Dubbele PI's zouden soms inderdaad een oplossing kunnen zijn. Ook voor als je meerdere dingen in een post zet, die verschillende PI's vereisen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dát was dus ook weer een grapje.
Dus in feite moest ik een PI gebruiken voor een PI.
Maar je kan er maar eentje kiezen.
Wat is een OV-jaarkaart? Openbaar vervoer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik sprak vandaag een ex-klasgenote van me en die studeert in Leuven. En in België hebben ze geen OV-jaarkaart en studiefinanciering..
Wat ben ik dan blij dat ik in Nederland woon zeg..
Maar daar hebben oudjes wel gratis openbaar vervoer, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik sprak vandaag een ex-klasgenote van me en die studeert in Leuven. En in België hebben ze geen OV-jaarkaart en studiefinanciering..
Wat ben ik dan blij dat ik in Nederland woon zeg..
Ach, houd je bekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dubbele PI's zouden soms inderdaad een oplossing kunnen zijn. Ook voor als je meerdere dingen in een post zet, die verschillende PI's vereisen.
Ja, maar de gemiddelde student is geen oudje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
Maar daar hebben oudjes wel gratis openbaar vervoer, toch?
(En scholen kosten daar ook minder geld, volgens mij)
Ik ben er nog hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:25 schreef Airelle het volgende:
Waar blijft BVO. Ik voel me eenzaam in politieke discussies zonder hem
.
Ja, er is anders wel een voordelig abonnement op het OV hoor...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar de gemiddelde student is geen oudje..
(En dat kan wel, maar stufi is er vooral om je in leven te houden als je op kamers zit, en van je kinderbijslag kun je echt niet leven..)
'Ela, 'ela. Gij bedoelt zeker 'op kot' in plaats van 'op kamers'.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar de gemiddelde student is geen oudje..
(En dat kan wel, maar stufi is er vooral om je in leven te houden als je op kamers zit, en van je kinderbijslag kun je echt niet leven..)
[quote:
Duhquote:Ja, dat ben ik met je eens.
Stoer Bup.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Ela, 'ela. Gij bedoelt zeker 'op kot' in plaats van 'op kamers'.
[quote:
[quote:Duh![]()
Dan maar zo
Ja, god, er is ook een voordelig abonnement bij de bingoclub, maar daar maak ik ook geen gebruik van.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:25 schreef Paltos het volgende:
Ja, er is anders wel een voordelig abonnement op het OV hoor...![]()
Ik heb het ook niet gedaan. Solidair van me he? of gewoon lui...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Formulieren aanvragen, dat gaat bij mij altijd mis.
Ik heb echt 4x iets moeten opsturen voordat ik überhaupt verzekerd was.. Maar m'n polis heb ik nog steeds niet binnen. Betalen, dat doe ik wel.
.
Mijn buik begon te schudden van het lachen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, god, er is ook een voordelig abonnement bij de bingoclub, maar daar maak ik ook geen gebruik van.
Oh jee, Evelien houdt haar hart vast...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, binnenkort gemeenteraadsverkiezingen.
Mag ik voor de eerste keer stemmen!.
*stemwijzer gaat doen*.
En Agnes dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, nog hypocrieter en debieler dan dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |