Slaap lekker schatteboutquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:34 schreef MissHobje het volgende:
luitjes ik smeer hem ook.. tis alweer vroeg enzo.. ik verslaap mijn hele dag..
![]()
slaapquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:34 schreef MissHobje het volgende:
luitjes ik smeer hem ook.. tis alweer vroeg enzo.. ik verslaap mijn hele dag..
![]()
no hjir is it tige bij tigequote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]omg Fries
ik kan geen Fries
en hier mistig
Oant Moarnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]omg Fries
ik kan geen Fries
en hier mistig
Verstaan kan ik wel, lezen, mah kan ook nog wel, maar praten?? homaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oant Moarn![]()
Naa eigenlijk Oant sjens(tot straks) das omdat ik je dezelfde dag vast wel spreek
![]()
Lekker Koesen (slapen) straks joe![]()
Tutsje ( kusje)
En wat is tige?quote:
Lekker sliepe Miss H.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oant Moarn![]()
Naa eigenlijk Oant sjens(tot straks) das omdat ik je dezelfde dag vast wel spreek
![]()
Lekker Koesen (slapen) straks joe![]()
Tutsje ( kusje)
Aha okequote:
Moet je dat nou echt vanuit hier leren??quote:
En als je het dopje eraf haalt ? ruikt het dan niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb hier liters duur spul en die gaan nooit in dat bed maar doet het nog primo als stand goed staat![]()
Truste, mijn lievquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef melke het volgende:
Ik ga ook maar weer eens slapenFijne nacht nog allemaal en tot de volgende keer
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef melke het volgende:
![]()
Nee moet niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je dat nou echt vanuit hier leren??
tige bij tige is: het gaat wel
Welterusten Iedereenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef melke het volgende:
![]()
ik doe alleen maar liggen op dat bed, er wordt daar niet gedoptquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En als je het dopje eraf haalt ? ruikt het dan niet?
Dood water gaat stinken hebben ze ons verteld en ook als het ook nog eens verwarmd wordt![]()
Muts, Het heeft niet met doppen te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik doe alleen maar liggen op dat bed, er wordt daar niet gedopt :
Aldus sprak het opperhoofdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Muts, Het heeft niet met doppen te maken![]()
![]()
Slecht water kan de binnenkant van je bed aantasten![]()
Maar doppen in een warm lek waterbed heeft ook wel iets![]()
![]()
Nou geen opperhoofd, alleen iemand die het weetquote:
nou ik woon hier nu 2 jaar en bed heb ik nog nooit van binnen gezien, wel vele malen verschoondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Muts, Het heeft niet met doppen te maken![]()
![]()
Slecht water kan de binnenkant van je bed aantasten![]()
Maar doppen in een warm lek waterbed heeft ook wel iets![]()
![]()
Wij gaan voor de levensduur van zo'n bed want het kost toch wel wat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nou ik woon hier nu 2 jaar en bed heb ik nog nooit van binnen gezien, wel vele malen verschoond![]()
Goedemorgen allemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 06:00 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Muerte zo wel weer met koffie komt
Hoi Speedy.quote:
Hoi Muertequote:
Jij bent volgens mij echt een nachtmens, is het niet?quote:
Dan wordt het nu toch wel tijd om te gaan slapen.quote:
Goedemorgen Manu.quote:
Goedemorgen whitef0x.quote:
Goedemorgen Inca.quote:
heb ik net al gedaan ffquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen whitef0x.
Ik ben weg, ga me maar eens nuttig maken.![]()
Zo zag men bakkie pleur er niet uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:37 schreef regenworm het volgende:
![]()
Goedemorgen en voor iedereen
[afbeelding]
Het gaat niet om het uiterlijk van het kopje koffie maar om wat erin zitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:42 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zo zag men bakkie pleur er niet uit![]()
Ik had een plastic bekertje gevuld uit een automaat
Dat ziet er ook niet zo smakelijk uit als op het plaatje en ik denk ook niet dat het beter smaaktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk van het kopje koffie maar om wat erin zit
Slapen waarschijnlijk ook nog allemaalquote:
gelukkig kan ik de streams niet volgen.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig kan ik de streams niet volgen.
Als dit zo door gaat gaan er een hoop mensen afhaken.
En dat geldt ook voor regenworm die wordt langzaam gek van de regie
Heb ik ook wel eens gehad toen ben ik door een modje weer op de juiste plaats gebracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Môgge
Damn was nog niet helemaal wakker... zit al drie post in het verkeerde topic...
Gezellig aan het handje meegenomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad toen ben ik door een modje weer op de juiste plaats gebracht.
Ja, waarschijnlijk zijn ze van plan heb ik uit betrouwbare bron, om voortaan overdag alleen de tuinstreams aan te zetten maar pin me daar niet op vastquote:
Vraag 1: Vriendin? Ze maakt een grapje !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron Talpa:
"Ik ben voor iemand gewaarschuwd"
Monique en Viola staan zich op te maken. Viola vertelt over een vriendin die haar gewaarschuwd heeft voor iemand uit het Hotel: “Ze heeft me ook verteld dat er iemand inzat die oké was. En dat ben jij!” “Ja?”, vraagt Monique verbaasd. Viola knikt en gaat verder: “Met die andere heb ik veel ruzie gehad. Ondanks dat ik het wist, heb het toch geprobeerd.” Maar over wie heeft Viola het dan?
Dan zal BBH ben ik bang een langzame dood tegemoet gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk zijn ze van plan heb ik uit betrouwbare bron, om voortaan overdag alleen de tuinstreams aan te zetten maar pin me daar niet op vast![]()
Oja, BEWaan iedereen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nieuws:
Bron: Talpa
Streams op zwart vanwege tragische gebeurtenis:
[afbeelding]
... De politie heeft 8 vermoedelijke daders op het oog![]()
Nieuws:
[afbeelding]
Volgens mij was het CWquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Gezellig aan het handje meegenomen![]()
Nieuws:
[afbeelding]
Nieuws:
[afbeelding]
Juist de internetkijkers....maken het een succes... die "kletsen'' erover.. zodat de "gewone man/vrouw" (lees niet-streamer) nieuwschierig wordt en 's avonds gaat kijken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Prachtig
![]()
![]()
Is de nieuwe manager soms al binnen?
Dan zullen we wel heel de dag tuin krijgen. Willen ze natuurlijk geheim houden tot vanavond.
Nieuws:
[afbeelding]
UIteraard Peter R de Vriesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef riri het volgende:
[..]
![]()
Nu Hercules Poirot er nog even op af sturen![]()
Welke bekende Bner zullen we daar voor nemen?
Willibrord?
Gewoon met ze allen naar:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Juist de internetkijkers....maken het een succes... die "kletsen'' erover.. zodat de "gewone man/vrouw" (lees niet-streamer) nieuwschierig wordt en 's avonds gaat kijken...
Ze snappen hun eigen programma niet... Het is hopeloos met die regie...
John als je leest: Daar gaan je Miljoenen !! ( Wil je het nog redden dan bel maar even )
Zo. Nu echt weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |