Berkery +2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:21 schreef Berkery het volgende:
Everyday is like Sunday
Het is wel zo dat de bassiste vertrekt, Joke Geraets, maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:50 schreef Neleos het volgende:
Nieuwe leadzanger?
pff laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:22 schreef bukgeit het volgende:
Nee, het is iets heel triviaals.
The Nits werden Nits?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:29 schreef bukgeit het volgende:
Wat veranderde er met het verschijnen van het album 'Giant Normal Dwarf' (1990) voor The Nits?
Correct, met één 'halve' uitzondering:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
The Nits werden Nits?
Het antwoord op de vraag van Peaceman is trouwens Park Ave.
opgezocht ter controle, maar er wordt ook een andere naam als eerste band genoemd. ik denk dat de vragensteller daar uiteindelijk maar een oordeel over moet vellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Het antwoord op de vraag van Peaceman is trouwens Park Ave.
The Yearlings is er inderdaad een van.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef bukgeit het volgende:
The Yearlings zal wel een van die bands zijn.
En verder... Gem en Taxi To The Ocean? Lijkt me sterk, maar ok.
Laat maar komen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ik heb nog wel een vraag liggen![]()
Dolle_hond was binnen de minuut precies to the point, sorry TSEquote:
Meer specifiek, een afkorting. Welke?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Er zat er een geheime boodschap in het patroon van het jasje verborgen?
Sack_Blabbath +2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
LSD?
Wow, dat was een lucky guessquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |