ik heb een verjaardag geloof ik, dus bij de B mag je mij skippenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond naar PSV...
Heb een kaartje over hoor ik net. Zal eens wat gaan rondbellen...
jij bent altijd welkom, schat !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz wil bij Bjoor wel een naggie slapen
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef Bjoro het volgende:
AC FOK! United # 21: Tussen de Oliebollen door gewoon spelen
oooohhhh....het begint nu echt zielig voor hem te worden
Weeeeeeeeeeeekendddd!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef Bluezz het volgende:
Clauwheee wil bij Bjoor wel een naggie slapen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:38 schreef Suijk het volgende:
WEEKEND!
Inderdaad, ik heb het ook al even (helaas eigenlijk)quote:
Helaasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het ook al even (helaas eigenlijk)
Sommige mensen vinden het leuk om te werken.quote:
Ow sorry. Ik dacht dat je een vroeg weekend bedoelde. Ik hou het blijkbaar allemaal niet meer bij.quote:
laten we het houden op leuker dan heel de week thuis zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om te werken.
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik hou het blijkbaar allemaal niet meer bij.
Ja, da's begrijpelijk. Als je werkt wil je vrij zijn. Heb je geen werk, dan wil je weer werken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
laten we het houden op leuker dan heel de week thuis zitten
Gaat niet altijd op natuurlijk. Als ik leuk werk heb vind ik het echt niet erg om te werkenquote:
Ik ook, maar dat is ook normaal natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:56 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het ook niet erg om te werken, maar ben toch blij dat het weekend is.
Dat is waarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is ook normaal natuurlijk
Ja, iets nieuwsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:20 schreef Suijk het volgende:
Je plaatst een TerugVindQost in een Slowchat topic?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:20 schreef Suijk het volgende:
Je plaatst een TerugVindQost in een Slowchat topic?
Ok.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, iets nieuws
Maar hoe is het Suijk?
2 verschillende films, moeten beide toppers zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef SCH het volgende:
Ik wil er even uit.
Jarhead of de nieuwe Woody Allen?
Is het erg als ik zeg dat ik niet weet wat een 'toko' is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft Bjoro een woestijn van deze toko gemaakt zeg.
Da's met Urbanusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef Eilanden het volgende:
Als je van pinguins houdt, draait er ook nog wel een goede docu in het Louis Hartlooper Complex
to·ko (de ~ (m.), ~'s)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik niet weet wat een 'toko' is?
Dank, ik wist niet dat het zo heettequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
to·ko (de ~ (m.), ~'s)
1 winkel die Indonesische artikelen verkoopt
2 [scherts.] onderneming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |