Iemand die dit kan bevestigen?quote:Smeets meld zojuist oplimburgTV dat er een grote engelse band komt die hij al enkele
jaren op zijn verlanglijstje heeft staan?
iemand een idee (MUSE?? TOCH??)
OVERIGENS 3dagenkaart maar 4euro duurder dan vorig jaar
ALLE DAGEN 3 PODIAS
Muse heeft een paar jaar geleden nog afgesloten dus die zullen het niet zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef ThomYorke het volgende:
Van Graz
[..]
Iemand die dit kan bevestigen?
Een mogelijke grote band die Jan Smeets wil hebben zou Coldplay of Morrissey kunnen zijn.
Muse in elk geval niet hoop ik. Die komen elk even jaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef ThomYorke het volgende:
Van Graz
[..]
Iemand die dit kan bevestigen?
Een mogelijke grote band die Jan Smeets wil hebben zou Coldplay of Morrissey kunnen zijn.
Dan helemaal !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:49 schreef ThomYorke het volgende:
The Cure komt ook uit Engeland en Jan had ze voor vorig jaar al te pakken, helaas ging dat niet door.
Nee nog nooit. Erg vreemd eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:51 schreef koenimex het volgende:
Misschien toch Coldplay, of zijn die al is geweest?
Dan ga ik zeker weer ns een tripje langs PP makenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:49 schreef ThomYorke het volgende:
The Cure komt ook uit Engeland en Jan had ze voor vorig jaar al te pakken, helaas ging dat niet door.
Wanneer ben jij als ouwe poplul nog meer op Pinkpop geweest?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dan ga ik zeker weer ns een tripje langs PP maken![]()
![]()
Denk je dat ze naar PP komen dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:49 schreef ThomYorke het volgende:
en toch is het live erg leuk en goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef ErikT het volgende:
Coldplay Live lijkt me niet echt spannend
*uch uch! 1992.. Pearl Jam, Soundgardenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wanneer ben jij als ouwe poplul nog meer op Pinkpop geweest?![]()
Als het kon zou ik 96/97/00/01/02/03/0405 zo inruilen voor alleen die editiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
*uch uch! 1992.. Pearl Jam, Soundgarden![]()
Enige keer trouwens
Neuh, the cult boeit me nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als het kon zou ik 96/97/00/01/02/03/0405 zo inruilen voor alleen die editie![]()
Ging je trouwens voor The Cult?
Frank, loserquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef Agiath het volgende:
RHCP
Ik ga vrijwel zeker voor het eerst naar pinkpop dit jaar, en ik wil me ook aanmelden als vrijwilliger
Maar waar kan ik dat doen?
Ga bij Jan aan de deur ik weet waar hij woontquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef Agiath het volgende:
RHCP
Ik ga vrijwel zeker voor het eerst naar pinkpop dit jaar, en ik wil me ook aanmelden als vrijwilliger
Maar waar kan ik dat doen?
dude.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef ErikT het volgende:
Coldplay Live lijkt me niet echt spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |