Ga jij eens solliciteren bij Johnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef flugeltje het volgende:
John moet Gert een eigen programma geven...
Eten bij Gert
Format: Bekende en minder bekende nederlanders komen bij Gert en Babs op visite. Gert zet een maaltijd op tafel en ze eten gezamelijk waarna er een ongedwongen gesprek volgt tijdens het eten...
Succes gegarandeerd
Wil je A.U.B. de Noorse Trollen niet beledigenquote:Vuile takketrol dat is t![]()
De titel is ook al bekend: Samson en Gertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef flugeltje het volgende:
Eten bij Gert
Format: Bekende en minder bekende nederlanders komen bij Gert en Babs op visite. Gert zet een maaltijd op tafel en ze eten gezamelijk waarna er een ongedwongen gesprek volgt tijdens het eten...
Succes gegarandeerd
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zij hoeft toch geen respect te hebben voor anderen zeker, die anderen moet toch respect voor haar hebben![]()
Vuile takketrol dat is t![]()
Hier is het nog redelijk licht...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef Snaptnix het volgende:
Is het bij jullie ook zo donker buiten? Het lijkt hier wel nacht inmiddels.
Neu, hier valt het wel mee...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef Snaptnix het volgende:
Is het bij jullie ook zo donker buiten? Het lijkt hier wel nacht inmiddels.
Helemaal geen gek ideequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef flugeltje het volgende:
Eten bij Gert
Succes gegarandeerd
het is hier ook triestig en donkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef Snaptnix het volgende:
Is het bij jullie ook zo donker buiten? Het lijkt hier wel nacht inmiddels. ZIt gewoon met de lichten aan nu...
Het regent hier behoorlijk en het is ook donkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef Snaptnix het volgende:
Is het bij jullie ook zo donker buiten? Het lijkt hier wel nacht inmiddels. ZIt gewoon met de lichten aan nu...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De titel is ook al bekend: Samson en Gert![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:26 schreef Inca het volgende:
Nou had ze ook al de ketting van Kelly der moeder gejat![]()
Niet te hopen dat dit jullie kant uitkomt dan, het plenst, het waait en het is compleet nacht....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu, hier valt het wel mee...
Maar het regent behoorlijk... Dat wordt vanavond niet door het sprookjesbos...
We hadden het over het weer buiten lieverd... niet hoe het is in je kelderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
het is hier ook triestig en donker![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef flugeltje het volgende:
Micky naar de DBK...
Nu krijgt ze m'n e-mail denk ik
Wat heb je gestuurd dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef flugeltje het volgende:
Micky naar de DBK...
Staat hier ergens een stukkie terug...quote:
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef flugeltje het volgende:
Micky naar de DBK...
Ow daar heb ik het altijd wel gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hadden het over het weer buiten lieverd... niet hoe het is in je kelder![]()
![]()
Jouw schuld nu is alles wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef frizti het volgende:
Er is zeker weer ploegwissel in de regie.
Wat een waardeloze beelden.
Ja dag, Viool is zeker over een kabel gestruikeld.quote:
Dat geloof ik best jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow daar heb ik het altijd wel gezellig![]()
![]()
![]()
hahahahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja dag, Viool is zeker over een kabel gestruikeld.
Toen door de muur gevallen... op het regie-paneel.. doorgestuiterd..door de studio... tegen de internetaansluiting... verder gerold.. en is nu thuis..... In zeequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja dag, Viool is zeker over een kabel gestruikeld.
Moeten we daarvoor naar het logo gaan zitten starenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk trouwens dat Henk Krol nu binnenkomt...
Ze moeten toch iets overhouden voor de uitzendingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moeten we daarvoor naar het logo gaan zitten staren![]()
Gert is er ook niet bij...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |