haha ik kan je dus nog inhalenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:
ten aarzel is de enige krang die ik nog moet hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha ik kan je dus nog inhalentja die rare kopietjes die ik heb kun je nog wel gewoon kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Wel meer dan een ook, vrees ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:43 schreef Gehenna het volgende:
oh trouwens:
http://muppet1976.hyves.nl/
Er blijkt echt in Volendam een Jan Kwakman te wonen
Of nietquote:
Dancing dollekampquote:En dan ook nog het volgende, er is een nieuwe band. Met 2 drummers. 3 tot 7 gitaristen. 2 en een halve bassist. Soms iemand op toetsen. Soms ook niet. Samples. Achtergrondzangeressen die voor op het podium staan. En het gaat voor alles een wilde bende worden. We gaan materiaal spelen van de plaat Dollekamp. Maar dan anders. Plus nieuw werk waarvan een groot gedeelte Duitstalig is. En liedjes waar we nu eenmaal niet om heen kunnen. Adri Karsenberg doet mee. En dat doet mij donders veel deugd! Theun Supheert doet mee. Deugd! Ottoboy doet mee. Deugd! DJ DNA doet mee. Deugd! Die gitarist waarvan ik de naam vergeten ben doet mee. Deugd! Ik doe mee. Deugd! En we zijn nog aan het onderhandelen met Brian Ruiz. Kassa! Vanaf oktober spelen we een aantal try-outs in den lande waarna we volgend jaar zoveel mogelijk clubs en festivals aan willen gaan doen onder het motto: We zijn gevraagd. Binnen nu en een paar weken volgen de eerste data. Oh ja. Er is een bandnaam. dancing DOLLEKAMP. We maken feesten van partijen
Het is hier nog steeds een favoriet plaatje.quote:
Het heeft iig een hoog casio gehaltequote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds een favoriet plaatje.
top ik vind die dollenkamp cd steeds leuker de kwakman cd trouwens ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:34 schreef TheStage het volgende:
Andre Manuel staat met Dancing Dollekamp donderdag 27 oktober in The Stage te Arnhem
zie http://www.cafethestage.nl
oh tofquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Dancing dollenkamp komt op bevrijdingsfestival zwolle
Volgens de bevrijdingsfestival bio met nieuwe muziek... kom jij ook weer langsquote:
ja ik keek er net na, komen wel meer leuke dingen. Ik was wel van plan weer langs te komen, is altijd ontzettend chill & gezelligquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgens de bevrijdingsfestival bio met nieuwe muziek... kom jij ook weer langs
Bijdeze geregeldquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja ik keek er net na, komen wel meer leuke dingen. Ik was wel van plan weer langs te komen, is altijd ontzettend chill & gezelligik zoek alleen nog een slaapplekje eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |