abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34317033
Erwtensoep , vis, mediterraanse schotel, tortellini, paprika, champignons, aubergine. Heel kinderachtig, maar die groenten vis ik altijd uit mijn eten, want ik vind het echt heel erg smerig
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:54:11 #102
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_34318101
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef Fleurtjebloem het volgende:
whaaaaaa, Rucksichlos, you are my match made in heaven! You are scaring me though...
Why am I scaring you?
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Fleurtjebloem het volgende:

Zolang wortels warm en zompig zijn, krijg ik ze mijn giecheltje niet ingesmeten.
Verder ben ik geen voorstander van bietjes, witte/groene kool (ik vind dat eten uit World War2, sorry!) en draadjesvlees.

Maar voor de rest vind ik food fabulous
Dat is dan wel weer jammer.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_34320229
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef Nevje het volgende:
Marsepein
maar dat lust niemand toch?
pi_34320994
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef Aarde het volgende:

[..]

gooi eens een lekker receptje met kruiden en gekookte aardappels ik eet ze altijd zo namelijk maar ben wel in voor wat nieuws
Dat soort dingen doe ik altijd zonder recept, gewoon eens in je kast kijken wat je lekker lijkt en mik er maar bij.
Zo kook ik vaak, gewoon uit de losse hand...

Redelijk standaard(en makkelijk) is zout/peper/knoflook en dan gewoon een lekkere kruidenmix zoals bv italiaanse kruiden of provencaalse kruiden, mee laten koken, maar achteraf na het afgieten even wat vers eroverheen, gebruik meestal gevriesdroogt voor bij het koken en vers voor op tafel...

Klein klontje roomboter in het water bij het koken maakt de boel wat minder droog trouwens.

Maar wat ook lekker is is kerriepoeder mee laten koken, krijg je ook een leuk kleurtje van, mooi geel, lekker ietwat pittig smaakje, wees vooral niet zuinig met peper in het water en gebruik eens wat andere pepersoorten, lekkere cajunpeper ofzo...
Of gooi er eens wat paprikapoeder(pikant) bij, krijg je weer een ander leuk kleurtje van en een wat meer pittig smaakje...

Maar vergeet vooral de knoflook niet
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34321036
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Ansjovis en oesters.
Ook niet na herhaaldelijk proberen
Oesters, helemaal vergeten, die lust ik ook echt niet, weet nog dat we die dingen opgedoken hebben en geprobeert hebben op een snorkeltocht, zijn foto's van dat ik dat proefde, die foto's spreken boekdelen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34321345
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat soort dingen doe ik altijd zonder recept, gewoon eens in je kast kijken wat je lekker lijkt en mik er maar bij.
Zo kook ik vaak, gewoon uit de losse hand...

Redelijk standaard(en makkelijk) is zout/peper/knoflook en dan gewoon een lekkere kruidenmix zoals bv italiaanse kruiden of provencaalse kruiden, mee laten koken, maar achteraf na het afgieten even wat vers eroverheen, gebruik meestal gevriesdroogt voor bij het koken en vers voor op tafel...

Klein klontje roomboter in het water bij het koken maakt de boel wat minder droog trouwens.

Maar wat ook lekker is is kerriepoeder mee laten koken, krijg je ook een leuk kleurtje van, mooi geel, lekker ietwat pittig smaakje, wees vooral niet zuinig met peper in het water en gebruik eens wat andere pepersoorten, lekkere cajunpeper ofzo...
Of gooi er eens wat paprikapoeder(pikant) bij, krijg je weer een ander leuk kleurtje van en een wat meer pittig smaakje...

Maar vergeet vooral de knoflook niet
we gaan het eens proberen al meteen vanaf het begin meekoken dus?
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34321373
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:49 schreef berc het volgende:

[..]

maar dat lust niemand toch?

Marsepein vind ik heerlijk , maar wel met mate, anders word ik misselijk
And you know I might
pi_34321451
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef rena het volgende:

[..]

Marsepein vind ik heerlijk , maar wel met mate, anders word ik misselijk
ow marsepein vink niks... lust ik toch niet alles en ... hoe heet dat spul .. boter en suiker ofzo, van die mierzoete dingen... dat lust ik ook totaal niet meer vroeger een keer totaal misselijk aan gegeten

pi_34321491
o.a. wortels, champignons, courgette, aubergine en gember
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:21:59 #110
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_34321492
Spruiten
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:22:42 #111
3542 Gia
User under construction
pi_34321524
Ik lust geen tuinbonen en bonensoep. Ik houd niet van erwtensoep, pizza, gebak, pannenkoeken, worst en friet.

Voor de rest lust ik eigenlijk alles, wat ik tot nu toe geprobeerd heb. (Oesters, bijvoorbeeld, heb ik nog nooit gehad, kikkerbilletjes ook niet, dus dat weet ik niet)
pi_34321757
Kaas krijg ik mijn strot niet door.
Toetjes in wat voor vorm dan ook, yoghurt is nog tot daar aan toe, maar de rest vind ik veel en veel te zoet.
Spruiten.
Oesters, mosselen en garnalen.

Voor de rest lust ik denk ik alles wel
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_34324380
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:18 schreef Aarde het volgende:

[..]

we gaan het eens proberen al meteen vanaf het begin meekoken dus?
Ja, zodat de smaak er lekker intrekt en dan naderhand na het afgieten nog wat lekker vers spul eroverheen, dat is het lekkerste....
pi_34325002
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, zodat de smaak er lekker intrekt en dan naderhand na het afgieten nog wat lekker vers spul eroverheen, dat is het lekkerste....
ik ga het met gedroogde kruiden proberen. vers heb ik niet zo vaak vink te duur en meestal krijg ik het ook niet echt op. die vriesdroogkruiden zijn wel handig

pi_34325071
naah, ik ben echt verbaasd over de mensen die niet van toetjes houden
Ook trouwens over hoeveel aardappelhaters er zijn...lusten jullie dan ook geen patat?
(:
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:51:20 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34325114
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef nein het volgende:
Ook trouwens over hoeveel aardappelhaters er zijn...lusten jullie dan ook geen patat?
Ik ben niet bijzonder dol op patat nee... en voor chips loop ik ook niet warm.

Geen aardappelliefhebster
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34325116
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef nein het volgende:
de meeste 'toetjes' vink niet zo... kwark koop ik nog wel eens maar vla is niet echt aan mij besteed.

pi_34325228
Boerenkool, karbonade, hutspot, stamppot, zuurkool, rookworst, witlof, mayonaise, leverworst, olijven, asperges, vis, courgette, prei, ananas, meloen, banaan, vis, snert. Ik lust eigenlijk bijna niets.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:55:02 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34325262
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:54 schreef Croupouque het volgende:
Boerenkool, karbonade, hutspot, stamppot, zuurkool, rookworst, witlof, mayonaise, leverworst, olijven, asperges, vis, courgette, prei, ananas, meloen, banaan, vis, snert. Ik lust eigenlijk bijna niets.
Waar leef jij van?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34325348
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:54 schreef Croupouque het volgende:
wortelen, andijvie, boontjes, aardappels, alle soorten vlees - behalve leverworst, bleekselderij, knoldelderij... om maar eens wat te noemen... ik vind dat je best veel lust.

pi_34325445
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waar leef jij van?
Van niet eten ga je heus niet dood, hoor.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:01:51 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34325573
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Van niet eten ga je heus niet dood, hoor.
Ik wel
pi_34325824
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:48 schreef Aarde het volgende:

[..]

ik ga het met gedroogde kruiden proberen. vers heb ik niet zo vaak vink te duur en meestal krijg ik het ook niet echt op. die vriesdroogkruiden zijn wel handig
Verse kruiden moet je gewoon potten, staat ook nog eens leuk in de keuken, gewoon een aantal potjes met zelfgekweekte kruiden, kunnen heerlijk blijven staan, luisteren je kuiken vrolijk op en smaken overheerlijk....

Het is beter van smaak dan dat gevriesdroogde spul, maar dat spul is gewoon weer snerterig handig in gebruik, mijn man wordt gek als hij in de kruidenkast kijkt, wat moet je daar nu weer mee roept hij dan, maar als ik dan zeg dat hij dat vandaag toch echt gegeten heeft zie je hem toch weer nadenken

Ik heb dus zo goed als alle kruiden thuis staan, is altijd wel handig ergens voor
pi_34325875
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik wel
Ben je gek joh, de meeste mensen eten veel en veelste veel, je hebt uiteindelijk maar zo weinig nodig om te blijven functioneren.

Mijn man schrok in het begin erg van de hoeveelheden die ik eet, wat erg weinig kan zijn soms(soms ook veel hoor, ben best een lekkerbek), maar ik functioneer prima...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:10:22 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34325890
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben je gek joh, de meeste mensen eten veel en veelste veel, je hebt uiteindelijk maar zo weinig nodig om te blijven functioneren.

Mijn man schrok in het begin erg van de hoeveelheden die ik eet, wat erg weinig kan zijn soms(soms ook veel hoor, ben best een lekkerbek), maar ik functioneer prima...
't Was maar een grapje erodome
  zondag 22 januari 2006 @ 10:33:21 #126
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_34336718
Ik kan wel zeggen dat er niets is wat ik niet lust! Niet lusten is onzin trouwens, het is niet lekker vinden. Maar ja vind alles eigenlijk wel lekker!

Op MAC eten na dat, dat is gewoon smakeloos en niet lekker (maar ik lust het wel)
  zondag 22 januari 2006 @ 10:38:17 #127
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_34336781
Ik vind vis heel smerig.

Ook salades zoals huzarensalade en aardappelsalade vind ik bijzonder goor. Het ziet eruit als platgestreken kots, en dat is voor mij reden genoeg om het niet te eten.
Het zelfde geldt overigens voor sanwichspread. Die troep ruikt ook heel ranzig.

Verder lust ik geen melk.
pi_34337039
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ook salades zoals huzarensalade en aardappelsalade vind ik bijzonder goor. Het ziet eruit als platgestreken kots, en dat is voor mij reden genoeg om het niet te eten.

Die stukjes die je ook proeft, daar word ik ook onwel van als ik eens een hapje neem, vooral aardappels worden van die harde klonten
And you know I might
  zondag 22 januari 2006 @ 11:05:24 #129
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_34337141
Ik vind melk niet lekker, al lust ik het wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34340491
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef erodome het volgende:

[..]
luisteren je kuiken vrolijk op
moet ik dan ook nog een kippenhok in mn keuken hebben?
Hajeto!
  zondag 22 januari 2006 @ 13:09:36 #131
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34340530
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 59% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:59:42 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_34344339
Champignons (en alle andere paddestoelen trouwens), verschikkelijk...
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_34345265
speklapje en spruiten en griesmeel
BAH!!!
pi_34346021
Volgens mij heeft het niet lusten van dingen in de meeste gevallen te maken met de bereidingswijze.

Zo lust ik bijvoorbeeld bijna geen een gekookte groente, maar lust ik diezelfde groente ineens wel als het bijvoorbeeld roergebakken is.
pi_34346858
Gekookte witlof, andijvie, spruitjes, zuurkool, broccoli (staat me zo tegen dat ik het zelfs nog nooit geproefd heb ) , snijbonen, haring, orgaanvlees, cola en andere koolzuur bevattende drank, karnemelk, olijven, wild.

Vergeten: de zogenaamde zeevruchten (het woord alleen al ) lust ik ook niet.

[ Bericht 19% gewijzigd door kissa op 22-01-2006 18:33:34 ]
  zondag 22 januari 2006 @ 16:45:12 #136
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_34347494
tomaten (hoewel ik tomatensoep, -saus en ketchup wel weer lekker vind)
olijven
broccoli (maar bloemkool vind ik heerlijk)
sperciebonen (snijbonen lust ik wel)
bruine bonen
vlees met botjes erin, karbonaadjes en kipkluijes enzo dus. Ik vind het vlees op zich wel lekker, maar dat geknaag aan die botjes... daar krijg ik gewoon kippenvel van! Als mijn ouders met kerst een kalkoen op tafel hebben staan, eet ik eigenlijk alleen de filet ervan. Dat geluid van die botten die losgetrokken worden brrr, als ik eraan dénk word ik al misselijk

verder ben ik heel normaal hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_34354626
Vis , witlof, spruitjes, zuurkool, gehakt, andijvie, enkele exotische groenten.

Dawzzzet.

[ Bericht 18% gewijzigd door Koewam op 22-01-2006 20:16:46 ]
pi_34355061
Meloen. Kaneel. Bechamelsaus/Maizenasaus/Kaassaus - ook goor .
Zuurkool. Nootmuskaat. Gekookte witlof. Gekookte wortel. Bleekselderij.

Oh en groentesoep ik heb alle blik/verse/traiteur/poeder-vormen al geprobeerd maar ik blijf het goor vinden.
pi_34356952
Lust eigenlijk wel bijna alles. Ben alleen niet echt dol op vis en orgaanvlees doe je me ook geen plezier mee (maar dat valt dan weer niet onder "gewoon eten" denk ik)
pi_34357320
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Meloen. Kaneel. Bechamelsaus/Maizenasaus/Kaassaus - ook goor .
Zuurkool. Nootmuskaat. Gekookte witlof. Gekookte wortel. Bleekselderij.

Oh en groentesoep ik heb alle blik/verse/traiteur/poeder-vormen al geprobeerd maar ik blijf het goor vinden.
Kaneel!
Mij mogen ze snachts wakker maken voor een kaneelstok
(En negerzoenen )
(:
pi_34367344
kaas krijg ik echt niet naar binnen, brocolli, spruitjes, witlof, olijven, haaievinnensoep (1x op, zo'n smerige witte substantie met stukjes erin, net sperma ofzo en het smaakt nog vies ook), pindakaas, pindasaus, zoiezo bijna alle noten. en boter op brood vind ik niet lekker.

voor de rest eet ik alles! vis vlees aardappelen alles wat ik vergeet heerlijk
pi_34367420
Meloen, kokos, kiwi, kersen, erwtensoep
pi_34367448
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:18 schreef Bluurgh het volgende:
kaas krijg ik echt niet naar binnen, brocolli, spruitjes, witlof, olijven, haaievinnensoep (1x op, zo'n smerige witte substantie met stukjes erin, net sperma ofzo en het smaakt nog vies ook), pindakaas, pindasaus, zoiezo bijna alle noten. en boter op brood vind ik niet lekker.

voor de rest eet ik alles! vis vlees aardappelen alles wat ik vergeet heerlijk
Leuk ook die naam van je ernaast
(:
  maandag 23 januari 2006 @ 02:31:40 #144
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34367453
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:28 schreef Xennia het volgende:
Meloen, kokos, kiwi, kersen, erwtensoep
kiwi is idd nasty as hell, wie eet er nou harig fruit
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34367463
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:31 schreef nein het volgende:

[..]

Leuk ook die naam van je ernaast
nouja die voldoet dus ook maar bij sommige voedingswaren
pi_34367652
Ik houd niet zo van sla en van asperges.

En dan vooral de ijsbergsla waarvan ik zoveel heb moeten snijden in de keuken van mn ex-werkgever (steakhouse )
pi_34367747
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:02 schreef HAL9000S het volgende:
en olijven... de laatste probeer ik om te leren eten maar ik blijf het vies vinden.
Ik probeer die dingen ook lekker te vinden, en elke keer probeer ik het weer. Maar vind het eigenlijk wel zo ranzig. Maar het schijnt dat je het moet leren eten...

Olijventapenade vind ik overigens wel weer te eten, maar zo'n heel ding in 1 keer? Uhm, nee, toch maar in de smeerbare variant.

Oh, en wat ik nog meer aan mijn lijstje kan toevoegen?
Een absoluut: neenee: Zuurkool en spruitjes...maar dat is toch geen "gewoon" eten?
pi_34367777
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:31 schreef Baleog het volgende:

[..]

kiwi is idd nasty as hell, wie eet er nou harig fruit
Je moet het velletje er wel af halen, mafkees.
  maandag 23 januari 2006 @ 03:15:25 #149
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34367793
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:12 schreef Biene het volgende:

[..]

Je moet het velletje er wel af halen, mafkees.
En ik maar denken, waarom lachen mensen me uit als ik sta te flossen met zo'n bruin eivormig ding

maar serieus, als je er zo uitziet als etenswaar, onverzocht, ongeschoren, dan hoeft het van mij al niet meer..
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34367808
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:15 schreef Baleog het volgende:

[..]

En ik maar denken, waarom lachen mensen me uit als ik sta te flossen met zo'n bruin eivormig ding
!
quote:
maar serieus, alsje er zo uitziet als etenswaar, onverzocht, ongeschoren, dan hoeft het van mij al niet meer..
Ik zie er niet uit als etenswaar hoor. Ik heb me net geschoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')