Je weet nooit wanneer die meisjes precies komen hèquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan zijn dat ik zo ineens weg ben, komt nl. zo nog even bezoek
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer die meisjes precies komen hè![]()
![]()
Thanks, regenworm !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik caps kan maken dan zit ik er klaar voor.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:42 schreef SuperMOM het volgende:
Belt die aardige dame weer terug om te zeggen dat die baas 2500 een beetje te veel vind, kapt ze het weer af met: Ja kan niet lager, heel snibbig!![]()
Je kan toch elke dag een andere BB5 bewoner uitnodigen die voor 5 euro p.p.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan heb ik er zelfs ¤ 20.- voor over....Rondleiding kan lang duren![]()
Oh, en hoe werkt dat fornuis dan.... ??? Dan ben je zeker alweer 10 minuten verder.....
Ja lijkt mij een prima planquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef lillymoon het volgende:
Maar zoals iemand hier net al opperde dat kunnen ze toch op bepaalde tijden doen, net als rondleidingen in musea, gewoon groepjes binnen laten voor rondleiding op vaste tijden, 1 middag per week of zo 10 Euro per persoon.
Dus ze hebben nog steeds geen gasten??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:42 schreef SuperMOM het volgende:
Belt die aardige dame weer terug om te zeggen dat die baas 2500 een beetje te veel vind, kapt ze het weer af met: Ja kan niet lager, heel snibbig!![]()
komt wel goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef Inca het volgende:
[..]
Wanneer en hoe laat ga je heen dan?
Anders capt regenworm de verkeerde![]()
Ze heeft nog ruim een uur om dat te regelen... 3 uur was de deadline zei ze vanmorgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus ze hebben nog steeds geen gasten??
Dan heeft Viola straks wel dansers en die Wilma, maar geen avond.![]()
Dat bedoel ik dus inderdaad. kopje koffie erbij en er zijn er waarschijnlijk genoeg die het volgen die dan wel even een kijke willen gaan nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:47 schreef lillymoon het volgende:
Maar zoals iemand hier net al opperde dat kunnen ze toch op bepaalde tijden doen, net als rondleidingen in musea, gewoon groepjes binnen laten voor rondleiding op vaste tijden, 1 middag per week of zo 10 Euro per persoon.
Ik ga bijna hopen dat er dus niemand komt, om Viola op haar bek te laten gaan. oh wat is die arrogant, niet te filmen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan kom ik zelfs wel met mijn kop op de streamsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus inderdaad. kopje koffie erbij en er zijn er waarschijnlijk genoeg die het volgen die dan wel even een kijke willen gaan nemen.
Precies!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga bijna hopen dat er dus niemand komt, om Viola op haar bek te laten gaan. oh wat is die arrogant, niet te filmen.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan kom ik zelfs wel met mijn kop op de streams
Zéker weten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan toch elke dag een andere BB5 bewoner uitnodigen die voor 5 euro p.p.
Een rondleiding door het Hotel (huis) geeft.
Weet zeker dat het storm loopt.
Ik zit het ook bijna te hopenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga bijna hopen dat er dus niemand komt, om Viola op haar bek te laten gaan. oh wat is die arrogant, niet te filmen.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan kom ik zelfs wel met mijn kop op de streams
Zo zit ik nu ook te denken, best gemeen eigenlijk. Het gaat tenslotte nog steeds om het goede doel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart zal wel balen dat ze vanavond weggaat denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef riri het volgende:
Micky en Bart kunnen ontzettend goed met elkaar overweg
Hahaha verwacht daar maar niet teveel vanquote:
Dan betaald John die plaatsen maar en nodigen ze 10 Fokkers uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo zit ik nu ook te denken, best gemeen eigenlijk. Het gaat tenslotte nog steeds om het goede doel.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo zit ik nu ook te denken, best gemeen eigenlijk. Het gaat tenslotte nog steeds om het goede doel.![]()
Dat kan toch niet? Dan moeten ze iets doen om geld in te zamelen. En daar hebben ze geen zin in.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan toch elke dag een andere BB5 bewoner uitnodigen die voor 5 euro p.p.
Een rondleiding door het Hotel (huis) geeft.
Weet zeker dat het storm loopt.
Hij heeft van de week al een avond betaald, toen moesten er maar snel medewerkers gaan eten, omdat er geen gasten waren. Denk niet dat hij dat zal blijven doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan betaald John die plaatsen maar en nodigen ze 10 Fokkers uit
Superrrrrrrrrrparellllllllllllquote:
Tot straks weer... en leuk dat je mijn caps hebt gebruikt in de streamverslagen MOMquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Pareltjeen doei allemaal, ben even weg, tot straks maar weer!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |