abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34397226
Dat die gast denkt dat wij allemaal malle pietje zijn? Een belediging voor mijn intelligentie.
pi_34399592
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Beide worden dan ook gehaat, door links en rechts extremisten. Ten eerste is Smit natuurlijk homo, maar ook pro-joods, pro-amerika etc., een doorn in het oog van de neo-nazi's.
We leven wel in een tijd van wonderlijke allianties.
Ja, maar als het de nazi's meezit willen ze ook best met Michiel Smit meelopen, tegen immigratie en verkleuring en zo.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34399665
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef speknek het volgende:
Ja, maar dan zorg ik er wel voor dat mijn achterliggende ratio ook goed hoorbaar is, iets wat niet het geval is bij demonstraties.
Je hele kritiek wordt dan niet gehoord, iets wat wel het geval is bij demonstraties...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:24:47 #54
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34399911
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:13 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, maar als het de nazi's meezit willen ze ook best met Michiel Smit meelopen, tegen immigratie en verkleuring en zo.
Tsja, als ze met de IS meelopen. Ik heb wel hun woede gelezen over Nieuw Rechts die samen met de 'Joden' van Saroef liepen, die fora van hun, dat soort mensen zijn het enige excuus om Westerbork te heropenen en ze erin te stoppen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34399953
Kopje thee.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:30:31 #56
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34400051
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:26 schreef RichardQuest het volgende:
Kopje thee.
Yes please.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')