Ze zijn bang voor Viola waarschijnlijk, kan me niets anders bedenken iig....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks vanInmiddels is het toch wel door gedrongen dat het zo niets gaat worden. Waarom komen sommige hotelliers niet in opstand. Gert vind de prijzen ook te hoog, Bonnie heb ik dat ook al een keer horen zeggen en Frank wil de prijzen ook graag lager.
Ja en met jou, denk ik vele anderenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik dus
Ik wil best voor 25 euro een rondleiding door het hotel hebben met een kopje koffie erbij... Op de foto met de bewoners en die foto koop ik dan wel voor 10 of 15 euro...
Ik hoop dat er een manager komt die dit wel gaat promoten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zin om daar heen te gaan en aan te bellen :
"Ik heb ¤ 10.- over om een kopje koffie in het Hotel te komen drinken."
Eens kijken hoe ze dan reageren...
Viola zegt dan doodleuk in je gezicht: DAAR DOEN WE HET NIET VOOR.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ja precies, Mickey heeft toch een oproep gedaan om voor kleine donaties ook langs te komen, iedereen was toch welkom?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef Nostalgist het volgende:
Het enige nadeel voor hun is dat ze harder moeten werken om geld binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een manager komt die dit wel gaat promoten.
Omdat je het dan alleen achter mag laten en vervolgens weer op moet zouten... Daar ga ik niet 2 uur voor in de auto zitten...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja precies, Mickey heeft toch een oproep gedaan om voor kleine donaties ook langs te komen, iedereen was toch welkom?
Vraag me af waarom we nog niemand hebben gezien met een kleine bijdrage.
Moet ze proberen..... Ga ik even een tirade tegen de buitencamera houden.......quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola zegt dan doodleuk in je gezicht: DAAR DOEN WE HET NIET VOOR.
Boem deur gaat dicht.
Hummie wil BB5 en HBB gescheiden houden dus gaat ze dit niet doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:34 schreef Nostalgist het volgende:
Voor dat kopje koffie ga ik ze ook alle memorabele plekken van BB5 laten zien:
- Waar Lieske zich blesseerde,
- Waar Roel plastte,
-Waar Menno jankte,
-Waar Rob stond toen de deur ongewild openging,
-Waar Nathalie zichzelf altijd bewonderde (Overal dus)
etc etc etc
Dat kunnen ze toch bijna niet weigeren ?
Die mogen niet binnen komen volgens mij hoor. Ze konden hun envellop afgeven aan de poort, begreep ik van Mickeyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja precies, Mickey heeft toch een oproep gedaan om voor kleine donaties ook langs te komen, iedereen was toch welkom?
Vraag me af waarom we nog niemand hebben gezien met een kleine bijdrage.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Moet ze proberen..... Ga ik even een tirade tegen de buitencamera houden.......![]()
![]()
Een reunie van oud bewoners mocht ook niet, alleen komt Joost zaterdag avond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:34 schreef Nostalgist het volgende:
Voor dat kopje koffie ga ik ze ook alle memorabele plekken van BB5 laten zien:
- Waar Lieske zich blesseerde,
- Waar Roel plastte,
-Waar Menno jankte,
-Waar Rob stond toen de deur ongewild openging,
-Waar Nathalie zichzelf altijd bewonderde (Overal dus)
etc etc etc
Dat kunnen ze toch bijna niet weigeren ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Moet ze proberen..... Ga ik even een tirade tegen de buitencamera houden.......![]()
![]()
Kan ik me op zich nog wel een kleine beetje voorstllen. Als de hele dag mensen met een kleine bijdrage aan de deur staan, komen ze verder aan weinig dingen toe natuurlijk. Maar zet dan vastgestelde tijden daarvoor, al is het 1 a 2x per week een middag ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Die mogen niet binnen komen volgens mij hoor. Ze konden hun envellop afgeven aan de poort, begreep ik van Mickey![]()
Nee ik ook niet en dus klopt die oproep gewoon niet,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat je het dan alleen achter mag laten en vervolgens weer op moet zouten... Daar ga ik niet 2 uur voor in de auto zitten...
HBB gaat alleen maar over geld binnen halen en eigen persoonsverheerlijkingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat je het dan alleen achter mag laten en vervolgens weer op moet zouten... Daar ga ik niet 2 uur voor in de auto zitten...
Maar ondertussen mag Joost wel blijven slapen, ook beetje krom, die gedachte van Hummie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hummie wil BB5 en HBB gescheiden houden dus gaat ze dit niet doen.
Wat natuurlijk wel een hele ergere stom zet is.
ik heb haar vanmorgen wel eventjes gezien, toen de streams weer van het slot gingen. Toen was ze in een goede stemmingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef bunnyma het volgende:
Is Kelly nog ergens gesignaleerd op de streams?
De regie knalt de boel dan subiet dicht, logostand zelfsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Joost is de verloren "zoon" van Hummiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ondertussen mag Joost wel blijven slapen, ook beetje krom, die gedachte van Hummie.
Ik geef jullie vooraf wel even een seintje, loop het huis binnen en iemand geeft me even door welke cam live staat.... Als iemand het dan captured, hebben we in ieder geval 30 seconden oprechtheid in HBB !!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat de regie dan wel wakker is.
Dat adres kreeg ze via Bonnie, denk dat Viola nu wel met de eer gaat strijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Doen!!
![]()
Heeft Viool het nog voor elkaar ook met Country Wilma, oh nee Wilma RoosNu hopen dat die aardige meid aan de telefoon haar vriend's baas over kan halen, of niet, geeft ook leuke tv
![]()
Die wil meer heeft te veel naar Roel gekeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:42 schreef Foreverblue het volgende:
Bart geeft Micky een kusje
[afbeelding]
Ja dat krijgen we nog wel een paar keer te horen vrees ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat adres kreeg ze via Bonnie, denk dat Viola nu wel met de eer gaat strijken![]()
Als ik caps kan maken dan zit ik er klaar voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik geef jullie vooraf wel even een seintje, loop het huis binnen en iemand geeft me even door welke cam live staat.... Als iemand het dan captured, hebben we in ieder geval 30 seconden oprechtheid in HBB !!![]()
Hai Bongquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De regie knalt de boel dan subiet dicht, logostand zelfs
Oja, BEW![]()
BEW terugquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De regie knalt de boel dan subiet dicht, logostand zelfs
Oja, BEW![]()
Dan heb ik er zelfs ¤ 20.- voor over....Rondleiding kan lang durenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef lillymoon het volgende:
Volgens mij zei Micky zoiets als en als je dan met een envelopje komt krijg je als je geluk hebt ook nog een kopje koffie. Alsof ik op de gok helemaal naar Amstelveen rij met een envelopje in de hoop dat ik misschien bij de gratie gods een kopje koffie krijg.
Ik wil koffie, gebak en een rondleiding dan doe ik het misschien.
Later gaf ze aan dat ze er niet aan kon gaan beginnen om iedereen binnen te latenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef lillymoon het volgende:
Volgens mij zei Micky zoiets als en als je dan met een envelopje komt krijg je als je geluk hebt ook nog een kopje koffie. Alsof ik op de gok helemaal naar Amstelveen rij met een envelopje in de hoop dat ik misschien bij de gratie gods een kopje koffie krijg.
Ik wil koffie, gebak en een rondleiding dan doe ik het misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |