Cool. Voor ons dus ook neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:57 schreef peristilius het volgende:
http://www.gamespot.com/news/6142858.html
Full Auto is gold, de demo wordt 25 januari beschikbaar gesteld voor de VS.
En wanneer komen deze games op live?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef kepler het volgende:
[..]
uit een interview met Peter Moore. Als ik het goed lees word Texas Hold 'Em dus gratis![]()
Beetje zonde he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:02 schreef CecilBDemented het volgende:
zijn er inmiddels wel mensen die hun controller verrot gegooid hebben uit frustratie?
Eén keertje heel zachtjes omdat ik hem niet stuk wilde makenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:02 schreef CecilBDemented het volgende:
zijn er inmiddels wel mensen die hun controller verrot gegooid hebben uit frustratie?
Texas Hold'Em iig voor maartquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En wanneer komen deze games op live?
Hoe dat zo? Door al die invites?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef Bastard het volgende:
Ik twijfelde trouwens gisteren.. om een nieuwe nickname te nemen. Naam kwam bij me op.. gechecked.. was nog vrij. Maar ja kost wel 800 punten dan.. ff wachten tot Maart nog denk ik.
Euh... ik heb wederom geen uitnodiging gezien hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Door al die invites?Sorry, Struikrover en ik hadden even lol
Je was niet het enige slachtoffer
Gisteravond toen je een arcade-spelletje zat te doen heb ik er zeker wel 10-12 achter elkaar gestuurdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh... ik heb wederom geen uitnodiging gezien hoor
Ik niet, heb het gevoel alsof ze met de komende game de hele sfeer van SC verneuken.quote:
Dat is dan kennelijk jammerlijk niet allemaal aangekomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:03 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteravond toen je een arcade-spelletje zat te doen heb ik er zeker wel 10-12 achter elkaar gestuurdRond een uur of 21.30 ofzo
Dat zou lekker zijnquote:'GTA4 voor PlayStation 3 en Xbox 360'
Take Two Interactive overweegt de mogelijkheid om Grand Theft Auto 4 te ontwikkelen voor de PlayStation 3 en Xbox 360, en deze ook nog eens tegelijk te laten verschijnen. Zo geeft BusinessWeek aan.
Het betrouwbare BusinessWeek heeft deze informatie van 'anonieme' bronnen gekregen. Officieel hebben Take Two en Rockstar dit nog niet bevestigd.
MS heeft meer geld dan Sony.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef Retuobak het volgende:
Dat zou niet zo fijn zijn voor Sony.
Jawel want ik zou hem voor PS3 halenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef Retuobak het volgende:
Dat zou niet zo fijn zijn voor Sony.
GTA is geen PC-game. Speelt veel fijner op een console.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:46 schreef Retuobak het volgende:
Ja, maar ik wil geen PS3/360 launch
Ik wil gewoon GTA met vertrouwde controls, ergo ik wil PS3/360/PC.
Oh dat bepaal jij dus ff? Want persoonlijk geef ik ruim de voorkeur aan de PC controls, je kunt veel precieser (en handmatigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
GTA is geen PC-game. Speelt veel fijner op een console.
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef =HellFire= het volgende:
Maar was die game niet allang uit hier in Europa?
Echt niet, behalve dan San Andreas, die speelde kut op de pc vond ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
GTA is geen PC-game. Speelt veel fijner op een console.
Na wat aanpassingen in de settings speelde het perfect, en op de PC vloog je niet tegen onzichtbare bomen aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt niet, behalve dan San Andreas, die speelde kut op de pc vond ik.
Nee, maar ik had 'm je wel 2 weken geleden al aangeboden om te reviewenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:58 schreef =HellFire= het volgende:
Maar was die game niet allang uit hier in Europa?
kon bij SA ook op de consolequote:
waar gekocht?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:35 schreef earthquake het volgende:
Hell yeah! Heb Dead or Alive 4 PAL binnen... Wat een vet spel... Rockt heel hard!![]()
quote:Peter Moore over heden en toekomst van Xbox 360
Engadget hield vlak na de CES een interview met Peter Moore, corporate vice president van Microsoft's Interactive Entertainment Business binnen de Entertainment and Devices divisie. Vandaag is het interview eindelijk openbaar gepubliceerd. Even een aantal interessante punten er uit gelicht.
Het voldoen van de vraag van de Xbox 360 is momenteel één van de grootste uitdagingen. Opvallend genoeg is de vraag naar de console in Europa het grootst. Zelfs groter dan in Amerika. Rond het voorjaar hoopt men zoveel consoles te kunnen leveren dat iedereen er eentje kan aanschaffen.
Er worden aanzienlijk meer Premiums verkocht dan Core packs. Dit is ook in de lijn der verwachtingen van Microsoft. De Core pack is er in hun eigen woorden enkel voor de keus en waarschijnlijk de mainstream die later ook zal overgaan tot aanschaf.
Voor de HD-DVD uitbreiding is men nog plannen aan het maken. Men kan een bundel aanbieden, of de unit los verkopen. Wederom wil Microsoft een keuze aanbieden voor de consument. Men wil de HD-DVD niet standaard inbouwen omdat het de kosten van de console enorm zou verhogen, het leveren van genoeg consoles nog lastiger zou worden en omdat niet iedereen op het afspelen van HD films met een console zit te wachten. Sommigen willen gewoon games kunnen spelen en verder niets.
Een prijs voor de uitbreiding moet nog vastgesteld worden, maar deze zal lager zijn dan een stand alone drive. Ook de exacte manier van aansluiten is nog niet bepaald, maar het zou op verschillende manieren kunnen en Microsoft had daar al meteen rekening mee gehouden toen de console ontworpen werd.
Moore geeft toe dat Japan een lastige markt is om te veroveren, maar men blijft doorzetten. Volgens hem is het geen sprint, maar een marathon waarbij er over de langere termijn gekeken moet worden. De Xbox bood bij launch een prima line-up, maar zakte daarna sterk in. De Xbox 360 heeft een veel betere third party support vanuit Japan en men wil die titels goed spreiden over een langere periode.
Moore verwacht dat we dit jaar de eerste games in de schappen mogen verwachten die echt gebruik maken van de capaciteiten van de console. Hij noemt daarbij games als Elder Scrolls: Oblivion, Ghost Recon Advanced Warfighter, Tomb Raider Legend, Ninety-Nine Nights, Gears of War en Crackdown.
Volgens Moore is het niet verstandig om andere grote games als GTA of Halo te klonen, omdat dit toch op een mislukking uit loopt. Een ontwikkelaar kan beter met iets unieks komen. Volgens hem wordt Crackdown een unieke game vanwege de aparte artstyle en het cameraperspectief. Daarnaast ziet hij Xbox Live als het belangrijkste onderdeel van de Xbox consoles.
Microsoft had aanvankelijk verwacht dat de Xbox Live Arcade games meer bedoeld zouden zijn voor de zogenaamde non-gamer, maar nu blijkt dat de hardcore gamers er ook veel plezier aan beleven en dat stemt ze positief.
Het creeëren van een online community met alle services zoals demo's, trailers en een marketplace is volgens Microsoft de toekomst. Ze begrijpen dan ook niet waarom Sony hier schijnbaar nog zo weinig mee gedaan heeft.
Microsoft onderschat Sony niet, omdat het volgens Moore een geweldig bedrijf is wat twee fantastische consolegeneraties achter de rug heeft. Microsoft gaat echter niet proberen om bijvoorbeeld de launch van de PS3 dwars te zitten met de launch van een grote game. Niet alleen omdat de launchdata nog niet bekend zijn, maar ook omdat zo'n instelling de kwaliteit van games niet ten goede komt. Bovendien zal de PS3 bij launch toch wel uitverkocht raken, zoals met elke launch gebeurt. Het is daarom beter om gewoon je eigen ding te doen en zelf te proberen de beste producten voort te brengen met tevreden klanten als gevolg.
Grofweg 50% van alle Xbox 360 consoles is momenteel aangesloten op het internet.
Iemand bekend met deze ontwikkelaar? Ik niet, en verwacht er ook niet veel van.quote:3000 AD werkt aan twee Xbox 360 games
Ontwikkelaar 3000 AD, dat bekender is vanwege directeur Derek Smart dan vanwege de games die het gemaakt heeft door de jaren heen, werkt momenteel aan twee titels voor de Xbox 360. De ontwikkelaar bestempelt de overstap van PC naar consoletitels zelf als een 'sellout'.
Het eerste spel dat wordt ontwikkeld voor de Xbox 360 is Hostile Intent: Planetfall, een actiegame in de ruimte waarin geen plaats is voor de diepgang die de vorige games van 3000 AD, Universal Combat en Battlecruiser, zo kenmerkten. Het universum van Hostile Intent is ook iets kleiner, maar naar maatstaven van de meeste consolegames, nog steeds bijzonder groot. Je zult in het spel zowel in de ruimte als op planeten het gevecht aangaan. De ervaring die je hierbij op doet zorgt ervoor dat je personage in rang stijgt.
KnightBlade: Line of Defense is de titel van het tweede spel voor de Xbox 360, al zal de game later ook op PC verschijnen. In dit spel, dat het eerste deel is in een trilogie, draait het om een groep rebellen die een ruimteschip, de GCV-KnightBlade, hebben gestolen. De crew van de GCV-KnightBlade bestaat uit veertien mensen, van een commander tot gevechtspiloten en soldaten.
Gelukkig dat Microsoft hier toch voor lijkt te kiezen.quote:Microsoft onderschat Sony niet, omdat het volgens Moore een geweldig bedrijf is wat twee fantastische consolegeneraties achter de rug heeft. Microsoft gaat echter niet proberen om bijvoorbeeld de launch van de PS3 dwars te zitten met de launch van een grote game. Niet alleen omdat de launchdata nog niet bekend zijn, maar ook omdat zo'n instelling de kwaliteit van games niet ten goede komt. Bovendien zal de PS3 bij launch toch wel uitverkocht raken, zoals met elke launch gebeurt. Het is daarom beter om gewoon je eigen ding te doen en zelf te proberen de beste producten voort te brengen met tevreden klanten als gevolg.
Geen idee, ik zag wel een releasedate van het spel zelf op 17 februari, maar misschien was dat al bekend.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:01 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Cool. Voor ons dus ook neem ik aan?
Ja hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb daarnet PGR3 en Kameo demo's gespeeld. PGR3 was leuk.Alleen jammer van die jaggies!
Die Moore gast begint eindelijk zinvolle uitspraken te doen!quote:Microsoft onderschat Sony niet, omdat het volgens Moore een geweldig bedrijf is wat twee fantastische consolegeneraties achter de rug heeft. Microsoft gaat echter niet proberen om bijvoorbeeld de launch van de PS3 dwars te zitten met de launch van een grote game. Niet alleen omdat de launchdata nog niet bekend zijn, maar ook omdat zo'n instelling de kwaliteit van games niet ten goede komt. Bovendien zal de PS3 bij launch toch wel uitverkocht raken, zoals met elke launch gebeurt. Het is daarom beter om gewoon je eigen ding te doen en zelf te proberen de beste producten voort te brengen met tevreden klanten als gevolg.
Idd, en ik heb m`n tweede alquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Bastard het volgende:
Ik zou helemaal vergeten dat er ook daadwerkelijk mensen die nog steeds aan het wachten zijn op hun 360
Zag vandaag nog 4 premium 360's liggen hier, dus het zal wel meevallen met het succes van de 360 in NL.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die Moore gast begint eindelijk zinvolle uitspraken te doen!
Volgens mij is die core pack toch niet zo'n succes. Althans, niet op dit moment. Zo heb ik nog nooit van mijn leven een real-life premium pack gezien, maar als ik door de Media Markt wandel dan struikel ik regelmatig over de gigantische hopen met core packs!
logische conclusiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zag vandaag nog 4 premium 360's liggen hier, dus het zal wel meevallen met het succes van de 360 in NL.
Gniffel, wat een conclusie ook echt. Dus als jij aan 5 mensen vraagt of ze xbox 360 hebben en niemand zegt ja dan concludeer jij ook dat 0% van de Nederlanders een 360 heeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zag vandaag nog 4 premium 360's liggen hier, dus het zal wel meevallen met het succes van de 360 in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |