Hoeveel uur speel jij die game dan voordat de review komtquote:Op zondag 22 januari 2006 12:36 schreef =HellFire= het volgende:
Bah, Ridge Racer 6 had ik vrijdag al moeten hebben... nu komt die review dinsdag/maandag pas.. Kutpost.
kutgame ook
Een aantal uurtjes, zullen echt niet meer dan 5 worden gok ik...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoeveel uur speel jij die game dan voordat de review komt
Mwah, PGR3 begon ook goed, maar was op het einde een aanfluitingquote:Op zondag 22 januari 2006 16:21 schreef =HellFire= het volgende:
Ligt eraan. Mmaar om nou pas vrijdag ofzo de review online te knallen terwijl er al weer een nieuwe featureweek staat...
Ik denk overigens dat bij RR6 dat heel goed mogelijk is! Seen one race, you've seen em all.
Bij mij doet hij het niet, ligt misschien aan de cd want ik heb hem ook gekocht voor 360.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:02 schreef Vagere_Hein het volgende:
Wat een mofo's.![]()
![]()
Ik heb gewoon een maand geleden Ninja Gaiden Black gekocht.
quote:Now for something exciting... the SEGA project! Smiley Unfortunately I still can't mention much in any detail, so apologies if this update seems to skirt around the edges a little bit...
quote:These three experienced artists and one dedicated and talented programmer make sure the style is consistent across the menus (from pause menus to online lobbies), as well as the backend of the game itself (health bars, speed dials, etc.).
quote:The SEGA project research trips are starting to be planned, with Europe being tackled first. This is because it is the most accessible for Bizarre (remember we are based in North-West England), allowing us to turn around research faster to the teams back in the studio. As the project matures and the design becomes more solid, the less accessible research trips will become more productive than they might have been early in the project. This is because the artists will know exactly what to look for when they take their photographs and movies.
Er wordt niet echt duidelijk gemaakt wat voor game het is, het hoeft geeneens een racegame te zijn. Ik gok een GTA kloon zelf, met wel veel nadruk op het racen.quote:Although this talk of style and mood makes the game sound like it's in a very early stage of development, that's not entirely true. The title has been in a playable form for many, many months, with multiplayer support already going strong. Whilst the graphics are still being added to in a very big way, the game already looks next-gen, and the gameplay is constantly being refined almost daily.
De eerste Driver was tof.quote:
Als ze die nou klonen, niets aan het handje toch.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:25 schreef pkwarts het volgende:
Ik gok een GTA kloon zelf, met wel veel nadruk op het racen.
volledig artikel: http://www.bizarreonline.net/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=91
quote:Posted By sushi X on 20.01.06
Racing? Shooter? Platformer? Banana?
Uiteraard.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef peristilius het volgende:
Bij Forza was het begin heel tof, maar ging het later erg vervelen. Voor een goede review moet je een spel eigenlijk door en door kennen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar als de FW dinsdag of misschien maandag al voorbij is en ik een week later met de review aan kom zetten dan is het ook weer niet goed. Bovendien denk ik dat heel veel reviewers al vrij snel een oordeel kunnen vellen hoor.
Ach binnen twee weken kan je het genoeg gespeeld hebben, maar een review na 1 dag spelen vind ik gewoonquote:Op zondag 22 januari 2006 20:41 schreef Heintje het volgende:
Tuurlijk zou je voor een echt goede review het spel minstens helemaal uitgespeeld moeten hebben en nog wat extra.
Maar een review twee maanden nadat het spel is uitgekomen uitbrengen is ook nutteloos.
Dus als je netjes vermeld dat je het niet helemaal hebt uitgespeeld dan kanhet nog steeds een goede review zijn.
De meeste mensen hebben blijkbaar wel een sociaal levenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Zaterdagnacht PGR3, niemand online. Alleen B maar die kwam niet
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Zaterdagnacht PGR3, niemand online.
nog niet, als al die kleine kinderen van Live verdwenen zijn is het veel leukerquote:Op zondag 22 januari 2006 22:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]Het spel is dood zeg ik je...... het is niet wat PGR2 deed voor jullie denk ik.
Ligt aan de hoeveelheid speeluren he. Als ik drie dagen een kwartiertje speel, weet ik net zoveel als dat ik drie kwartier speel.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach binnen twee weken kan je het genoeg gespeeld hebben, maar een review na 1 dag spelen vind ik gewoon.
Nee, maar zelfs 12 uur spelen op 1 dag geeft nog geen beeld van de houdbaarheid van de game. Daarvoor moet je toch echt minimaal 1 week gespeeld hebben. Het nadeel is dat een reviewer meestal niet veel meer tijd krijgt dan dat.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:51 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ligt aan de hoeveelheid speeluren he. Als ik drie dagen een kwartiertje speel, weet ik net zoveel als dat ik drie kwartier speel.
Ik weet het niet hoor, het ligt echt aan het type spel of het binnen een dag geschreven kan worden of niet.
Exactemundo.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs 12 uur spelen op 1 dag geeft nog geen beeld van de houdbaarheid van de game. Daarvoor moet je toch echt minimaal 1 week gespeeld hebben. Het nadeel is dat een reviewer meestal niet veel meer tijd krijgt dan dat.
Die gasten gebruiken net als de tijdschriften gewoon previewcode. Wij lossen dit overigens op door de reviewers twee weken te geven voor een game. Je bent dan niet altijd de snelste, maar de meerderheid van de lezers heeft er uiteindelijk wel meer aan. (alhoewel dit ook ligt aan het publiek waar je je op richt: IG bv. richt zich duidelijk op de jongere hardcore gamer en dan moet je idd snel zijn met je reviews)quote:Op maandag 23 januari 2006 00:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Exactemundo.
Ik vraag me wel eens af hoe sites zoals IGN en Gamespot (waar de reviewers betaald krijgen en waar het niveau zogenaamd hoger zou moeten liggen) dat dan doen. Volgens mij spelen die mensen de games minder lang dan je zou denken, maar omdat ze al zoveel ervaring hebben met artikelen schrijven kun je het er niet uit afzien.
Ze gebruiken de previewcode voor grote games.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Die gasten gebruiken net als de tijdschriften gewoon previewcode. Wij lossen dit overigens op door de reviewers twee weken te geven voor een game. Je bent dan niet altijd de snelste, maar de meerderheid van de lezers heeft er uiteindelijk wel meer aan. (alhoewel dit ook ligt aan het publiek waar je je op richt: IG bv. richt zich duidelijk op de jongere hardcore gamer en dan moet je idd snel zijn met je reviews)
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef -Struikrover- het volgende:
Zaterdagnacht PGR3, niemand online. Alleen B maar die kwam niet
Vandaar dat die altijd wat positiever zijn, ze zien nooit alle negatieve aspecten van een spelquote:Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Die gasten gebruiken net als de tijdschriften gewoon previewcode. Wij lossen dit overigens op door de reviewers twee weken te geven voor een game. Je bent dan niet altijd de snelste, maar de meerderheid van de lezers heeft er uiteindelijk wel meer aan. (alhoewel dit ook ligt aan het publiek waar je je op richt: IG bv. richt zich duidelijk op de jongere hardcore gamer en dan moet je idd snel zijn met je reviews)
PROESTquote:Op maandag 23 januari 2006 08:39 schreef masterdave het volgende:
nooit geaccepteerd als vriend
Voor enorm uitgebreide RPG's zijn 2 weken nog erg kort, denk ik. Dit kan je dan weer oplossen door een NTSC versie te reviewen, omdat die vaak toch maanden voor de PAL release uitkomt.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik wil hem!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 08:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zie trouwens op de site staan dat Top Spin 2 deze week uit komt, maar die is toch uitgesteld tot april?
Als je d'r konthaar kon kammen was het ook mijn favoriete Xbox game geweestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Je kan ook Barbies haar kamen!
Ik zou niet weten hoeveel auto'sje kwijt kan maar de 80 haal je makkelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef wc-eend het volgende:kan je trouwens alle auto's bij pgr3 kopen en in je garage's stoppen? of moet ik steeds oudere verkopen?
Present!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:16 schreef Heintje het volgende:
Oja, vanavond ben ik weer online. Wie nog meer?
Heb wel weer zin in PGR3, was afgelopen donderdag erg gezellig.
Ik heb alle auto's gekocht, maar heb niet die medal er vanquote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef wc-eend het volgende:kan je trouwens alle auto's bij pgr3 kopen en in je garage's stoppen? of moet ik steeds oudere verkopen?
Zelfde hier, 80 auto`s maar geen medalquote:Op maandag 23 januari 2006 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb alle auto's gekocht, maar heb niet die medal er van
Meer dan 80 auto's zijn er niet in het spel..
Hoorde laatst (vlgs mij van Twi) dat je dan een auto weer moet verkopen, en weer opnieuw moest kopen
Toegevoegdquote:Op maandag 23 januari 2006 15:21 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Present!
Vanmiddag trouwens ook al, samen met Kabouter. Iemand zin om mee te rijden, kom maar online en je krijgt een invite
uit een interview met Peter Moore. Als ik het goed lees word Texas Hold 'Em dus gratisquote:And I announced Street Fighter II and Texas Hold ‘Em Poker. It’s sponsored, by the way, so you won’t have to pay for it.
Jij?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:02 schreef CecilBDemented het volgende:
zijn er inmiddels wel mensen die hun controller verrot gegooid hebben uit frustratie?
Dat zou helemaal mooi zijn. Als er maar niet te veel reclame is zit, anders geef ik er liever 400 punten voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:30 schreef kepler het volgende:
[..]
uit een interview met Peter Moore. Als ik het goed lees word Texas Hold 'Em dus gratis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |