Héél af en toe gebruik ik dequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andere-layout-[afbeelding]-PI =
Ja! Dat zou tof zijn.
Net als een-PI.
Het zou wel héél voorspelbaar zijn als ik nu die PI zou gebruiken, hè.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Héél af en toe gebruik ik de [afbeelding].. Brrrrr
Kom nou, dat is zoeen stomme reactie op alles wat over Maikuuul gaat.quote:
Ja bah.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zou wel héél voorspelbaar zijn als ik nu die PI zou gebruiken, hè.
Dat deed ik alleen maar om jou een voldaan gevoel te geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik wist dat het fout was..
Leuk dat je reageert, weeral geslaagd.![]()
Boh, gek, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kom nou, dat is zoeen stomme reactie op alles wat over Maikuuul gaat.
Dat is écht wel voorbij, dat..
Eigenlijk had ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat deed ik alleen maar om jou een voldaan gevoel te geven.
Wheheheehee.
Die smiley in jouw signature is niet eens een echte smiley...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kom nou, dat is zoeen stomme reactie op alles wat over Maikuuul gaat.
Dat is écht wel voorbij, dat..
Héhé! Ik vindt dat altijd wel grapich, dat jou zo dingen verbeterd. Zoiezo maak ik wel weinig spelfauten, maar toch leuk dat je soms is iets verbetert krijgt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat deed ik alleen maar om jou een voldaan gevoel te geven.
Wheheheehee.
Dat klinkt als een puike dag!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben vandaag naar Zandvoort aan Zee geweest.
Lekker uitwaaien op het strand..
En dan warme choco met slagroom en appeltaart nuttigen..
Net gebruikte je hem nog, in reactie op mij nota bene!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik [afbeelding] willen gebruiken als PI om aan te geven dat het maar een grapje is, maar ik durf hem niet meer te gebruiken sinds MB hem stom vindt!
Ja, dat heeft niets te maken met Maikuuul natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die smiley in jouw signature is niet eens een echte smiley...
;D
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet. Hoe komt je erbij dat alleen rijke mensen erop vooruit gaan en arme mensen niet. Stel je nu jezelf gelijk aan een hele groep ofzo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, precies, de armeren (studenten, zielige mensen) gaan er op achteruit, terwijl de rijkeren (belangrijke meneren en mevrouwen) er op vooruit gaan.
Dat vind ik krom.
Ja, maar dát was dus ook weer een grapje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net gebruikte je hem nog, in reactie op mij nota bene!
Zeer zekers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
Dat klinkt als een puike dag!
En warme choco met slagroom is lekker.
Evenals appeltaart.
Ja, Maikuuul boeit me niksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dat heeft niets te maken met Maikuuul natuurlijk..
Ooooh, ik had niet gezien dat het een AFK wasquote:Maar langs de andere kant, ik heb er een verklaring voor.
Echte smilies flippen als ze in AFK-constructies gegooid worden.![]()
Hier ga ik me maar niet aan wagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Héhé! Ik vindt dat altijd wel grapich, dat jou zo dingen verbeterd. Zoiezo maak ik wel weinig spelfauten, maar toch leuk dat je soms is iets verbetert krijgt.![]()
Wel 40% korting.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeer zekers..
Ik wil morgen weer naar het strand!
Maar dan is m'n OV niet geldig..
Staan er fouten in dan? Moet ik even over het hoofd gezien hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier ga ik me maar niet aan wagen.
Ja mijn argumentatie slaat eigenlijk nergens op. Je kunt op een deel rekusitie aanvragen (moeilijk woord) als je een forumulier aanvraagt bij je verzekeringsmaatschappijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ho, dát ben ik met je eens! Dat dubbel verzekeren is raar, daar had ik ook last van.
Kan ik dat geld nog ergens terugvragen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |