Nou ik denk dat het goed is dat ze gaat hoor, ze blazen veel te hoog van de toren en ik denk dat Mickey daar ook debet aan is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:41 schreef riri het volgende:
Snap niet dat ze Micky niet de hele rit laten uitzitten......
Als ik een bedrijf had wist ik wel "Die moet ik hebben"
Ja maar ze draaien al een week en er is nog geen hotelgast geweest. Eén avond waren er helemaal geen gasten, toen heeft Endemol snel dat gat opgevult. Dus...........quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef riri het volgende:
Ze is echt goed hoor.....kan je aan alles merken
Die man van Heineken gisteren ook,dat gesprek,ze krijgt ontzettend veel voor elkaar
Feeeeeeeeestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
Country Wilma komt vanavond om 1900 uur![]()
[afbeelding]
Toen zei Micky: Ik zou maar goed nadenken over wat je gezegd hebt. Viola stilquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:50 schreef cuall het volgende:
Viola zegt dat zij dat niet doet( negatief doen en ruzie maken enzo)
Volgens mij heeft ze toch de mail van flugel onder ogen gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:49 schreef cuall het volgende:
Ik hoor Mickey nu wel zeggen dat ze hun eigen ego moeten loslaten
Klopt wel, maar ze weet dat het de 1e week is, dus moet je de loop er in zien te krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:50 schreef riri het volgende:
Is de eerste week cuall....
heel normaal dat je niet alles in een week kunt....daarvoor zijn er heel veel andere dingen wel gedaan
Ik hoop echt dat Henk Krol de streams heeft gekeken en hier op Fok heeft gelezen. Misschien kan die dan Viola van haar voetstuk afrukken (lees meppen)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Toen zei Micky: Ik zou maar goed nadenken over wat je gezegd hebt. Viola stil
Zou wel lachen zijn zeg...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze toch de mail van flugel onder ogen gehad![]()
Jammer dat het regent... anders hadden we lekker kunnen gaan HBBQ-enquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:54 schreef White_Pearl het volgende:
Zo en we gaan weer lekker met z'n allen de tuin in![]()
Tot later Snaptnixquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
en weer het logo
Ga maar even iets nuttigs doen, wordt hier ondertussen behoorlijk chagerijnig van![]()
tot later
Tot laterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
en weer het logo
Ga maar even iets nuttigs doen, wordt hier ondertussen behoorlijk chagerijnig van![]()
tot later
Wat gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:54 schreef White_Pearl het volgende:
Zo en we gaan weer lekker met z'n allen de tuin in![]()
Niet saggo worden schat... hier een lekkerequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
en weer het logo
tot later
Hahaha kan toch nog gaan we lekker onder kap van de ingang zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jammer dat het regent... anders hadden we lekker kunnen gaan HBBQ-en
Mail die Krol anders nog snel even, hij kan nu misschien z'n mail nog lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Henk Krol de streams heeft gekeken en hier op Fok heeft gelezen. Misschien kan die dan Viola van haar voetstuk afrukken (lees meppen)
Ja gezellig héquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat gezellig
Wie gaat er even het gras maaien?![]()
Oja, BEW natuurlijk
Nou het is nogal nat buiten dus kan het ook een andere keer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja gezellig héWB
en wat dat gras betreft daar vindt ik jou de aangewezen
persoon voor![]()
Nou dan later maar hé ik zal je sparenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou het is nogal nat buiten dus kan het ook een andere keer?![]()
Natuurlijk een dikke![]()
terug
Liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nou dan later maar hé ik zal je sparen![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja doe dat maar, want werken in dat natte gras is zwaar![]()
![]()
Het is kunstgrasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja doe dat maar, want werken in dat natte gras is zwaar![]()
![]()
Doegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Nou... dit is niks zo... ik ben ff weg... tot later allemaalvoor Pareltje
Doei lieverd tot laterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Nou... dit is niks zo... ik ben ff weg... tot later allemaalvoor Pareltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |