Wat vreemd.. en zonde ook voor de verzamelaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:56 schreef Zanderrr het volgende:
Ik geloof dat Ralf + Florian zelf altijd erg ontevreden waren over de eerste paar albums en "Autobahn" eigenlijk als het eerste echte Kraftwerk-album beschouwen. Die eerste albums zijn jarenlang ook niet op cd uitgebracht omdat de heren dit zelf tegenhielden.
the model was ook niet echt industrieel te noemen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat vreemd.. en zonde ook voor de verzamelaar
Ik krijg bij het horen van de plaat zo'n idee dat ze het tegenhielden omdat het totaal buiten het concept valt van hun electronische muziek, dat toch vooral thema (industrieel) gericht is met autobahn, the robots, computerworld e.d.
Goeie vraag, ken ze ook alleen maar vanaf Autobahn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:12 schreef Frollo het volgende:
Dat hele oude Kraftwerk, waar valt dat mee te vergelijken? Met Neu?
Ik heb even een fragment voor je opgenomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:10 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Goeie vraag, ken ze ook alleen maar vanaf Autobahn.
Iemand!?![]()
We are the robotsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:59 schreef Beathoven het volgende:
Ik wil het hier niet over Coldplay hebben
Overigens vind ik persoonlijk dat 'Showroom Dummies' van het album TEE beter op z'n plaats zou zijn op The Man Machine want ik vind het meer bij dit thema passen dan bij Treinreizen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef Beathoven het volgende:
Mwa, The Model staat wel op het album 'the Robots' en in zekere zin zijn modellen op catwalks ook net robots. Daarbij viel het muzikaal gezien niet echt uit de toon bij de rest van het album.
Intussen zijn er een groot aantal clips, waaronder veel Live-opnamen bij gekomen, kijken als ik jullie was voordat Ralf erachter komt en de site plat legtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef Zanderrr het volgende:
Er staan trouwens een hele hoop filmpjes van Kraftwerk op Youtube, zelfs nog uit hun allereerste periode toen ze nog niet zo met die synths bezig waren. Leuk.
http://www.youtube.com/results?search=kraftwerk&search_type=search_videos&search=Search
Ik vind het juist heel erg goed bij treinreizen passen. De tekst van het nummer gaat voor mij over treinreizigers die bijna beweegloos in de trein bijelkaar zitten in een cabine, af en toe een nieuwe pose aannemen, uitstappen en door de stad wandelen. Niet echt een spannend verhaal, maar voor mij wel zeer toepasselijk op treinreizen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef Lone_Gunman het volgende:Overigens vind ik persoonlijk dat 'Showroom Dummies' van het album TEE beter op z'n plaats zou zijn op The Man Machine want ik vind het meer bij dit thema passen dan bij Treinreizen.
Het zou me niets verbazen als dit nummer een van de blauwdrukken zou zijn geweest voor The Man Machine.
quote:Op maandag 27 maart 2006 03:22 schreef mg794613 het volgende:
ah met kraftwerk moet ik gelijk aan Orchestral Manoeuvres in the Dark denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |