Dat vind ik nou eens een leuk concept.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk had John er een wedstrijd van moeten maken... Twee huizen, eentje met BN'ers en eentje met onbekende mensen. En dan eens kijken wie er het meeste geld ophaalt....
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk had John er een wedstrijd van moeten maken... Twee huizen, eentje met BN'ers en eentje met onbekende mensen. En dan eens kijken wie er het meeste geld ophaalt....
Dan is het metrecht... een knakworstquote:
Dat zal me een klap geven danquote:
jij ook bedanktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tot straks weer... en leuk dat je mijn caps hebt gebruikt in de streamverslagen MOM
Heej! lieverdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrparellllllllllll![]()
En wat voor éénquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is het metrecht... een knakworst
Is dat niet de moeder van Kelly?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:04 schreef Snaptnix het volgende:
Wie zit daar nou in de bank?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan is het metrecht... een knakworst
ZOu kunnen, zie alleen maar een bos haarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is dat niet de moeder van Kelly?
Geeft helemaal niks... daar maak ik ze voorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
jij ook bedanktik weet nl zelf niet hoe het moet
dus gebruik ik jou maar
Volgens mij is de vader van Kelly allang wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef White_Pearl het volgende:
nou jaagt ze ouders van Kel weer weg wat is het toch een monster
O waren dat de ouders van Kel... shit, niet gecaptquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef White_Pearl het volgende:
nou jaagt ze ouders van Kel weer weg wat is het toch een monster
Ow ik dacht dat ik ze allebei zag misschien toch iets gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is de vader van Kelly allang weg![]()
Ach bekijk het positief. Zijn we straks na een paar weken waarschijnlijk wle ineens voorgoed van dat mens op tv af. Kan je ook niet per ongeluk langszappen en zo je beeldbuis naar de knoppen helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef flugeltje het volgende:
Viola krijgt trouwens straks een eigen programma bij Talpa... Na HBB heeft iedereen zo'n gruwelijke hekel aan haar dat niemand meer kijkt...
En John dacht nog wel dat dít huis goeie reclame zou zijn
Ik kreeg helaas de kans niet om die te cappen, met dank aan viool.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O waren dat de ouders van Kel... shit, niet gecapt
Ja volgens mij wel hoor misschien zit ik er helemaal naast, maar ja zolang ik maar nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O waren dat de ouders van Kel... shit, niet gecapt
Alles is gewoon de schuld van Viool... Menno in het kwadraatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kreeg helaas de kans niet om die te cappen, met dank aan viool.
Geeft zo'n rotzooi hèquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel hoor misschien zit ik er helemaal naast, maar ja zolang ik maar niet
naast de pot pies![]()
![]()
Ze zijn er in elk geval wel voor Kel, hoorde ze net overleggen over hoe het moet als het na een week niet beter gaat met haar. Ze wilden vakantie opnemen of ziekmelden op hun werk ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik ze allebei zag misschien toch iets gemist![]()
Nu op stream 2quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kreeg helaas de kans niet om die te cappen, met dank aan viool.
Tis gewoon een aso, terwijl ze denkt helemaal geweldig te zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
Nu hangt ze alweer op voor de ander daag heeft kunnen zeggen. Viola groette niet eens
Als je zo naar haar kijkt ga je stilletjes hopen dat het levend beeld wordt en dat ze zo die schutting over vliegtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met dank voor de foto's van Pinball
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:16 schreef frizti het volgende:
Dus als ik het goed begrijp laat Viool iemand anders (buitenshuis) gasten regelen?
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:16 schreef frizti het volgende:
Dus als ik het goed begrijp laat Viool iemand anders (buitenshuis) gasten regelen?
Zij hoeft toch geen respect te hebben voor anderen zeker, die anderen moet toch respect voor haar hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En dan ook nog eens zonder een spoortje van respect voor de betreffende persoon...
Je had het niet beter kunnen omschrijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zij hoeft toch geen respect te hebben voor anderen zeker, die anderen moet toch respect voor haar hebben![]()
Vuile takketrol dat is t![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |