Jammer dat het regent... anders hadden we lekker kunnen gaan HBBQ-enquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:54 schreef White_Pearl het volgende:
Zo en we gaan weer lekker met z'n allen de tuin in![]()
Tot later Snaptnixquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
en weer het logo
Ga maar even iets nuttigs doen, wordt hier ondertussen behoorlijk chagerijnig van![]()
tot later
Tot laterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
en weer het logo
Ga maar even iets nuttigs doen, wordt hier ondertussen behoorlijk chagerijnig van![]()
tot later
Wat gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:54 schreef White_Pearl het volgende:
Zo en we gaan weer lekker met z'n allen de tuin in![]()
Niet saggo worden schat... hier een lekkerequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
en weer het logo
tot later
Hahaha kan toch nog gaan we lekker onder kap van de ingang zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jammer dat het regent... anders hadden we lekker kunnen gaan HBBQ-en
Mail die Krol anders nog snel even, hij kan nu misschien z'n mail nog lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Henk Krol de streams heeft gekeken en hier op Fok heeft gelezen. Misschien kan die dan Viola van haar voetstuk afrukken (lees meppen)
Ja gezellig héquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat gezellig
Wie gaat er even het gras maaien?![]()
Oja, BEW natuurlijk
Nou het is nogal nat buiten dus kan het ook een andere keer?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja gezellig héWB
en wat dat gras betreft daar vindt ik jou de aangewezen
persoon voor![]()
Nou dan later maar hé ik zal je sparenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou het is nogal nat buiten dus kan het ook een andere keer?![]()
Natuurlijk een dikke![]()
terug
Liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nou dan later maar hé ik zal je sparen![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja doe dat maar, want werken in dat natte gras is zwaar![]()
![]()
Het is kunstgrasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja doe dat maar, want werken in dat natte gras is zwaar![]()
![]()
Doegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Nou... dit is niks zo... ik ben ff weg... tot later allemaalvoor Pareltje
Doei lieverd tot laterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Nou... dit is niks zo... ik ben ff weg... tot later allemaalvoor Pareltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |