Ja, maar als het de nazi's meezit willen ze ook best met Michiel Smit meelopen, tegen immigratie en verkleuring en zo.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Beide worden dan ook gehaat, door links en rechts extremisten. Ten eerste is Smit natuurlijk homo, maar ook pro-joods, pro-amerika etc., een doorn in het oog van de neo-nazi's.
We leven wel in een tijd van wonderlijke allianties.![]()
Je hele kritiek wordt dan niet gehoord, iets wat wel het geval is bij demonstraties...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef speknek het volgende:
Ja, maar dan zorg ik er wel voor dat mijn achterliggende ratio ook goed hoorbaar is, iets wat niet het geval is bij demonstraties.
Tsja, als ze met de IS meelopen. Ik heb wel hun woede gelezen over Nieuw Rechts die samen met de 'Joden' van Saroef liepen, die fora van hun, dat soort mensen zijn het enige excuus om Westerbork te heropenen en ze erin te stoppen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, maar als het de nazi's meezit willen ze ook best met Michiel Smit meelopen, tegen immigratie en verkleuring en zo.
Yes please.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:26 schreef RichardQuest het volgende:
Kopje thee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |