries en die is wel goed ontvangen op de semi oudere consolesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:31 schreef peristilius het volgende:
Dat lijkt me nou echt een kutspel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die lijkt me wel lachen in de multiplayer ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit beter?
Full Auto
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
Morgen demo ervan downloadbaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die lijkt me wel lachen in de multiplayer ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt? Tof!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:53 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Morgen demo ervan downloadbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef Ipho het volgende:
Komt morgen de full auto demo!! _o_
Ja maar dat ga ik dus niet doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Je kunt toch via een of ander truukje ook op de US market place komen.
Die hebben waarschijnlijk bloemen gemaakt met 1 of meerdere sterren in de bloem, waardoor ze x2, x4 of soms zelfs x16 (geloof ik) puntenverdubbeling krijgen. Heb er zelf ook last van inderdaad. Heb ik iets van 20 bloemen gemaakt, staat er iemand met 12 ofzo boven mequote:Op woensdag 25 januari 2006 09:10 schreef Bastard het volgende:
Dat Hexic score vind ik maar vaag hoor..
Zijn mensen die meer punten hebben behaald dan mij, maar met minder dingen te doen.. minder sterren, minder bommen etc.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah ok.. dat kan dus ook.. bloemen maken met een ster er bij.. Dat heb ik gisteren ook gedaan in de timemode een keer.. en toen haalde ik wel die 75000 vrij makkelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:36 schreef twi het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk bloemen gemaakt met 1 of meerdere sterren in de bloem, waardoor ze x2, x4 of soms zelfs x16 (geloof ik) puntenverdubbeling krijgen. Heb er zelf ook last van inderdaad. Heb ik iets van 20 bloemen gemaakt, staat er iemand met 12 ofzo boven meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een lelijk spelquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
XBOX 1.5quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat een lelijk spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
XBOX 1.5quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef Bastard het volgende:
Gears of War
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet enthousiast te krijgen he, die man!quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
XBOX 1.5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
XBOX 1.5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Het is met de ingame engine gemaakt, schijnt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Splinter Cell plaatjes lijken wel artwork, als het echt ingame is dan echt r.e.s.t.e.c.p. voor ubi
Die van SC zijn niet nieuw?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen we ook nog nieuwe plaatjes te zien vandaag of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan mij niet heugen dat jij eens hier een plaatje hebt gepostquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen we ook nog nieuwe plaatjes te zien vandaag of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kom hier alleen om kritisch commentaar te gevenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan mij niet heugen dat jij eens hier een plaatje hebt gepostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus dan maar plaatjes in de herhaling om een boner van te krijgen.
Staan zelfs in tijdschriften van vorige maandquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die van SC zijn niet nieuw?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trage site dan..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je die revo controller al anaal geprobeerd?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen om kritisch commentaar te gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat voor dingen?quote:Staan zelfs in tijdschriften van vorige maandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop