Zo zit ik nu ook te denken, best gemeen eigenlijk. Het gaat tenslotte nog steeds om het goede doel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga bijna hopen dat er dus niemand komt, om Viola op haar bek te laten gaan. oh wat is die arrogant, niet te filmen.![]()
Bart zal wel balen dat ze vanavond weggaat denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef riri het volgende:
Micky en Bart kunnen ontzettend goed met elkaar overweg
Hahaha verwacht daar maar niet teveel vanquote:
Dan betaald John die plaatsen maar en nodigen ze 10 Fokkers uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo zit ik nu ook te denken, best gemeen eigenlijk. Het gaat tenslotte nog steeds om het goede doel.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo zit ik nu ook te denken, best gemeen eigenlijk. Het gaat tenslotte nog steeds om het goede doel.![]()
Dat kan toch niet? Dan moeten ze iets doen om geld in te zamelen. En daar hebben ze geen zin in.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan toch elke dag een andere BB5 bewoner uitnodigen die voor 5 euro p.p.
Een rondleiding door het Hotel (huis) geeft.
Weet zeker dat het storm loopt.
Hij heeft van de week al een avond betaald, toen moesten er maar snel medewerkers gaan eten, omdat er geen gasten waren. Denk niet dat hij dat zal blijven doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan betaald John die plaatsen maar en nodigen ze 10 Fokkers uit
Superrrrrrrrrrparellllllllllllquote:
Tot straks weer... en leuk dat je mijn caps hebt gebruikt in de streamverslagen MOMquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Pareltjeen doei allemaal, ben even weg, tot straks maar weer!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |