abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 14:02:37 #51
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34342300
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:36 schreef =HellFire= het volgende:
Bah, Ridge Racer 6 had ik vrijdag al moeten hebben... nu komt die review dinsdag/maandag pas. . Kutpost.

kutgame ook
Hoeveel uur speel jij die game dan voordat de review komt
pi_34343007
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:02 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Hoeveel uur speel jij die game dan voordat de review komt
Een aantal uurtjes, zullen echt niet meer dan 5 worden gok ik...
pi_34343116
En dan kan je een goed oordeel geven?
pi_34346749
Ligt eraan. Mmaar om nou pas vrijdag ofzo de review online te knallen terwijl er al weer een nieuwe featureweek staat...

Ik denk overigens dat bij RR6 dat heel goed mogelijk is! Seen one race, you've seen em all.
  zondag 22 januari 2006 @ 16:37:03 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34347211
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:21 schreef =HellFire= het volgende:
Ligt eraan. Mmaar om nou pas vrijdag ofzo de review online te knallen terwijl er al weer een nieuwe featureweek staat...

Ik denk overigens dat bij RR6 dat heel goed mogelijk is! Seen one race, you've seen em all.
Mwah, PGR3 begon ook goed, maar was op het einde een aanfluiting
pi_34347386
Bij Forza was het begin heel tof, maar ging het later erg vervelen. Voor een goede review moet je een spel eigenlijk door en door kennen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34348055
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:02 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat een mofo's. Ik heb gewoon een maand geleden Ninja Gaiden Black gekocht.
Bij mij doet hij het niet, ligt misschien aan de cd want ik heb hem ook gekocht voor 360.
Maar eens testen op een xbox..
Geniet, maar drink met je mate!
pi_34348863
Paar stukjes uit de nieuwe Bizarre Update:
quote:
Now for something exciting... the SEGA project! Smiley Unfortunately I still can't mention much in any detail, so apologies if this update seems to skirt around the edges a little bit...
quote:
These three experienced artists and one dedicated and talented programmer make sure the style is consistent across the menus (from pause menus to online lobbies), as well as the backend of the game itself (health bars, speed dials, etc.).
quote:
The SEGA project research trips are starting to be planned, with Europe being tackled first. This is because it is the most accessible for Bizarre (remember we are based in North-West England), allowing us to turn around research faster to the teams back in the studio. As the project matures and the design becomes more solid, the less accessible research trips will become more productive than they might have been early in the project. This is because the artists will know exactly what to look for when they take their photographs and movies.
quote:
Although this talk of style and mood makes the game sound like it's in a very early stage of development, that's not entirely true. The title has been in a playable form for many, many months, with multiplayer support already going strong. Whilst the graphics are still being added to in a very big way, the game already looks next-gen, and the gameplay is constantly being refined almost daily.
Er wordt niet echt duidelijk gemaakt wat voor game het is, het hoeft geeneens een racegame te zijn. Ik gok een GTA kloon zelf, met wel veel nadruk op het racen.

volledig artikel: http://www.bizarreonline.net/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=91
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_34348974
Meer een soort Driver kloon dan.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 22 januari 2006 @ 19:24:55 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34352773
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:29 schreef peristilius het volgende:
Meer een soort Driver kloon dan.
Oh
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_34352824
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oh
De eerste Driver was tof.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34352964
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:25 schreef peristilius het volgende:

[..]

De eerste Driver was tof.
De eerste Driver wel ja.....
pi_34353008
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:29 schreef Retuobak het volgende:

[..]

De eerste Driver wel ja.....
Als ze die nou klonen, niets aan het handje toch.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 22 januari 2006 @ 19:34:52 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34353129
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:25 schreef pkwarts het volgende:
Ik gok een GTA kloon zelf, met wel veel nadruk op het racen.

volledig artikel: http://www.bizarreonline.net/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=91
quote:
Posted By sushi X on 20.01.06
Racing? Shooter? Platformer? Banana?


The truth was in here.
pi_34353754
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef peristilius het volgende:
Bij Forza was het begin heel tof, maar ging het later erg vervelen. Voor een goede review moet je een spel eigenlijk door en door kennen.
Uiteraard.

Maar als de FW dinsdag of misschien maandag al voorbij is en ik een week later met de review aan kom zetten dan is het ook weer niet goed. Bovendien denk ik dat heel veel reviewers al vrij snel een oordeel kunnen vellen hoor.
pi_34354149
http://www.gamer.nl/viewdoc/2121

Preview van Frame City Killer op gamer.nl

Hoewel het grafisch nog niet geweldig is (hoop dat ze dmv het uitstellen van de game daar nog wat meer tijd voor hebben) spreekt het concept me wel erg aan moet ik zeggen Had 'm eigenlijk al afgeschreven maar toch eventjes in de gaten houden.
pi_34355586
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Uiteraard.

Maar als de FW dinsdag of misschien maandag al voorbij is en ik een week later met de review aan kom zetten dan is het ook weer niet goed. Bovendien denk ik dat heel veel reviewers al vrij snel een oordeel kunnen vellen hoor.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 22 januari 2006 @ 20:41:46 #68
35662 Heintje
Gears of War.
pi_34355983
Tuurlijk zou je voor een echt goede review het spel minstens helemaal uitgespeeld moeten hebben en nog wat extra.
Maar een review twee maanden nadat het spel is uitgekomen uitbrengen is ook nutteloos.

Dus als je netjes vermeld dat je het niet helemaal hebt uitgespeeld dan kanhet nog steeds een goede review zijn.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_34356283
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef Heintje het volgende:
Tuurlijk zou je voor een echt goede review het spel minstens helemaal uitgespeeld moeten hebben en nog wat extra.
Maar een review twee maanden nadat het spel is uitgekomen uitbrengen is ook nutteloos.

Dus als je netjes vermeld dat je het niet helemaal hebt uitgespeeld dan kanhet nog steeds een goede review zijn.
Ach binnen twee weken kan je het genoeg gespeeld hebben, maar een review na 1 dag spelen vind ik gewoon .
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34358945
Zaterdagnacht PGR3, niemand online. Alleen B maar die kwam niet
pi_34359865
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Zaterdagnacht PGR3, niemand online. Alleen B maar die kwam niet
De meeste mensen hebben blijkbaar wel een sociaal leven
  zondag 22 januari 2006 @ 22:59:36 #72
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34362109
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Zaterdagnacht PGR3, niemand online.
Het spel is dood zeg ik je...... het is niet wat PGR2 deed voor jullie denk ik.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 22 januari 2006 @ 23:06:58 #73
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34362412
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het spel is dood zeg ik je...... het is niet wat PGR2 deed voor jullie denk ik.
nog niet, als al die kleine kinderen van Live verdwenen zijn is het veel leuker
The line is a dot to you!
  zondag 22 januari 2006 @ 23:18:43 #74
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_34362829
Zijn er nog Xbox360 premiums paketten in de omgeveing van Zaanstad(naast Amsterdam) ?
  zondag 22 januari 2006 @ 23:26:57 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34363097
Vast wel, zijn zat mensen uit regio Amsterdam die ik op Live in PGR3 ben tegengekomen.

Of ze nog te koop zijn? Geen idee, bel wat zaken op, zou ik zeggen.
pi_34363932
Probeer anders MediaMarkt Arena, dat is wel te doen vanaf Zaanstad
pi_34364011
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ach binnen twee weken kan je het genoeg gespeeld hebben, maar een review na 1 dag spelen vind ik gewoon .
Ligt aan de hoeveelheid speeluren he. Als ik drie dagen een kwartiertje speel, weet ik net zoveel als dat ik drie kwartier speel.

Ik weet het niet hoor, het ligt echt aan het type spel of het binnen een dag geschreven kan worden of niet.
pi_34364398
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ligt aan de hoeveelheid speeluren he. Als ik drie dagen een kwartiertje speel, weet ik net zoveel als dat ik drie kwartier speel.

Ik weet het niet hoor, het ligt echt aan het type spel of het binnen een dag geschreven kan worden of niet.
Nee, maar zelfs 12 uur spelen op 1 dag geeft nog geen beeld van de houdbaarheid van de game. Daarvoor moet je toch echt minimaal 1 week gespeeld hebben. Het nadeel is dat een reviewer meestal niet veel meer tijd krijgt dan dat.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34364722
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee, maar zelfs 12 uur spelen op 1 dag geeft nog geen beeld van de houdbaarheid van de game. Daarvoor moet je toch echt minimaal 1 week gespeeld hebben. Het nadeel is dat een reviewer meestal niet veel meer tijd krijgt dan dat.
Exactemundo.

Ik vraag me wel eens af hoe sites zoals IGN en Gamespot (waar de reviewers betaald krijgen en waar het niveau zogenaamd hoger zou moeten liggen) dat dan doen. Volgens mij spelen die mensen de games minder lang dan je zou denken, maar omdat ze al zoveel ervaring hebben met artikelen schrijven kun je het er niet uit afzien.
pi_34366457
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:14 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Exactemundo.

Ik vraag me wel eens af hoe sites zoals IGN en Gamespot (waar de reviewers betaald krijgen en waar het niveau zogenaamd hoger zou moeten liggen) dat dan doen. Volgens mij spelen die mensen de games minder lang dan je zou denken, maar omdat ze al zoveel ervaring hebben met artikelen schrijven kun je het er niet uit afzien.
Die gasten gebruiken net als de tijdschriften gewoon previewcode. Wij lossen dit overigens op door de reviewers twee weken te geven voor een game. Je bent dan niet altijd de snelste, maar de meerderheid van de lezers heeft er uiteindelijk wel meer aan. (alhoewel dit ook ligt aan het publiek waar je je op richt: IG bv. richt zich duidelijk op de jongere hardcore gamer en dan moet je idd snel zijn met je reviews)
pi_34368412
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Die gasten gebruiken net als de tijdschriften gewoon previewcode. Wij lossen dit overigens op door de reviewers twee weken te geven voor een game. Je bent dan niet altijd de snelste, maar de meerderheid van de lezers heeft er uiteindelijk wel meer aan. (alhoewel dit ook ligt aan het publiek waar je je op richt: IG bv. richt zich duidelijk op de jongere hardcore gamer en dan moet je idd snel zijn met je reviews)
Ze gebruiken de previewcode voor grote games.

Ik heb wel eens aan een medewerker van GameSpot op AIM gevraagd hoe ze dat voor elkaar krijgen, dat razendsnel reviewen. Meestal worden ze twee of drie weken voordat een game uitkomt uitgenodigd om het te spelen of krijgen ze een build die vrijwel af is, daar maken ze al bijna de hele review voor. Als ze de reviewcode krijgen checken ze alleen maar of er noemenswaardige veranderingen inzitten op (spel)technisch gebied. Als dat na een paar uurtjes spelen nog neit zichtbaar is dan wordt de review online gezet die dus inderdaad grotendeels gebaseerd is op de preview van 2 weken daarvoor. Games worden vaak wel bijna helemaal uitgespeeld.

Bij kleinere games spelen ze niet heel lang, een beetje zoals de kleine magazines en websites het doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 23-01-2006 07:24:03 ]
  maandag 23 januari 2006 @ 08:17:53 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34368822
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Zaterdagnacht PGR3, niemand online. Alleen B maar die kwam niet
Heb je me uitgenodigd dan
The truth was in here.
pi_34369004
Ik was ook online, maar struikrover heeft mij nooit geaccepteerd als vriend, vette pech dan he.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_34369034
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Die gasten gebruiken net als de tijdschriften gewoon previewcode. Wij lossen dit overigens op door de reviewers twee weken te geven voor een game. Je bent dan niet altijd de snelste, maar de meerderheid van de lezers heeft er uiteindelijk wel meer aan. (alhoewel dit ook ligt aan het publiek waar je je op richt: IG bv. richt zich duidelijk op de jongere hardcore gamer en dan moet je idd snel zijn met je reviews)
Vandaar dat die altijd wat positiever zijn, ze zien nooit alle negatieve aspecten van een spel

Ik zie trouwens op de site staan dat Top Spin 2 deze week uit komt, maar die is toch uitgesteld tot april?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 23 januari 2006 @ 09:49:36 #85
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34369882
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:39 schreef masterdave het volgende:
nooit geaccepteerd als vriend
PROEST
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_34377560
kan je trouwens alle auto's bij pgr3 kopen en in je garage's stoppen? of moet ik steeds oudere verkopen?
pi_34377817
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Die gasten gebruiken net als de tijdschriften gewoon previewcode. Wij lossen dit overigens op door de reviewers twee weken te geven voor een game. Je bent dan niet altijd de snelste, maar de meerderheid van de lezers heeft er uiteindelijk wel meer aan. (alhoewel dit ook ligt aan het publiek waar je je op richt: IG bv. richt zich duidelijk op de jongere hardcore gamer en dan moet je idd snel zijn met je reviews)
Voor enorm uitgebreide RPG's zijn 2 weken nog erg kort, denk ik. Dit kan je dan weer oplossen door een NTSC versie te reviewen, omdat die vaak toch maanden voor de PAL release uitkomt.
pi_34377829
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:43 schreef Morthill het volgende:

[..]
Ik zie trouwens op de site staan dat Top Spin 2 deze week uit komt, maar die is toch uitgesteld tot april?
Helaas wel. Ik wil hem!!!
  maandag 23 januari 2006 @ 14:51:42 #89
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_34378324
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kan ook Barbies haar kamen!
Als je d'r konthaar kon kammen was het ook mijn favoriete Xbox game geweest
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:07:47 #90
35662 Heintje
Gears of War.
pi_34378859
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef wc-eend het volgende:
kan je trouwens alle auto's bij pgr3 kopen en in je garage's stoppen? of moet ik steeds oudere verkopen?
Ik zou niet weten hoeveel auto'sje kwijt kan maar de 80 haal je makkelijk.
De kunst is alleen om geen dubbele te krijgen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:16:35 #91
35662 Heintje
Gears of War.
pi_34379158
Oja, vanavond ben ik weer online. Wie nog meer?
Heb wel weer zin in PGR3, was afgelopen donderdag erg gezellig.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_34379359
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:16 schreef Heintje het volgende:
Oja, vanavond ben ik weer online. Wie nog meer?
Heb wel weer zin in PGR3, was afgelopen donderdag erg gezellig.
Present!
Vanmiddag trouwens ook al, samen met Kabouter. Iemand zin om mee te rijden, kom maar online en je krijgt een invite
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  maandag 23 januari 2006 @ 16:00:19 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34380836
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef wc-eend het volgende:
kan je trouwens alle auto's bij pgr3 kopen en in je garage's stoppen? of moet ik steeds oudere verkopen?
Ik heb alle auto's gekocht, maar heb niet die medal er van
Meer dan 80 auto's zijn er niet in het spel..

Hoorde laatst (vlgs mij van Twi) dat je dan een auto weer moet verkopen, en weer opnieuw moest kopen
The truth was in here.
pi_34384341
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb alle auto's gekocht, maar heb niet die medal er van
Meer dan 80 auto's zijn er niet in het spel..

Hoorde laatst (vlgs mij van Twi) dat je dan een auto weer moet verkopen, en weer opnieuw moest kopen
Zelfde hier, 80 auto`s maar geen medal
pi_34384474
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:21 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Present!
Vanmiddag trouwens ook al, samen met Kabouter. Iemand zin om mee te rijden, kom maar online en je krijgt een invite
Toegevoegd
PGR3 opstart
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:30:10 #96
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34400039
quote:
And I announced Street Fighter II and Texas Hold ‘Em Poker. It’s sponsored, by the way, so you won’t have to pay for it.
uit een interview met Peter Moore. Als ik het goed lees word Texas Hold 'Em dus gratis
The line is a dot to you!
pi_34400696
zijn er inmiddels wel mensen die hun controller verrot gegooid hebben uit frustratie?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 01:20:37 #98
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34401081
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 01:02 schreef CecilBDemented het volgende:
zijn er inmiddels wel mensen die hun controller verrot gegooid hebben uit frustratie?
Jij?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34401815
http://www.gamespot.com/news/6142858.html

Full Auto is gold, de demo wordt 25 januari beschikbaar gesteld voor de VS.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 24 januari 2006 @ 02:33:12 #100
35662 Heintje
Gears of War.
pi_34402393
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef kepler het volgende:

[..]

uit een interview met Peter Moore. Als ik het goed lees word Texas Hold 'Em dus gratis
Dat zou helemaal mooi zijn. Als er maar niet te veel reclame is zit, anders geef ik er liever 400 punten voor.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')