Ik ook, vind het eigenlijk wel een soort van zielig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, ik gaf I-Spy eerst het voordeel van de twijfel, maar het lijkt me nu toch echt duidelijk dat hij een psychische afwijking heeft.
Beweerde 'i-spy' nu ook die foto van het Zwaantje te hebben gemaakt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ook, vind het eigenlijk wel een soort van zielig.
Er komt trouwens nog een Apple Store in Rotterdam, op de Lijnbaan!
Nee hij gaf juist de website van de fotograaf..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beweerde 'i-spy' nu ook die foto van het Zwaantje te hebben gemaakt?
En volgens mij gaat de Apple Store alleen maar verhuizen, tenminste, toen ik mijn iBook ging ophalen hadden ze het erover dat ze gingen verhuizen, dat ze meer in het centrum terecht kwamen.
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hij gaf juist de website van de fotograaf..
Hum, nee... 'hidden' vind ik niet in mijn lijst met accesspoint SSID's. Wel populair trouwens, dat WiFi, als ik zo door mijn huis loop met mijn powerbookje en kissmacquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...mijn WiFi is 'hidden' dus die zal je niet zien.
Met keiharde euro's.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Tomasso het volgende:
Een vraagje: Hoe kan je betalen in de iTunes Music Store?
quote:
Mijn monitor is lichter... maar het is dan ook een liteonquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef Hugster het volgende:
platgeslagen Mac mini setup
[afbeelding]
grappenmakerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn monitor is lichter... maar het is dan ook een liteon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Sweet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
grappenmaker![]()
![]()
![]()
Dit is overigens de setup in luie vakanties vanuit bed![]()
[afbeelding]
Waar is je Apple?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:38 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Mijn setup. Geloof me maar, dit is echt allemaal van mij.
Dit scherm hangt doorgaans ook aan mijn pc (die alleen soms aan gaat om video van te streamen) en m'n BT keyboard is nu na een 9 maanden weer eens aangegaan na wat stofhappenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sweet!
Ik heb geen apart extern scherm voor m'n powerbook, maarja, als ik daar op wil coden en toch hier (gebeurt niet vaak) wil zitten dan knal ik er wel via remote desktop heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |