Niet alle 762 rijden nog rond. Dus dat had geen zinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
niet eens van alle 762 een foto in de OP
http://www.lamborghini.it/archivo.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Niet alle 762 rijden nog rond. Dus dat had geen zin![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.lamborghini.it/archivo.html
quote:File Not Found
Error 404 :: File Not Found
The requested URL was not found on this server. Please verify your input or notify the webmaster of the problem.
ging nog vrij langzaam vond ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:13 schreef Klonk het volgende:
hebben jullie vandaag, correctie in een middag en deel van een avond een heel topic volgekregen
doe ik al lang.. maar toen ik met vrachtwagens fotograferen begon, bestond digtale fotografie nog niet (voor particulieren)quote:
Met zo'n grondspeling noem ik dat geen 4*4quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:03 schreef M5 het volgende:
Audi Q7 4.2 S-line![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwekzon, al een Mac aangeschaft?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met zo'n grondspeling noem ik dat geen 4*4
http://home.wanadoo.nl/smek/gaos.JPGquote:
SUV bedoel je, 4x4 zit er wel onder hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met zo'n grondspeling noem ik dat geen 4*4
Anders ruim je je desktop ff opquote:
desktop op 1920X1200 is best makkelijkquote:
Nou?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als er iemand iets niet wil begrijpen...
1.8 16v denk ik, alle andere versies zijn langzamer als mijn autoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef Fwnk het volgende:
wat voor 146 was dat dan?
een alfa romeoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef Fwnk het volgende:
wat voor 146 was dat dan?
Ik zat net te kijken idd maar ik zou verwachten dat jij wel sneller bent aangezien hun met meerderen in de wagen zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2.0 8v of 2.0 16v denk ik, alle andere versies zijn langzamer als mijn auto
Misschien was die van hen ook niet standaard, hij had iig andere velgen en was verlaagd. Dan is een chip van 230 euri welke 12pk extra levert ook niet duur.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken idd maar ik zou verwachten dat jij wel sneller bent aangezien hun met meerderen in de wagen zitten
Truequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien was die van hen ook niet standaard, hij had iig andere velgen en was verlaagd. Dan is een chip van 230 euri welke 12pk extra levert ook niet duur.
[hermanmode]quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1.8 16v denk ik, alle andere versies zijn langzamer als mijn auto
ik moest gelijk aan Klonk denkenquote:
Het is BoJo die er altijd last van hadquote:
Ook goed, ik duid gewoon op het feit dat dit niet een autotje is waarmee je in het bos gaat raggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SUV bedoel je, 4x4 zit er wel onder hoor![]()
ach, Klonk gaat met zn multipla naar Dakar, dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook goed, ik duid gewoon op het feit dat dit niet een autotje is waarmee je in het bos gaat raggen
hm, ik kan het linkje waar hij belooft met de multipla te gaan niet direct vinden, maar als je het linkje voor het hele Dakar project niet ziet, raad ik je aan je ogen op te laten metenquote:
De Lada Vis is nog gaver als de Nivaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Sja, dit is en blijft een echte terreinwagen. Zie bijvoorbeeld ook de plastic side-skirts, spatborden en voorbumper. Tegenwoordig moet alles strak en glad gespoten worden, wat niet echt handig is als je een steile heuvel pakt. En daarom vind ik hem zo mooi
Mijn #2 is natuurlijk de Dodge W200, en zo'n Niva owned ook hard:
[afbeelding]
Die heeft mijn baasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:32 schreef Geqxon het volgende:
Als we dan toch ruig gaan:
[afbeelding]
hehe
Ik neem aan dat je avatars ziet, dus dan weet je mijn mening over die versie ongeveer ook welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:49 schreef Geqxon het volgende:
Mnee, een Niva met rock-climbers vind ik vetter.
Nee, dis vis is gaver dan de niva, maar de bigfoot is ook zeer puikendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:53 schreef Geqxon het volgende:
Je zegt dat je de vis gaver vind dan de Niva, en vervolgens dat jouw mening is dat de niva vetter is? Nu raak ik in de war
quote:
quote:
Als er 1 ding lelijk isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef Geqxon het volgende:
Gespot
Btw, dit blijft mijn favo 4x4:
[afbeelding]
Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zullen wij als PTA-ers ook gaan?
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
donderdag
vrijdag
maandag
vrijdag
maandag
vrijdag
Ik had tentamens en ben druk met school, dus idd, buiten de SC en de Volvo Ocean Topics kom ik nergens nee...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij komt de laatste tijd ook amper meer buiten de SC
Aja, prioriteiten hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
@ Sjoewe: toon het!
@ herman: jammer.
Ik ben m'n crea-ei in iedergeval weer ff kwijtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leuk, veel in verwerkt, en toch een dergelijke compositei dat het niet extreem rommelig is
Truzzel hermiequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En dit kom je op fok melden??
alsof ons dat wat intresseerd
Tja, als we toch al bezig zijn met ons postaantal op te krikken!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om het hier te komen zeggen![]()
Alsof m'n post aantal me ook echt maar iets kan rottenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tja, als we toch al bezig zijn met ons postaantal op te krikken!!
Ontopic in de slowchatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
ff ontopic, ik vind de lamborghini Diablo mooier
Ja sorry zit meestal in BeF slowchat,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ontopic in de slowchat![]()
Goed bezig knul
Nu echt weg
doen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja sorry zit meestal in BeF slowchat,
terwijl ik echt super gek op treinen ben, en niet van bier hou!!
stom eigenlijk!misschien moet ik hier maar wat vaker komen
Dat verandert de zaakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe ik al lang.. maar toen ik met vrachtwagens fotograferen begon, bestond digtale fotografie nog niet (voor particulieren)En aangezien ik wel een heel aantal bijzondere voertuigen in mn analoge collectei heb zitten die ik graag aan de wereld toon, ben ik nu zo nu en dan aan het scannen. Maar met meer dan 10.000 foto's ben je alleen al 14 uur bezig om alle ste bekijken, laat staan scannen, uploaden, enb gegevens toevoegen en controleren
btw.. ik ben ook gek van bussen en vrachtwagensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doen!
En er is niks mis met over auto's/triene wahtever te praten in de SC imho
* guitarist.nl voelt zich een beetje n00b nuquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Encycleopedie doe ik de laatste tijd wat minder aan... ik zit wat in mn maag met wat nu wel en geen vrachtwagen isis soms erg onduidelijk...
kraancarriers?
dum,pers?
knikdumpers?
rupsdumpers?
scrapers?
brucks? (bus-truck combi)
en vanaf wel gewicht, want wat in 1910 extreem zwaar was, si nu een middenklasse bestelbus....
in de encyclopedie? was wel de beodelingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl voelt zich een beetje n00b nu
maar wel heel leuk, als je bij elke type nog ff een plaatje post ben ik helemaal tevreden
van alles wat je net noemde,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in de encyclopedie? was wel de beodeling
of van alles wat ik net noemde?
en nu dat ze haar voordeelurenkaart niet opgestuurd gekregen heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is ook weer lekker bezigkomt er nu nog eens achter dat ze morgen om twee uur in Utrecht moet zijn
Mja,Spierings is groot in dat spul. Heb ik nog een moi pakketje folders en een CD-ROM visitekaartje van gekregenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:04 schreef guitarist.nl het volgende:
kraancarrier: heb een paar keer gezien dat zown ding uitklapte!
dat is echt indrukwekkend!!
dat zoiets groots gewoon helemaal ingeklapt kan worden tot iets wat op de weg kan rijden (en andersom)
wel jammer dat er weinig van op google te vinden isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet exact wat je bedoelt
trucktrail heet dat jaEn Tatra en Unimog zijn daar de betere merken, alhoewel MAn en MAZ - Yarovit ook in opkomst zijn
[afbeelding]
Daar doen geen kraancarriers mee. wel forwarders
ja ik ook zo weltrustenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:28 schreef Alexxxxx het volgende:
klopt... maar zoek een sop google.de, want in Duitsland hebben ze naast de Europese ook een nationale competitie
Ik ga op bed
bouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:28 schreef Hugster het volgende:
Het wordt hier godverdommme geen bouwput eh![]()
![]()
Vroegah kwam dat nog wel eens op eurosport maar nu niet meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:58 schreef Fwnk het volgende:
Trucktrail
Vond ik vroeger altijd zooo vet...
Ik had vroeger op de computer ook een spelletje met zo een soort baan en een enorm vette truck waarmee je daar overheen moest
Jup dat keek ik altijd..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vroegah kwam dat nog wel eens op eurosport maar nu niet meer![]()
Dude snobprinses komtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Niet meer, school enzo
Klasgenoot van me gaat wel...
En ze heeft een vriend.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude snobprinses komtgeen idee of het wat is maar ziet er wel leuk uit
Zo ben ik nietquote:
Fwnkquote:
je hoefd alleen haar te neuken hoor. Of was je van plan ook die vriend te neuken of zo?quote:
Tieft op man met je treinen in de SCquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doen!
En er is niks mis met over auto's/triene wahtever te praten in de SC imho
hij is pta-fossielquote:
dat ben ikquote:
hij heeft anders het tagjequote:
ik wil ook een tagjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
hij heeft anders het tagje
Jij valt meer onder PTA-dorpsgek
mail naar de FA's -> 'Ik wil het tagje PTA-dorpsgek'quote:
Nee het ging over Fwnk dat hij naar de PUB meet gaatquote:
ze hebben het alleen maar gedaan omdat je zo een zielig achterstands boertej bent. Ze hebben medenleiden met jequote:
leer gewoon goed tagjes zettenquote:
ik las het idd...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee het ging over Fwnk dat hij naar de PUB meet gaat
Maar toen kon onzeVolvo
rijder z'n hormoontjes weer niet in de hand houden
Hij rijdtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik las het idd...
het is trouwens geenVolvo
. maar dat moet zijn
Toyota
sjoewequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij rijdtVolvo
en geen
Toyota
![]()
Alsof je daarvoor een auto kooptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Toyota
is veel betrouwbaarder dan
Volvo
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee het ging over Fwnk dat hij naar de PUB meet gaat
Maar toen kon onzeVolvo
rijder z'n hormoontjes weer niet in de hand houden
Ben jij nog maagd?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik probeer hem alleen te helpen
quote:
quote:
Wat is dat toch een geile bakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef ook_gek het volgende:
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=57EFB4C5-60EA-42AB-AE01-340466F572FE&p=12
is dit leuker
ik heb een zusje van toyotaquote:
quote:
de avensis is en blijft een mooi designquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs Tjabbo vond het design van de Toyota's niet spetterend
!
EN DIT KAN IK NU GEWOON ZEGGEN WANT HIJ KAN HET TOCH NIET MEER EDITTEN![]()
![]()
!
neuh, valt wel mee... Ok, hij komt tot de 150, maar verder is die prima en best rap...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ik wil wel maar ik kan niet"
Een beetje dat effect?
[\mening]quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
de avensis is en blijft een mooi design
Laatmaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
neuh, valt wel mee... Ok, hij komt tot de 150, maar verder is die prima en best rap...
quote:
quote:
pas maar op.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs Tjabbo vond het design van de Toyota's niet spetterend
!
EN DIT KAN IK NU GEWOON ZEGGEN WANT HIJ KAN HET TOCH NIET MEER EDITTEN![]()
![]()
!
We hebben de Jquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze hebben het alleen maar gedaan omdat je zo een zielig achterstands boertej bent. Ze hebben medenleiden met je
Ik historischequote:
Succes Snufquote:
Ik heb je post even verbeterdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
Wij hebben zat te eten![]()
Maar ik ben te lui om het klaar te maken.
Je weetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
cp: mc sjoewe en mc ully - echte negers rijden achterin!
True.quote:
Wat mankeer jij zoal aan je handen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True.
Maar aan de ene kant. Een tosti maken duurt 10 minuten, terwijl ik hem binnen 3 minuten op heb.
Dat is toch niet eerlijk.
ijzer aanzetten, weer naar boven, ijzer warm, twee tosti's erin, 3 minuten wachten, klaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True.
Maar aan de ene kant. Een tosti maken duurt 10 minuten, terwijl ik hem binnen 3 minuten op heb.
Dat is toch niet eerlijk.
Dat kan niet!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ijzer aanzetten, weer naar boven, ijzer warm, twee tosti's erin, 3 minuten wachten, klaar.
Je boft maar
Doe jezelf een nieuw ijzer cadeau danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan niet!
Ik moet erbij blijven! Anders branden ze aan en dan duurt het nóg langer.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan niet!
Ik moet erbij blijven! Anders branden ze aan en dan duurt het nóg langer.
Als ik op mezelf ga wonen krijg ik er vast een cadeauquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe jezelf een nieuw ijzer cadeau dan
Jamaar, jamaar, m'n moeder legt de kaas niet precies goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij snapt ech er echt niks van eh, verwend nest
Bel je moeder op en vraag of je moeder ze voor je maakt.
Mijn moeder zit in Duitslandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij snapt ech er echt niks van eh, verwend nest
Bel je moeder op en vraag of je moeder ze voor je maakt.
In 2034 ga je op jezelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik op mezelf ga wonen krijg ik er vast een cadeau.
Dat is echt zo'n standaard-uit-het-huis-gaan-cadeau.
Mijn moeder maakt de lekkerste tosti's van de hele wereldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, m'n moeder legt de kaas niet precies goed
Ze is bij de buren dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder zit in Duitsland.
Ik maak ze straks zelf wel klaar hoor!
Maar nu nog even niet.
Keuze uit 10 verschillende soorten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt de lekkerste tosti's van de hele wereld.
.
Dan alquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, ik hoop toch wel in 2011.
Ze heeft er wel eens smeerkaas op gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Keuze uit 10 verschillende soorten?
Ik heb eergisteren zelf gekookt ejquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan al
Tegen die tijd weet je hoe je een pizza in de oven stopt?!
Kattenvoer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze heeft er wel eens smeerkaas op gedaan!
Of dat smeervlees, hoe heet dat ook alweerPaté?
Cup-a-soup?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren zelf gekookt ej!
Dat is niet koken, dat is opwarmenquote:
Pasta behoor je toch echt te kokenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is niet koken, dat is opwarmen
Voor deze keerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef BaraCuda het volgende:
ijsmeis lieverdmaak voor mij ook paar tosties wil je
![]()
Met een h, herm, een h.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yeah, Wiskas is zóó 2007!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pasta behoor je toch echt te koken!
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt shaggies gemaakt?
Die paar extra kilootjes zie je nu toch niet meerquote:
Erman klinkt nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, met de h is zwaaaaar 2004
Ja zeg, nu ga je me lekker zitten te maken met eten terwijl ik nog niet ontbeten hebquote:
En anders?quote:
Die zijn lekkkeeerrrquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja zeg, nu ga je me lekker zitten te maken met eten terwijl ik nog niet ontbeten heb
En die dingen zijn ranzig trouwens
Nee. Je bevestigd mijn vermoedenquote:
Wat "En anders"?quote:
Erman! Zuh foeet izzz rettie on die teebuhl!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klinkt een beetje Frans ja
Zou je me anders wel op m'n bek meppen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat "En anders"?
fyi Het is internet en zolang er geen apparaat is waarmee je over afstand iemand voor zijn bek kan meppen is er geen "En anders"
Biefstukz0rs! Entrecôte! Enz enz enz, niet die chemicalien-rommelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die zijn lekkkeeerrr!
Wat vind jij lekker vlees dan?
Ik weet wel wat je bedoelt met kokenquote:
Ik vind dat draadjesvlees zo lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Biefstukz0rs! Entrecôte! Enz enz enz, niet die chemicalien-rommel
Best knap, dat ik na iedere post van je een groter gevoel van medelijden met je krijgquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat "En anders"?
fyi Het is internet en zolang er geen apparaat is waarmee je over afstand iemand voor zijn bek kan meppen is er geen "En anders"
Ik vind lekker koken leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoelt met koken.
Dat laat ik aan mijn vader over. Als ik in de keuken wil koken bemoeit hij zich er toch elke keer weer mee. Vandaar dat niemand anders hier thuis kookt
!
Laatst bijvoorbeeld, wilde ik een cake bakken. Ik pak de spullen. En raad eens wat ik heb mogen doen. Kijken of het ding al klaar is, en dawast.
*snif*
Dat eet ik alleen bij moeders, ik ga toch verdulle geen uren die troep laten sudderenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind dat draadjesvlees zo lekker.
Die magnetron deed raarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net zoals met je pizza toen?
Kookboek?quote:
Best leuk, al die vooroordelen die bevestigd worden hierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die magnetron deed raar!
Als ie toch om de minuut een error aangeeft ligt dat niet aan mij. Tevens was die magnetron nét nieuw. Maar goed, ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het ding werkt
.
Pizza in een (combi-)magnetronquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die magnetron deed raar!
Als ie toch om de minuut een error aangeeft ligt dat niet aan mij. Tevens was die magnetron nét nieuw. Maar goed, ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het ding werkt
.
Ja, maar ik weet dus niet hoe je die oven aanzet op de magnetronquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pizza in een (combi-)magnetronJe moet dat gewoon in een echte oven doen
Bij de vorige wist ik het primaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best leuk, al die vooroordelen die bevestigd worden hier
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dus niet hoe je die oven aanzet op de magnetron!
Dit jaar krijgen we nog een echte oven.
Die was van Fischer-Price?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij de vorige wist ik het prima!
Neen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die was van Fischer-Price?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die was van Fischer-Price?
Neen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je vader er "josti-band-achtige-knoppen" op gemaakt dan?
Groen-groen-rood-geel voor pizzaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je vader er "josti-band-achtige-knoppen" op gemaakt dan?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alles zit erop en eraan![]()
Onze ouwe magnetron had er drie:quote:
HOUD JE BEK MAN REEFTEEFquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
VERTEL HET DAN, MAAK ME GEK! IK KAN NIET WACHTEN TOT JE ME VERLOST MET HET GOEDE ANTWOORD!
Dan zou ik op het knopje naast je post drukken waarop staat "Bitchslap"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zou je me anders wel op m'n bek meppen?
Ik heb ook een boel leuke knopjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan zou ik op het knopje naast je post drukken waarop staat "Bitchslap"
Aardkernquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Onze ouwe magnetron had er drie:
* Aan/start
* Medium of Aardkern
* Draaiknop voor de tijd
Sneuquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maar geen knopje "Bitchslap"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook een boel leuke knopjes!
Je weet dat mensen geweld gebruiken als ze het verbaal niet op kunnen lossen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Is mij bekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet dat mensen geweld gebruiken als ze het verbaal niet op kunnen lossen?
Zegt de vrouw met een MOH sticker op de CRXquote:
Leuk niet, handig welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die bestaat niet want die is niet leuk
Dat was niet mijn ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met een MOH sticker op de CRX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |