Ik kan reddingszwemmenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
best link in een waterbed hoor![]()
Trusteeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:40 schreef cuall het volgende:
Ik ga slapen, allemaal nog véél plezier, tot morgen![]()
![]()
![]()
bronquote:Wat vind je van Hotel Big Brother? Vind je het een goed doel waar hun het geld voor inzamelen?
Ik vind het huis echt mooi geworden...ik zal je een geheimpje vertellen...de oud-bewoners gaan binnenkort ook even langs om te lunchen!!... Ik vind het een goed initiatief om voor zo'n goed doel geld in te zamelen. Hopelijk dat er genoeg mensen langskomen.
Slaap lekker cuallquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:40 schreef cuall het volgende:
Ik ga slapen, allemaal nog véél plezier, tot morgen![]()
![]()
![]()
op dit moment valt het nog redelijk mee...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
Zijn bij jullie de streams en het geluid ook zo vreselijk bagger?
Hier: http://www.powersmash.nl/powerstreams/bigbrother/stream11.html gaan ze perfectquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
Zijn bij jullie de streams en het geluid ook zo vreselijk bagger?
Ik kan scoobie-do'en, met meerdere touwtjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en ik kan slapen zoals niemand anders kan![]()
Slaapze Snappiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga ook m'n bed weer eens opzoeken. Alvast welterusten en tot later![]()
Truste, snappiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
Slaap lekker Snappiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
Wat voor bagger reclame loop jij nou te maken??????? ik rijd al op gas hoor!quote:
Hier nu ook. Maar eerder zeg. Pffff tafels in beeld, geen geluid. Mickey met Bart op bed aan het praten, streams terug naar de tafel etc...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:46 schreef doka het volgende:
[..]
Hier: http://www.powersmash.nl/powerstreams/bigbrother/stream11.html gaan ze perfect
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat voor bagger reclame loop jij nou te maken??????? ik rijd al op gas hoor!
Ik kan een muis scoobydoowenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik kan scoobie-do'en, met meerdere touwtjes![]()
Hij is liefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Gert: Ach ons cameraatje is ook al gaan slapenen geeft een vriendelijk tikje op die tafel cam
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
Heeeeeej Pareltjeeeeee.... ze is er nogquote:
Morwen zit een paar posts boven jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:53 schreef melke het volgende:
Hee waar zijn Palm en Morwen trouwens?
Ja, zo gaat het toch al de hele avond. Onboeiende dingen zoals een tuin, tafel of bloemen in beeld en geluid via de zenders in huis ipv de persoonlijke zenders. In BB5 hoorde je compleet ieder uur .... zender checken. In HBB hoor je dat zeldenquote:
Ja natuurlijk lieve schatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeej Pareltjeeeeee.... ze is er nog![]()
Die was wel aardig. Viola wordt weer negatief in beeld gebrachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:55 schreef MissHobje het volgende:
zo mooi moment om de tv uitzending Hbb ff te gaan lurken![]()
Ja vindt je het gek? Heb jij al n positief beeld van Viola op de streams gezien? Ikke niet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:56 schreef doka het volgende:
[..]
Die was wel aardig. Viola wordt weer negatief in beeld gebracht
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja natuurlijk lieve schatben ik er nog
![]()
![]()
![]()
Dat is waar, maar ze hadden haar kunnen sparen wat fragmenten betreft, maar dat doen ze zeker nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ja vindt je het gek? Heb jij al n positief beeld van Viola op de streams gezien? Ikke niet hoor![]()
Ik ben er wel, heur, even wat anders aan het doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:56 schreef melke het volgende:
Morwen!!Ik had je nog niet gezien
![]()
Waar was je gister en waar is je vriend Palm?
Trustequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga bedje zoeken... slaap lekker voor iedereen straks
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
Trusten FBquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
slaap lekker Bluequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
Ohh smullen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:56 schreef doka het volgende:
[..]
Die was wel aardig. Viola wordt weer negatief in beeld gebracht
Het gaat goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er wel, heur, even wat anders aan het doen![]()
Gisteren had ik een eega- avond en Palm............geen idee, slapen en dadelijk weer wakker, denk ik![]()
Hoest met melke hedenavond?![]()
Hoe is het met je hond? Is de dree wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh smullen dus( was dus eerst even doggie snel laten plassen.. dat maar vast gehad
)
Voor streamers zeker wel leukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh smullen dus( was dus eerst even doggie snel laten plassen.. dat maar vast gehad
)
Hallo Melkequote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het toch al de hele avond. Onboeiende dingen zoals een tuin, tafel of bloemen in beeld en geluid via de zenders in huis ipv de persoonlijke zenders. In BB5 hoorde je compleet ieder uur .... zender checken. In HBB hoor je dat zelden
zo snel schrik ik niet van je hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
TL toch niet te veel geschrokken he, maar ik klikte nou eenmaal op je bron. sorry hoor![]()
Mooi zo en wel volhouden hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Het gaat goed!Maar ook weer
Ben nog bezig met schoolwerk.. Maar niet meer zo heel erg actief
![]()
Was je eega (wat is dat eigenlijk?) avond leuk?
Daaag FBquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef Foreverblue het volgende:
Jups gaat primaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe is het met je hond? Is de dree weg![]()
Hee Henk en Yolandequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo Melke
En Hallo allemaal
Ach het is gratis dus waar klagen we over![]()
En als het zo is dat ze de streams lezen hoemeer er negatief gereageerd wordt hoe mee ze de pest in hebben en hoemeer ze de streams blokken/geluid uit en ga zo maar door![]()
Ik zou dat ook doen als ik daar zat in de regie en Fok! las![]()
Bron aangepast??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo snel schrik ik niet van je hoor
Hoii Henkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo Melke
En Hallo allemaal
Ach het is gratis dus waar klagen we over![]()
En als het zo is dat ze de topics lezen hoemeer er negatief gereageerd wordt hoe mee ze de pest in hebben en hoemeer ze de streams blokken/geluid uit en ga zo maar door![]()
Ik zou dat ook doen als ik daar zat in de regie en Fok! las![]()
quote:
De strip van MO was matig, Kel deed het beter maar Fiool was echt top met spannend strippen, die drukte haar billen tegen de tafel cam aka R2C2 dus ja heel wat gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoooooooooooooi allemaal.ik kan helaas nu niet luisteren alleen zien. Ik moet de drivers voor mijn geluidskaart nog even instaleren, alleen nu weet ik zo even niet welke geluidskaart erin zit maar daar kom ik wel achter
![]()
Zo heb ik nog wat gemist of was het weer saaie boel
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De strip van MO was matig, Kel deed het beter maar Fiool was echt top met spannend strippen, die drukte haar billen tegen de tafel cam aka R2C2 dus ja heel wat gemist![]()
![]()
Twas wel saai eigenlijk... Maar heb wel maar heeeeel ff gekeken en dat was net toen alleen nog maar Bart en Gert wakker warenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoooooooooooooi allemaal.ik kan helaas nu niet luisteren alleen zien. Ik moet de drivers voor mijn geluidskaart nog even instaleren, alleen nu weet ik zo even niet welke geluidskaart erin zit maar daar kom ik wel achter
![]()
Zo heb ik nog wat gemist of was het weer saaie boel
Hallo Dizzyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee Henk en Yolande![]()
![]()
![]()
![]()
, Dat probeer ik ook al de hele avond te zeggen, ze gaan gewoon eten als het kan en dan moeten wij niet zo emotioneel reageren
![]()
Nu je het zegt. Bagger-site, maar qua inhoud wel interressantquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis een .tk-site.. krijg je altijd eerst wat onzinnige reclame.. maar je kunt doorklikken hoor
He verdikkeme heb ik dat weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De strip van MO was matig, Kel deed het beter maar Fiool was echt top met spannend strippen, die drukte haar billen tegen de tafel cam aka R2C2 dus ja heel wat gemist![]()
![]()
Hee ik klik niet zo snel, alleen tegen de desbetreffende persoon wil ik wel eens klikkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis een .tk-site.. krijg je altijd eerst wat onzinnige reclame.. maar je kunt doorklikken hoor
Missquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:11 schreef MissHobje het volgende:
Dat stukje van Bart over wijnglazenlol
Aha okequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Twas wel saai eigenlijk... Maar heb wel maar heeeeel ff gekeken en dat was net toen alleen nog maar Bart en Gert wakker waren
Het is eigenlijk andersom he, Fok! is groot geworden door BBquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Hoii HenkNieuw plaatje?!
Het zou kunnen dat ze dat doen, maar ja, van de kijker/ons moeten ze het wel hebben. Beetje mooi stom om daarmee te spelen![]()
Heej maar ik herken je bijna niet meer man, haal je nu bijna door de war met superMoMquote:
Bij die oudere dames kan je dan eens interne onderzoeken uitvoeren hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
He verdikkeme heb ik dat weernou ja helaas niks aan te doen. 1 ding: Het zijn toch maar oude wijfen dus opzich maakt dat ook weer niks uit
waren het nou meiden van rond de 20 dan werdt het een ander verhaal
Ja die lijken sprekend!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heej maar ik herken je bijna niet meer man, haal je nu bijna door de war met superMoM
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bij die oudere dames kan je dan eens interne onderzoeken uitvoeren he![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bij die oudere dames kan je dan eens interne onderzoeken uitvoeren he![]()
Fok is meer dan alleen maar BB hoor.. Daarbij zou het erg kinderachtig zijn als ze zich daar zo laten kennen als x personen zeggen dat de streams en het geluid e.d niet goed zijn. Ze zijn toch ook niet goed!? Dat is jammer voor de personen die kijken en niet klagen, dat zijn er tenslotte nog altijd meer dan de klagers, toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk andersom he, Fok! is groot geworden door BB![]()
![]()
Dus als je die mensen daar af gaat zeiken om een slechte regie kun je bal terug verwachten door een slechtere regie die meer voor zichzelf houdt![]()
![]()
snel naar je kamer gaan, oren dicht met je vingers en al hmmmmmmmmmmmmmmmm roepend tegen de muren bonken danquote:
quote:
quote:
Was dat Lieske modus??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Fok is meer dan alleen maar BB hoor.. Daarbij zou het erg kinderachtig zijn als ze zich daar zo laten kennen als x personen zeggen dat de streams en het geluid e.d niet goed zijn. Ze zijn toch ook niet goed!? Dat is jammer voor de personen die kijken en niet klagen, dat zijn er tenslotte nog altijd meer dan de klagers, toch?
Oh, is wel goed natuurlijk jij ook van hartequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi HenkIk ging niet weg hoor FB ging weg maar z\e hem nog steeds????
Melke = Lieske?quote:
quote:
Doe hem uitvergroten en zie je me met mijn grote vriendin Gertie uit Grubbenvorstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heej maar ik herken je bijna niet meer man, haal je nu bijna door de war met superMoM
![]()
Sorry, die komt niet door de keuringquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mo is stokoud![]()
![]()
39 als ik me niet vergis
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:21 schreef White_Pearl het volgende:
ik ga slapenben er toch al helemaal niet bij vanavond
![]()
slaap lekker allemaal![]()
![]()
Ja en ik stond dan voor je deurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zou een zijn he!Stond hier het halve forum met de bek vol tanden
![]()
Jij bent Lieske niet, jij was scanmanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zou een zijn he!Stond hier het halve forum met de bek vol tanden
![]()
Hee ik vergroot geen dingen, dat doen mannen meestal he, maar mis wel je ouwe snorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe hem uitvergroten en zie je me met mijn grote vriendin Gertie uit Grubbenvorst![]()
![]()
Was ja! Scan is zelf komen vertellen dat ik iemand anders ben!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent Lieske niet, jij was scanman![]()
Gezellig, misschien moet ik dan wel ijsjes enzo gaan verkopenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ookOw.. wacht... dat stond ik sowieso al
Ik gleuf er niks vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:26 schreef melke het volgende:
[..]
Was ja! Scan is zelf komen vertellen dat ik iemand anders ben!!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:27 schreef melke het volgende:
[..]
Gezellig, misschien moet ik dan wel ijsjes enzo gaan verkopen![]()
Ik was eerder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ookOw.. wacht... dat stond ik sowieso al
Dan heb ik je verkeerd begrepen maar een hoop anderen hebben dat wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo arrogant om te denken dat de makers zich laten beinvloeden door een forum. Zoveel stellen we echt niet voor hoor
![]()
Pff, als jij eens wist hoelang ik al achter melke aan zitquote:
Tot ik ertussen kwamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:28 schreef doka het volgende:
[..]
Pff, als jij eens wist hoelang ik al achter melke aan zit![]()
![]()
Ik heb ook wel eens gezegd dat de streams en het geluid slecht zijn, maar meer in het algemeen of als een vraag. De regie aanspreken is niet zo handig neequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen maar een hoop anderen hebben dat wel.
Die zitten konstant te roepen "regie doe er eens wat aan" regie "dit is kut weer die streams weg"
![]()
![]()
en nog niet gescoord.,....amateurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:28 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
Zij is mijn ontdekking.....trek maar een nummertje en ik zal er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:28 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
Melke, mijn liev, zet teamlead even op z'n plekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
en nog niet gescoord.,....amateur
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
enne ligt scanman nog steeds op die bank hier in de receptie??
Niet goed voor zijn rug hoor![]()
Team, jij ziet niet wat achter de schermen gebeurt lieverdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij is weer terug hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee ik vergroot geen dingen, dat doen mannen meestal he, maar mis wel je ouwe snor![]()
Aha nu gaat TL dus ff voordoen hoe het wel moetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kwartet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zij is mijn ontdekking.....trek maar een nummertje en ik zal er eens naar kijken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Team, jij ziet niet wat achter de schermen gebeurt lieverdVergeet dat ff niet he
![]()
neuh.. ik ben niet zo desperaat dat ik op lettertjes op mijn scherm kickquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Aha nu gaat TL dus ff voordoen hoe het wel moet![]()
![]()
![]()
Kon ze het eruit krijgen tussen haar huilbuien doorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:30 schreef MissHobje het volgende:
OMG Go Kelly, tegen Viola.. jouw diva gedrag mag wel wat minder
( van tv uitzending.. heerlijk
)
was goed he, go kellyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:30 schreef MissHobje het volgende:
OMG Go Kelly, tegen Viola.. jouw diva gedrag mag wel wat minder
( van tv uitzending.. heerlijk
)
Oehquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nieuwe muis![]()
![]()
![]()
![]()
Aan de zijkant 3 x![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. ik ben niet zo desperaat dat ik op lettertjes op mijn scherm kick
Doei, gestoorde idiote BB-volgerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve BB junks, tot morgen maar weer, ik duik mijn warme (hopelijk) bedje in!![]()
![]()
![]()
De ontkenningsfase is altijd de mooistequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
neuh.. ik ben niet zo desperaat dat ik op lettertjes op mijn scherm kick
Was het maar weer zomer he... Ik verlang naar het zonnetje!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Gvd wat was me nest koud afgelopen nacht. zo een waterding![]()
Dan komt het bellen, het uren te lang bellen die is nog veel mooierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:38 schreef doka het volgende:
[..]
De ontkenningsfase is altijd de mooiste![]()
Zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Gvd wat was me nest koud afgelopen nacht. zo een waterding![]()
Nee niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:40 schreef melke het volgende:
[..]
Was het maar weer zomer he... Ik verlang naar het zonnetje!
oh ik kan niet wachten, zomer, zon, energie, heerlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:40 schreef melke het volgende:
[..]
Was het maar weer zomer he... Ik verlang naar het zonnetje!
Geen idee. Ik blijf altijd steken in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan komt het bellen, het uren te lang bellen die is nog veel mooier![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan komt het bellen, het uren te lang bellen die is nog veel mooier![]()
Jij hebt niet goed opgelet.. dat was pas nâ het gesprek met Violaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kon ze het eruit krijgen tussen haar huilbuien door![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens meer overIk ga naar bed
Heeft wel de controlle over het water ding en de temp. Hij zorgde er wel voor dat ik dicht tegen hem aan kroopquote:
Dat stelt mij voor een dillema. Ik wil je wel uitzwaaien, maar dat mag niet van jouquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb dubbel gelegen netquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heeft wel de controlle over het water ding en de temp. Hij zorgde er wel voor dat ik dicht tegen hem aan kroop![]()
Dank je, Yolande is ook blij dat ik weer uit de armen van mijn vriendinnetje benquote:
Geweldig he? Kelly verwijt Viola haar Diva-gedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb dubbel gelegen net![]()
Viola gaat dus maar poetsen voortaan.. wat een zeiktrut is dat zeg !
Hebbie niet je eigen temp etc..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heeft wel de controlle over het water ding en de temp. Hij zorgde er wel voor dat ik dicht tegen hem aan kroop![]()
Ik las op de Talpa site dat Viola met Bonnie aan het praten was en ze het had over het Diva gedrag van Kellyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:46 schreef doka het volgende:
[..]
Geweldig he? Kelly verwijt Viola haar Diva-gedrag.![]()
Juwel maar dat is pas nadat k hem ze nest uit heb geschoptquote:
Is het 1 zak dan ? waterbed toch ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Juwel maar dat is pas nadat k hem ze nest uit heb geschopt![]()
en lig toch liever Met hem in nestje
![]()
het bed is een zak jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is het 1 zak dan ? waterbed toch ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
het bed is een zak jaen nog zo een ouwe met maar 1 temp tot de ander dr uit is, maar was gewoon koud gister
![]()
Dit is wel een super groot geval maar ook oud, we hobbelen heel wat af saam, ik ga toch voor boxspring als ik mag kiezen, wel met elektrieke deken als het ff kanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]ahhhhhhh nu ik snap..
daarom heb ik mijn eigen helfteigen zak.. eigen temp, eigen stabilisatie
En ik ben een vreselijke dwarsligger.. dus maat extra groot![]()
Waterbedden, is dat wat? Lijkt me nogal onstabiel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]ahhhhhhh nu ik snap..
daarom heb ik mijn eigen helfteigen zak.. eigen temp, eigen stabilisatie
En ik ben een vreselijke dwarsligger.. dus maat extra groot![]()
Boxspring is beter, heeft Hij meer grip opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Waterbedden, is dat wat? Lijkt me nogal onstabiel.
Haha oke, maar slaapt het ook beter?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Boxspring is beter, heeft Hij meer grip op![]()
Hij?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Boxspring is beter, heeft Hij meer grip op![]()
Is echt heerlijk slapen en voor het neuken heb je een speciale techniek nodig en is ook fijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
HEERLIJKquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook zo'n bed! Ligt echt super! Mn eigen bedje mag er gelukkig ook wezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
in een hotel krijg je een boxspring , die slapen heerlijk![]()
![]()
![]()
Ik was gewoon even verbaasd over die hoofdletterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik doe het meest met mannen jah![]()
![]()
![]()
![]()
Geen kouwe voeten hebben en wat nog meer dan???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is echt heerlijk slapen en voor het neuken heb je een speciale techniek nodig en is ook fijn![]()
![]()
![]()
Maar als je van stevigheid houdt wat is dan het verschil met een gewoon bed? Is de zak nog nooit stuk gegaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
HEERLIJKals je wat stabieler wil, dan stabiliseer je wat meer
![]()
Ik heb dus ook iets meer stevigheid omdat ik niet ontzettend gehobbel wil.
Perfecto ... ik slaap stukken beter sinds ik zo;n bedje heb.. ruggetje gaat weer prima.
Oja.. de sex is even wennen in het begin.. maar eigenlijk veel prettiger als je er eenmaal aan gewend bent( wil ook altijd iedereen weten)
Slapen in een waterbed is altijd warm of koud ligt eraan hoe je de thermostaat zetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:59 schreef melke het volgende:
[..]
Haha oke, maar slaapt het ook beter?![]()
Hiervoor had ik dus een boxspringquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
in een hotel krijg je een boxspring , die slapen heerlijk![]()
![]()
![]()
Henk! Let een beetje op je taal! Foei foei foeiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is echt heerlijk slapen en voor het neuken heb je een speciale techniek nodig en is ook fijn![]()
![]()
![]()
Me Mannetje is altijd met hoofdletter, Liefde ook en voor de rest, toevalstreffersquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:02 schreef doka het volgende:
[..]
Ik was gewoon even verbaasd over die hoofdletter
hele goedkope wehkamp bed verder, een jaar in geslapen en eh gedingest, maar een heerlijk bed nog steedsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hiervoor had ik dus een boxspring![]()
wat een K*T matras was dat,..
Had een hele goeie van pullman( type rib uit lijf!).. maar na paar jaar ( wat dus eigenlijk helemaal niet mag) waren veren kaduuk.. das echt niet fijn![]()
Altijd netjes gedraaid etc.. heel gedoe.. ( gewoon pech gehad blijkbaar)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:06 schreef melke het volgende:
Allemaal waterbeddenposters! Zijn er ook nog mensen met een gewoon bed hier?
En gisteren of eergisteren mocht het welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Henk! Let een beetje op je taal! Foei foei foei![]()
Dat waren stereo en ik en dan mag het welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En gisteren of eergisteren mocht het wel![]()
![]()
haha tis een betere ligging.. met waterbed heb je geen last van drukpunten ( in gewoon bed dus wel)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:03 schreef melke het volgende:
[..]
Maar als je van stevigheid houdt wat is dan het verschil met een gewoon bed? Is de zak nog nooit stuk gegaan![]()
Juistquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat waren stereo en ik en dan mag het wel![]()
Ja wij ook, in de caravan hebben we een gewoon bedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:06 schreef melke het volgende:
Allemaal waterbeddenposters! Zijn er ook nog mensen met een gewoon bed hier?
leuk verhaal, hoor ik voor het eerst ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
haha tis een betere ligging.. met waterbed heb je geen last van drukpunten ( in gewoon bed dus wel)
Dat scheelt enorm voor je gewrichten ( waar ik dus last van heb) verder is de warmte ideaal natuurlijk en zomers slaap je daardoor ook veel fijner.. geen last meer van te warm bed bv. neemt dan kamer temp aan..
De zak is wel grappig verhaal.. op dag van plaatsen kwam zo;n waterbedden meneer alles regelen..
Afijn.. zak was vol.. moet je even proefliggen of je het lekker vind liggen.. anders mee/minder water bij bv.
Nou was voor mij prima.. ik testen.. ..toen ernaa even naar beneden,.. voor garantie papieren.. rekening etc.
Ik denk huh! broekzak op mijn kont was nat..![]()
Wij weer kijkenjahoor.. miniscuul gaatje ontdekt
![]()
Meneer even de boel plakken.. en zegt : ik ben morgen weer terug met nieuwe zak voor je bed.. no probs..
Kan soms keer voorkomen met openmaken dat ie net iets te enthousiast de doos openmaakt![]()
Kreeg gewoon nieuwe dus
Verders heb je mega lang garantie op de naden van die zak![]()
Kan echt niet zomaar kapot ( heb bv. katten.. geen probleem..) en anders is het zo geplakt hoor.. ik heb het verder nooit meegemaakt nog ( buiten dit dan)
Waterbedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
haha tis een betere ligging.. met waterbed heb je geen last van drukpunten ( in gewoon bed dus wel)
Dat scheelt enorm voor je gewrichten ( waar ik dus last van heb) verder is de warmte ideaal natuurlijk en zomers slaap je daardoor ook veel fijner.. geen last meer van te warm bed bv. neemt dan kamer temp aan..
De zak is wel grappig verhaal.. op dag van plaatsen kwam zo;n waterbedden meneer alles regelen..
Afijn.. zak was vol.. moet je even proefliggen of je het lekker vind liggen.. anders mee/minder water bij bv.
Nou was voor mij prima.. ik testen.. ..toen ernaa even naar beneden,.. voor garantie papieren.. rekening etc.
![]()
Meneer even de boel plakken.. en zegt : ik ben morgen weer terug met nieuwe zak voor je bed.. no probs..
Kan soms keer voorkomen met openmaken dat ie net iets te enthousiast de doos openmaakt![]()
Kreeg gewoon nieuwe dus
Kan echt niet zomaar kapot ( heb bv. katten.. geen probleem..) en anders is het zo geplakt hoor.. ik heb het verder nooit meegemaakt nog ( buiten dit dan)
Ja maar toch, ik blijf toch netjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat waren stereo en ik en dan mag het wel![]()
Kleien is ook fijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:14 schreef klootje het volgende:
Wat een verlepte sukkelaars zijn dat,mooi is dat wanhopige gedrag van een wannabe of hasbeen bekende nederlander,ik ga die losers vaker kijken.Hopen dat er minstens eentje zichzelf van kant maakt.
Yep en dat is ook primaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar toch, ik blijf toch netjes![]()
![]()
![]()
die staat bij mij ook standaard openquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
Ik slaap niet op een waterbed, geen bedverwarming of gedoe. Gewoon onder een lakentje met het raam open.........heerlijk![]()
Zou leuker zijn als je dan een beetje positiever uit de hoek komtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:14 schreef klootje het volgende:
Wat een verlepte sukkelaars zijn dat,mooi is dat wanhopige gedrag van een wannabe of hasbeen bekende nederlander,ik ga die losers vaker kijken.Hopen dat er minstens eentje zichzelf van kant maakt.
Waar blijft Patty Brard?
En bedanktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die staat bij mij ook standaard open![]()
Pas bij min 2 ofzo gaat ie dicht.. dan zit er 1 te miepen dat het te koud..![]()
Mannen *zucht*
Haha leuk verhaal! Klink overigens wel goed zo'n bed, ze zijn alleen allemaal zo laag en klein, dat is minder.. Wel goede service van die zaak! Zo hoort het hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Kreeg gewoon nieuwe dus
Klopt, dan moet het echt -5 zijn wil je mij zover krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bij jou was het toch nog kouder enzo voordat je gaat miepen
Laag en kleinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:19 schreef melke het volgende:
[..]
Haha leuk verhaal! Klink overigens wel goed zo'n bed, ze zijn alleen allemaal zo laag en klein, dat is minder.. Wel goede service van die zaak! Zo hoort het he![]()
OMGquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
het waterbed verhaal deed mij denken aan me nieuwe auto. Ocasion gehaald, lekker op gas want ik reed nogal veel, en die auto gehaald, ff stukkie rijden, en bij eerste stoplicht slaat ie af, bij 2e ook enz. garage gebeld, zet um es op benzine, wij doen, en niks aan het handje, dus ff toeren, en een 30 km van huis een rook onder de motorkap en alles viel uit, geen rem, geen stuur geen niets meer. hadden die auto net een 6 uur of zo, en nog geen 100 km gereden de hele motor in de soep. anwb laten komen en die heeft ons thuis gebracht . man wat een avontuur, ritje naar het strand was ff anders gepland![]()
Bij ons staat het raam ook altijd open, alleen moet je wel een waterbed goed laten luchten als je er uit stapt. Daarna weer terugdekken omdat ander je stroomrekening wel stijgtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die staat bij mij ook standaard open![]()
Pas bij min 2 ofzo gaat ie dicht.. dan zit er 1 te miepen dat het te koud..![]()
Mannen *zucht*
Slaap welquote:
Auto afgeleverd en boze brief door de bus, ze waren daarna erg timide, auto nog eens gepoetst en helemaal gereviseerd, dus als nieuwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMGdas ook een drama zeg..
Erg geschrokken ?
Jemig.. staat ze netjes zeg dat bedrijf hahahha.
Jups I know..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij ons staat het raam ook altijd open, alleen moet je wel een waterbed goed laten luchten als je er uit stapt. Daarna weer terugdekken omdat ander je stroomrekening wel stijgt![]()
En regelmatig de waterzak onderhouden met speciaal onderhouds spul van binnen en van buiten reinigen![]()
Heb hier liters duur spul en die gaan nooit in dat bed maar doet het nog primo als stand goed staatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij ons staat het raam ook altijd open, alleen moet je wel een waterbed goed laten luchten als je er uit stapt. Daarna weer terugdekken omdat ander je stroomrekening wel stijgt![]()
En regelmatig de waterzak onderhouden met speciaal onderhouds spul van binnen en van buiten reinigen![]()
Geebn probleem hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hallo we moeten toch tot 6 uur door kunnen halen, dan moet ik weer een pil![]()
Uhm.. pil?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hallo we moeten toch tot 6 uur door kunnen halen, dan moet ik weer een pil![]()
De pil, snappiequote:
doe dan es wat posten waar ik boos, of blij van word??quote:
Check zin onder mijn nickquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
doe dan es wat posten waar ik boos, of blij van word??
geen pieter paulusma btw
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
No ut waar ien Dokkum sil net folle oars weze als hjirre vergeeg mij de spelling
![]()
Slaap lekker schatteboutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:34 schreef MissHobje het volgende:
luitjes ik smeer hem ook.. tis alweer vroeg enzo.. ik verslaap mijn hele dag..
![]()
slaapquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:34 schreef MissHobje het volgende:
luitjes ik smeer hem ook.. tis alweer vroeg enzo.. ik verslaap mijn hele dag..
![]()
no hjir is it tige bij tigequote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]omg Fries
ik kan geen Fries
en hier mistig
Oant Moarnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]omg Fries
ik kan geen Fries
en hier mistig
Verstaan kan ik wel, lezen, mah kan ook nog wel, maar praten?? homaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oant Moarn![]()
Naa eigenlijk Oant sjens(tot straks) das omdat ik je dezelfde dag vast wel spreek
![]()
Lekker Koesen (slapen) straks joe![]()
Tutsje ( kusje)
En wat is tige?quote:
Lekker sliepe Miss H.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oant Moarn![]()
Naa eigenlijk Oant sjens(tot straks) das omdat ik je dezelfde dag vast wel spreek
![]()
Lekker Koesen (slapen) straks joe![]()
Tutsje ( kusje)
Aha okequote:
Moet je dat nou echt vanuit hier leren??quote:
En als je het dopje eraf haalt ? ruikt het dan niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb hier liters duur spul en die gaan nooit in dat bed maar doet het nog primo als stand goed staat![]()
Truste, mijn lievquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef melke het volgende:
Ik ga ook maar weer eens slapenFijne nacht nog allemaal en tot de volgende keer
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef melke het volgende:
![]()
Nee moet niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je dat nou echt vanuit hier leren??
tige bij tige is: het gaat wel
Welterusten Iedereenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef melke het volgende:
![]()
ik doe alleen maar liggen op dat bed, er wordt daar niet gedoptquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En als je het dopje eraf haalt ? ruikt het dan niet?
Dood water gaat stinken hebben ze ons verteld en ook als het ook nog eens verwarmd wordt![]()
Muts, Het heeft niet met doppen te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik doe alleen maar liggen op dat bed, er wordt daar niet gedopt :
Aldus sprak het opperhoofdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Muts, Het heeft niet met doppen te maken![]()
![]()
Slecht water kan de binnenkant van je bed aantasten![]()
Maar doppen in een warm lek waterbed heeft ook wel iets![]()
![]()
Nou geen opperhoofd, alleen iemand die het weetquote:
nou ik woon hier nu 2 jaar en bed heb ik nog nooit van binnen gezien, wel vele malen verschoondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Muts, Het heeft niet met doppen te maken![]()
![]()
Slecht water kan de binnenkant van je bed aantasten![]()
Maar doppen in een warm lek waterbed heeft ook wel iets![]()
![]()
Wij gaan voor de levensduur van zo'n bed want het kost toch wel wat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nou ik woon hier nu 2 jaar en bed heb ik nog nooit van binnen gezien, wel vele malen verschoond![]()
Goedemorgen allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 06:00 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Muerte zo wel weer met koffie komt
Hoi Speedy.quote:
Hoi Muertequote:
Jij bent volgens mij echt een nachtmens, is het niet?quote:
Dan wordt het nu toch wel tijd om te gaan slapen.quote:
Goedemorgen Manu.quote:
Goedemorgen whitef0x.quote:
Goedemorgen Inca.quote:
heb ik net al gedaan ffquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen whitef0x.
Ik ben weg, ga me maar eens nuttig maken.![]()
Zo zag men bakkie pleur er niet uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:37 schreef regenworm het volgende:
![]()
Goedemorgen en voor iedereen
[afbeelding]
Het gaat niet om het uiterlijk van het kopje koffie maar om wat erin zitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zo zag men bakkie pleur er niet uit![]()
Ik had een plastic bekertje gevuld uit een automaat
Dat ziet er ook niet zo smakelijk uit als op het plaatje en ik denk ook niet dat het beter smaaktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk van het kopje koffie maar om wat erin zit
Slapen waarschijnlijk ook nog allemaalquote:
gelukkig kan ik de streams niet volgen.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig kan ik de streams niet volgen.
Als dit zo door gaat gaan er een hoop mensen afhaken.
En dat geldt ook voor regenworm die wordt langzaam gek van de regie
Heb ik ook wel eens gehad toen ben ik door een modje weer op de juiste plaats gebracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Môgge
Damn was nog niet helemaal wakker... zit al drie post in het verkeerde topic...
Gezellig aan het handje meegenomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad toen ben ik door een modje weer op de juiste plaats gebracht.
Ja, waarschijnlijk zijn ze van plan heb ik uit betrouwbare bron, om voortaan overdag alleen de tuinstreams aan te zetten maar pin me daar niet op vastquote:
Vraag 1: Vriendin? Ze maakt een grapje !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron Talpa:
"Ik ben voor iemand gewaarschuwd"
Monique en Viola staan zich op te maken. Viola vertelt over een vriendin die haar gewaarschuwd heeft voor iemand uit het Hotel: “Ze heeft me ook verteld dat er iemand inzat die oké was. En dat ben jij!” “Ja?”, vraagt Monique verbaasd. Viola knikt en gaat verder: “Met die andere heb ik veel ruzie gehad. Ondanks dat ik het wist, heb het toch geprobeerd.” Maar over wie heeft Viola het dan?
Dan zal BBH ben ik bang een langzame dood tegemoet gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk zijn ze van plan heb ik uit betrouwbare bron, om voortaan overdag alleen de tuinstreams aan te zetten maar pin me daar niet op vast![]()
Oja, BEWaan iedereen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nieuws:
Bron: Talpa
Streams op zwart vanwege tragische gebeurtenis:
[afbeelding]
... De politie heeft 8 vermoedelijke daders op het oog![]()
Nieuws:
[afbeelding]
Volgens mij was het CWquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Gezellig aan het handje meegenomen![]()
Nieuws:
[afbeelding]
Nieuws:
[afbeelding]
Juist de internetkijkers....maken het een succes... die "kletsen'' erover.. zodat de "gewone man/vrouw" (lees niet-streamer) nieuwschierig wordt en 's avonds gaat kijken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Prachtig
![]()
![]()
Is de nieuwe manager soms al binnen?
Dan zullen we wel heel de dag tuin krijgen. Willen ze natuurlijk geheim houden tot vanavond.
Nieuws:
[afbeelding]
UIteraard Peter R de Vriesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef riri het volgende:
[..]
![]()
Nu Hercules Poirot er nog even op af sturen![]()
Welke bekende Bner zullen we daar voor nemen?
Willibrord?
Gewoon met ze allen naar:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist de internetkijkers....maken het een succes... die "kletsen'' erover.. zodat de "gewone man/vrouw" (lees niet-streamer) nieuwschierig wordt en 's avonds gaat kijken...
Ze snappen hun eigen programma niet... Het is hopeloos met die regie...
John als je leest: Daar gaan je Miljoenen !! ( Wil je het nog redden dan bel maar even )
Zo. Nu echt weg![]()
Vroegah...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:35 schreef riri het volgende:
Ja,die is beter nog
maar Willibrord heeft er het perfekte figuur voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |