quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De bewijslast ligt bij JOU!
BIJ JOU ZEG IK JE!!
Weet je zeker dat dit geen photoshop werk is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb genoeg bewezen
Gezien de groene bladeren aan de boom op de achterkant geloof ik niet dat jij die onlangs hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb genoeg bewezen
Je Exif is vals Anthraxxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit geen photoshop werk is?
Deze foto heb je net gemaakt? Maar het is toch al donker? Of in jouw droomwereldje niet?quote:
In Tilburg schijnt altijd de zon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:32 schreef Furious het volgende:
[..]
Deze foto heb je net gemaakt? Maar het is toch al donker? Of in jouw droomwereldje niet?![]()
![]()
Nee, hoezo zou je dat denken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit geen photoshop werk is?
Ik ben natuurlijk wel een KPN-erquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die groene auto heb jij erin geshopped he
Nietz!quote:
Ik ook mén. Alleen dat hele scripten is echt zó niet mijn ding. Maar misschien is de standaard CMSsoftware in het laatste jaar zoveel verbeterd dat ik iets standaards ga vertrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:23 schreef TheMarco het volgende:
Nietz!![]()
Ik zit al zoooo lang te wachten tot slork.nl af is!![]()
Pivot dient mij nog steeds trouw en goed. En iedere keer dat mensen denken dat iets niet kan met Pivot lukt het me nog om ze het tegendeel te bewijzenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ook mén. Alleen dat hele scripten is echt zó niet mijn ding. Maar misschien is de standaard CMSsoftware in het laatste jaar zoveel verbeterd dat ik iets standaards ga vertrouwen.
Koop jij een ACD. Dan geef ik jou mijn Dell 2005FPW (20" widescreen), geef jij mij jouw ACD. Heb jij VGA, heb ik een ACD.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:44 schreef Beathoven het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een cinema display kopen, maar zijn deze te gebruiken icm een iBook? Standaard ondersteunt de iBook 1024x768 als resolutie, ook bij een externe monitor.
Maar met een hack moet dit vast wel op te lossen zijn, is er al iets voor?.
Goede gesprekken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Teeveepee op de late avond.
Wieckse Witte en goede gesprekken
Bek houwe,quote:
Maar wat is dan een goed gesprek?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:14 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Bek houwe,
Een iBook is ook wit
Ik ga slapen mensen, tot morgenochtend
Of we kunnen het erover hebben dat die zwarte PB over een half jaartje misschien wel komt, en dat het product dat er nu is gewoon vele malen sneller is dan wat er was...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:17 schreef TheMarco het volgende:
We kunnen het hebben over hoe jammer het is dat de geruchten van een glanzende zwarte Intel Powerbook niet waar bleken te zijn en we opgescheept zitten met de casing die ie al jaren heeft en een naam die klinkt alsof het een produkt van de Lidll is?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:24 schreef tonks het volgende:
Vandaag krijgt ons furiousje een powerbook
Die is er toch al?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:18 schreef Dementor het volgende:
Zou er nog een betere versie van de iSight komen?
quote:iSight-camera
Allereerste notebook met iSight (en verdubbelde resolutie).
Weet ik niet meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar wat is dan een goed gesprek?
Ik gok dat hij bedoeld of er, nu de ingebouwde iSight beter wordt, ook een verbetering aan de los te verkrijgen iSight komt. Los van dat: ja, er komt een verbeterde iSight. Apple verbeterd tenslotte altijd zijn productenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:54 schreef Furious het volgende:
[..]
Die is er toch al?
[afbeelding]
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok dat hij bedoeld of er, nu de ingebouwde iSight beter wordt, ook een verbetering aan de los te verkrijgen iSight komt. Los van dat: ja, er komt een verbeterde iSight. Apple verbeterd tenslotte altijd zijn producten
Het was wel een gezellige avond, dat kan ik je wel vertellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Drank maakt Rock-shocker meer kapot dan lief.
Herkenbaar, maar wel onuitstaanbaar 's ochtends.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:31 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Maar zoals mijn lieve moesje placht te zeggen: 's Avonds de man, 's ochtends de man![]()
Niet dat ze het nu zegt hoor, want ik woon op mezelf. Maar toch.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar wel onuitstaanbaar 's ochtends.![]()
Om een of andere reden denk ik niet dat je dat echt zo makkelijker vergeetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:51 schreef Furious het volgende:
In dat geval; ik ga maar eens douchen. Anders blijf ik hier tot 15.00 zitten en vergeet ik naar de MacHuus te gaan..
Vandaar dequote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Om een of andere reden denk ik niet dat je dat echt zo makkelijker vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |