ik heb een verjaardag geloof ik, dus bij de B mag je mij skippenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond naar PSV...
Heb een kaartje over hoor ik net. Zal eens wat gaan rondbellen...
jij bent altijd welkom, schat !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wil bij Bjoor wel een naggie slapen
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef Bjoro het volgende:
AC FOK! United # 21: Tussen de Oliebollen door gewoon spelen
oooohhhh....het begint nu echt zielig voor hem te worden
Weeeeeeeeeeeekendddd!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef Bluezz het volgende:
Clauwheee wil bij Bjoor wel een naggie slapen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:38 schreef Suijk het volgende:
WEEKEND!
Inderdaad, ik heb het ook al even (helaas eigenlijk)quote:
Helaasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het ook al even (helaas eigenlijk)
Sommige mensen vinden het leuk om te werken.quote:
Ow sorry. Ik dacht dat je een vroeg weekend bedoelde. Ik hou het blijkbaar allemaal niet meer bij.quote:
laten we het houden op leuker dan heel de week thuis zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om te werken.
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik hou het blijkbaar allemaal niet meer bij.
Ja, da's begrijpelijk. Als je werkt wil je vrij zijn. Heb je geen werk, dan wil je weer werken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
laten we het houden op leuker dan heel de week thuis zitten
Gaat niet altijd op natuurlijk. Als ik leuk werk heb vind ik het echt niet erg om te werkenquote:
Ik ook, maar dat is ook normaal natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het ook niet erg om te werken, maar ben toch blij dat het weekend is.
Dat is waarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is ook normaal natuurlijk
Ja, iets nieuwsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:20 schreef Suijk het volgende:
Je plaatst een TerugVindQost in een Slowchat topic?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:20 schreef Suijk het volgende:
Je plaatst een TerugVindQost in een Slowchat topic?
Ok.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, iets nieuws
Maar hoe is het Suijk?
2 verschillende films, moeten beide toppers zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef SCH het volgende:
Ik wil er even uit.
Jarhead of de nieuwe Woody Allen?
Is het erg als ik zeg dat ik niet weet wat een 'toko' is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft Bjoro een woestijn van deze toko gemaakt zeg.
Da's met Urbanusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef Eilanden het volgende:
Als je van pinguins houdt, draait er ook nog wel een goede docu in het Louis Hartlooper Complex
to·ko (de ~ (m.), ~'s)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik niet weet wat een 'toko' is?
Dank, ik wist niet dat het zo heettequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
to·ko (de ~ (m.), ~'s)
1 winkel die Indonesische artikelen verkoopt
2 [scherts.] onderneming
Echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's met UrbanusDie bekijk ik wel een keer in het engels.
Hij heeft hem zeker altijd naast z'n toetsenboek liggen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Eilanden is een wandelend woordenboek.
een woordenboek op pootjes
Dat commentaar van hem schijnt zo infantiel te zijn dat het de hele film verneukt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb 'em in het vliegtuig gezien en dat was inderdaad zonder Urbanus
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:38 schreef JaWi het volgende:
Ah, moder8or is terug. En mag snel weer weg.
Je onderschat JaWi, bigtimequote:
die draait in het springhaver theaterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef Eilanden het volgende:
Als je van pinguins houdt, draait er ook nog wel een goede docu in het Louis Hartlooper Complex
Je bent irritant, je post onzin, je post alleen maar om het posten, je reageert overal op als een strontvlieg op een verse vlaai, je moet optyfen, je bent irritant en je spandoek is lelijk.quote:
Anders snap je even wat Louis ECHT gezegd heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Van Gaal zien we straks ook niet meer terugEr komt geen kunstgras
bron voetbalzonequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Van Gaal zien we straks ook niet meer terugEr komt geen kunstgras
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je bent irritant, je post onzin, je post alleen maar om het posten, je reageert overal op als een strontvlieg op een verse vlaai, je moet optyfen, je bent irritant en je spandoek is lelijk.
Adem in.........................adem uit...................quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Anders snap je even wat Louis ECHT gezegd heeft
Louis zou opstappen, ALS DE BESLISSING AL GENOMEN WAS. Die is NU pas genomen, dus stapt ie niet op. Begrijpend lezen en luisteren is a bitch![]()
Mooie club ook waar hij heen gaat!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef pascalheister het volgende:
Lobont eindelijk verstandig geworden door weg te gaan![]()
Onmogelijk, in tegen stelling tot moder8tering heeft onze Robbie een sociaal levenquote:
Als je niets van me weet kneus, hou maar op met jezelf belachelijk te maken. Dankjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooie club ook waar hij heen gaat!
[..]
Onmogelijk, in tegen stelling tot moder8tering heeft onze Robbie een sociaal leven!
We zijn hier niet gewend om elkaar voor middernacht kneus te noemenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als je niets van me weet kneus, hou maar op met jezelf belachelijk te maken. Dankje
Adem in.........................adem uit...................quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
We zijn hier niet gewend om elkaar voor middernacht kneus te noemen![]()
Meneer gooit zijn formule 1 site op zwart als dit Tomasso sterft, meneer heeft A.F.C.A. in zijn ondertitel en komt nooit in een stadion, meneer post waar het los en vast zit, zonder iets te melden, meneer is door iedereen al lang uitgekotst zonder dat het hem opvalt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als je niets van me weet kneus, hou maar op met jezelf belachelijk te maken. Dankje
Roseviceetje schatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:50 schreef clauwheee het volgende:
Ah, gezellig hier!
Ik ga niet wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niemand is hier verdrietig als je hier niet meer post, groetjes.
* Boezzie trekt clauwheee een hoekje van de kroeg in en gaat "gezellig" staan doenquote:
Ik haal straks Harrie er wel even bij de de boel hier leeg te meppen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Topsfeer golfert. Als tapbaas zou ik vast de glazen omwisselen voor plastic bekers
Hmmmm ik weet niet of dat gevaarlijk is of niet voor Clauquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
* Boezzie trekt clauwheee een hoekje van de kroeg in en gaat "gezellig" staan doen
![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik haal straks Harrie er wel even bij de de boel hier leeg te meppen.![]()
Neem je plastic bekertjes maar meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gezellig!
Overigens ben ik straks weer weg, bardienst bij voetbal, dus dat zal wel gezellig worden.
Waarom, kom je gezellig langs?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neem je plastic bekertjes maar mee
Mooi zoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet straks zaalvoetballen![]()
AC FOK! United # 21: Tussen de Oliebollen door gewoon spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef Bjoro het volgende:
oooohhhh....het begint nu echt zielig voor hem te worden
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En daarna kijk ik wel of ik jullie nog gezellig maak!
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik deze gezelligheid verruilen voor het Phillips stadion
Tot ziens
veel plezier met juichen en straks weer naar huis met 3 punten in de tasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik deze gezelligheid verruilen voor het Phillips stadion
Tot ziens
Je bent dik, lelijk, wanhopig en irritant. Ik zie geen verschilquote:
Bron?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je bent dik, lelijk, wanhopig en irritant. Ik zie geen verschil!
Meneer de oppergamer.
Je ondertitel/sig...quote:
Wie ben jij om te bepalen wie waar mag postenquote:
Ik had het erover wat hij eerst vertelde, dik, lelijk. Zie hemquote:
Foto'squote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
En foto's.
Maar goed, zo kan die wel weer.
Ok, ik kan het niet laten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik had het erover wat hij eerst vertelde, dik, lelijk. Zie hem
[..]
Foto'sIk heb er maar 1 lul
Ik zie die kop van je in je fotoboek.. Ik kan door glazen kijken 'vriend'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, ik kan het niet laten.
Je hebt wel vaker foto's gepost in US.
Je hebt mij nog nooit gezien, ook geen foto's.
En nu genoeg.
Kijk nou eerst maar es door die plaat voor je kop heenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie die kop van je in je fotoboek.. Ik kan door glazen kijken 'vriend'.
Moet er alsmaar lief en aardig gedaan worden verplicht?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, hou op met deze zooi.
Gast, hij zegt toch dat het genoeg is kap er dan mee...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie die kop van je in je fotoboek.. Ik kan door glazen kijken 'vriend'.
I knew itquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:27 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Maar goed. Waar waren we gebleven? Ow ja, in het hoekie!
Wees verstandig en pas je gedrag aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Dus dit is jullie puberige gedrag. 25 plussers.
Ik ga voetballen.
Doe ik ook, maar sinds T_B en JaWi kwamen, ging de sfeer naar beneden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wees verstandig en pas je gedrag aan.
Je zegt het maar hoor, no problem. Maar dit gezeur hoeft van mij ook niet te lang te duren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet er alsmaar lief en aardig gedaan worden verplicht?
Ik irriteer me regelmatig ook kapot aan -moder8tor- z'n postgedrag, dan mag hij daar best over aangesproken worden. En als hij dan niet luistert krijg je dit. Maar goed, ik mag mede-crewleden niet afvallen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar sinds T_B en JaWi kwamen, ging de sfeer naar beneden.
Dennisquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef JaWi het volgende:
Er gaat hier een nieuwe tent open, openingsweekend gratis entree en Lucien Foort en Dennis van der Geest als DJ. Na bardienst maar even kijken, ben benieuwd!
Geweldig sportman, zonde dat hij ambassadeur is van die club uit rotjeknorquote:
Hij schijnt thuis best veel te draaien, maar ik heb zelf nog nooit gehoord...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geweldig sportman, zonde dat hij ambassadeur is van die club uit rotjeknor.
Iemand iets van hem gehoord als DJ?
bedoel je "quote:
sjitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:32 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee op het bankje naast Golfer gaat zitten
Je kunt het niet maar blijven negeren...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:30 schreef golfer het volgende:
Als je je stoort aan het postgedrag van iemand kan je die beter negeren dan er steeds over op in te gaan.
Uitpuffen bij de ouwe man, das wel verstandigquote:
Ik draai thuis ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Hij schijnt thuis best veel te draaien, maar ik heb zelf nog nooit gehoord...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Uitpuffen bij de ouwe man, das wel verstandig
Ik ben er overigens vantussen voor vanavond, laters
Laat me raden?quote:
spin de bottle met je vrienden?quote:
Optie 3: persoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bedoel je "" qua DJ of sporter?
Danny's topic wat doe je?!quote:
Weet je wat ook irri is? Dat je maar door blijft gaan. Geen spat veranderd zie ik...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt het niet maar blijven negeren...
En wie ben jij?!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je wat ook irri is? Dat je maar door blijft gaan. Geen spat veranderd zie ik...
Oh, nog iets, je collegas afvallen in het openbaar, doe je goed...![]()
denk dat ie naar de pub gaat een biertje drinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er zwemt een walvis in de Theems.
Vierde hit op google:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef Vom het volgende:
Het schijnt een butskopte zijn, nog nooit van gehoord.
quote:Butskoppen zijn tandwalvissen zonder tanden
WTFquote:
Hij heeft een kunstgebitquote:
Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat even beneden voetbal kijken en dan lam worden in de stad
En dan hopelijk midden in de nacht weer terug strompelen om Krajicek te kijken.
Rond 2.30.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar
Hoe laat komt little Krajicek eigenlijk op tv?
kom jij ook nog in de stad, dacht dat je altijd maar op je kamer zatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat even beneden voetbal kijken en dan lam worden in de stad
En dan hopelijk midden in de nacht weer terug strompelen om Krajicek te kijken.
Hmmmm... * clauwheee even gaat nadenken of ze dr wekkertje gaat zetten.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zoo, was gezellig, doen we vaker.
Tis weekend, dat scheelt...maar ik zie welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je beter voor bijslapen kunt kiezen.
Geen idee. Saw2 geloof ik of zoiets.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:29 schreef pascalheister het volgende:
welke film golfer?
Moet je straks wel even opvangenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Saw2 geloof ik of zoiets.
Je badjas?quote:
oh stond me al iets van bij dat ze met jou ook zoiets van plan wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Die moet wel erg goed zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
het was weer prachtigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:43 schreef golfer het volgende:
Aanradertje qua humor zometeen op Ned3: Little Britain
Maar ik weet het absoluut niet zeker of ze daar naartoe gingen.quote:
of hij wil scarlett zien in match pointquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ik weet het absoluut niet zeker of ze daar naartoe gingen.
Ze hadden het daar wel over, geloof het trouwens niet als ik zo even de bioscoopagenda van Utrecht bekijk, want daar zie ik hem niet tussen staan.
Jarhead misschien, die staat wel in die agenda en lijkt mij typisch een film waar het Bluezzekind naartoe wil.
misschien? Maar dat zal dan puur ui clubliefde zijn neem ik aan want prutsvoetbal tegen Italiaans voetbal zal weinig aan zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon misschien naar Ajax - Inter gaat.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon misschien naar Ajax - Inter gaat.
* MrDoegewoon hoopt op een stuntje en natuurlijk is het de clubliefde.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien? Maar dat zal dan puur ui clubliefde zijn neem ik aan want prutsvoetbal tegen Italiaans voetbal zal weinig aan zijn
Weet ik niet, het is wel leuk :")quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef Vom het volgende:
OMFG, meent die martijn dat nou serieus in het ACFU topic?
lekker laten liggen, DeTolk heeft opruimdienst deze volgens het corve schema.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Laat die beheerder van deze tent ons dat zand nu helemaal zelf opruimen straks![]()
Ow ok. Ik had er ook geen zin in namelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:40 schreef rubbereend het volgende:
die Martijn
[..]
lekker laten liggen, DeTolk heeft opruimdienst deze volgens het corve schema.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:34 schreef Vom het volgende:
OMFG, meent die martijn dat nou serieus in het ACFU topic?
Nah!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:54 schreef rubbereend het volgende:
ze vragen je mening hier Clauw: Leukste sexspelletjes
Gohquote:Een vlekkeloze voorbereiding op het duel met Ajax kende Twente niet. Blaise N'Kufo en Daniël Majstorovic vlogen elkaar op de training in de haren.(VI)
dr staat toch nergens welke harenquote:
wordt dat streekje ooit nog onafhankelijk?quote:
Je geeft je over?quote:
SCHattig ben je ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:21 schreef SCH het volgende:
[HOOLS] Het VBL cafe #1054 Op naar de winterstop!
die is leuk
wil je op SCH over wil je eens over SCH heen gaan?quote:
Geweldig he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:30 schreef golfer het volgende:
Die walvis in de Thames houdt heel Engeland al de hele dag bezig.![]()
Ow shit, hier wordt niet over voetbal gepraat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je op SCH over wil je eens over SCH heen gaan?
hier deden we dat over een dode musquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:30 schreef golfer het volgende:
Die walvis in de Thames houdt heel Engeland al de hele dag bezig.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow shit, hier wordt niet over voetbal gepraat.Gaat natuurlijk over FC Den Bosch -mvv.
Hehequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
FC Den Bosch, dat is toch een van die 438 clubs uit het nietige Brabant?
Meneer en mevrouw Boer, voor jou.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Lach maar, boertjes.
quote:
Gezelliequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:41 schreef golfer het volgende:
Bluezz is eindelijk bijna thuis. Ze stapt nu op haar fietsje bij het station Bloemendaal, dus met 10 minuutjes is ze er.
Yups, lekker saampies nog even doorzakken na haar lange dagje van huis.quote:
Groot gelijk, weekend inluiden!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, lekker saampies nog even doorzakken na haar lange dagje van huis.
Jezus ja, dat boeren boeren bij jullie uit de luidsprekersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Meneer en mevrouw Boer, voor jou.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus ja, dat boeren boeren bij jullie uit de luidsprekers![]()
Ik SCHaamde me plaatsvervangend
Die zit toch in België?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kom op DarkShine, even snel happen, want ik ga naar de kroeg.
quote:
Ik heb meteen mijn heerenveenshawl in mijn oren gestoptquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:52 schreef Noca het volgende:
Whehe, dat was ook nieuw voor mij SCH. Was het nou het begin van een liedje of was het alleen dat?
Bluezzie en ik komen samenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Bjoro het volgende:
Bluezzie...wanneer kom je nou slapen ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:58 schreef Bluezz het volgende:
WaSCH jij ook in het wild in het stadsjie
65-jarige zwervers weigeren en dan denken dat een jonge deerne wel wil komen slapen bij jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Bjoro het volgende:
Bluezzie...wanneer kom je nou slapen ?
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is de mannelijke hoofdrolspeler van Bend it like Beckham, die bij een opening van Film By The Sea is geweest hier in Vlissingen. Heb m betrapt op snuiven in de WC
Die foto is gekrimpt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:08 schreef clauwheee het volgende:
Hij heeft een beetje een raar hoofd op de een of andere manier.
Zeggen ze wat over ons hier, maar die lui kunnen er ook wat vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
Die vader van Erben Wennemars moet echt ondertitelt worden. Ik versta er geen zak van.
Iedere gek z'n gebrek, SCHat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Dat gestotter
ik ben ssssppppppppssppppppppppppppsppppppppppportief
ik denk altijd maar zo met een fries en een grunning....quote:
Snor(retjes) zijn sowieso stomquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:16 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat snorretje van Erben zo eng
quote:
Dat maakt hem wel weer leuk. Zijn broertje Freddy stottert ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Dat gestotter
ik ben ssssppppppppssppppppppppppppsppppppppppportief
quote:
Die heb ik na Sesamstraat naar bed gebracht om af te koelen.quote:
What's up negro?quote:
fawaka swaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:23 schreef popolon het volgende:
What's up negro?
Wel een niveautje weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die heb ik na Sesamstraat naar bed gebracht om af te koelen.
Hey elei kukelei.quote:
waar heb jij het nou weeer over...of moet ik teruglezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel een niveautje weer.
Soms lees ik wel eens mee en dan vraag ik me af 'waarom', waaaaarooooom?
Och.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weeer over...of moet ik teruglezen
Noevo riesch popjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel een niveautje weer.
quote:
Dat is goed voor je spirituele aura, het verlicht je geest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel een niveautje weer.
Inderdaad, ik zweef.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is goed voor je spirituele aura, het verlicht je geest.
Oat moarnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |