Ik ook...maar hij heeft ook een hoedquote:Op maandag 23 januari 2006 10:52 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Mad Dog McCree ken ik alleen als video-game trouwens...
Hij was de man van een paar tornado's (lol), meer dan een cowboy.. misschien als je deze foto ziet:quote:Op maandag 23 januari 2006 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Een cowboy....![]()
Wellicht is het nu tijd voor een hintje?
Lol, wat voor les geef je dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hey Prep, ik zie net in je foto-album dat je een leerling van mij had kunnen zijn.
Op deze foto lijkt hij wel wat op Huey Lewisquote:Op maandag 23 januari 2006 12:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hij was de man van een paar tornado's (lol), meer dan een cowboy.. misschien als je deze foto ziet:
[afbeelding]
Goed! hahaquote:Op maandag 23 januari 2006 12:10 schreef schaap001 het volgende:
![]()
Texas Tornados... Doug Sahm dan (Freddy Fender is 't in ieder geval niet, haha)?
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:51 schreef Doc het volgende:
Ziet er achterlijk uit dus het zou best wel eens White Cowbell Oklahoma kunnen zijn
Ik denk ook niet dat je in een kraakpand woont hoor. Ik droomde het alleen. Hoe je eruitzag in mijn droom weet ik ook al niet meer, weet alleen dat je op de eerste verdieping woonde en dat er geen trap was. We moesten onszelf via een kruk aan het trapgat omhoogtrekken waarbij ik mijn drankje omgooidequote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in een kraakpand
En hoe zie ik er uit in je droom dan? Toch wel net zo knap en gespierd als in het echie toch?
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je in een kraakpand woont hoor. Ik droomde het alleen. Hoe je eruitzag in mijn droom weet ik ook al niet meer, weet alleen dat je op de eerste verdieping woonde en dat er geen trap was. We moesten onszelf via een kruk aan het trapgat omhoogtrekken waarbij ik mijn drankje omgooide. TSE was er niet bij volgens mij.
![]()
Mijn eerste FOK Meet!! en ik weet niet eens meer wie er allemaal bij waren![]()
![]()
Alice DJ, Arab Strap en Q65 zijn niet goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
AnathemA
Zyklon B
The AzoiC
RadioheaD
LivE
The KLF
Dog Eat DoG
BehemotH
TenhI
Alice DJ
NoekK
SamaeL
DooM
SeigmeN
Matt BiancO
Arab StraP
Q65 (??)
FeedeR
Nine Inch NailS
TaroT
NosferatU
Mercury ReV
2 Live CreW
Corcus CoraX
Dreams of SanitY
ZzZ
Ik lul. Arab Strap klopt natuurlijk wel, maar Q65 en Alice DJ niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Alice DJ, Arab Strap en Q65 zijn niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |