Kan het topic niet zo meer vinden. Maar die is toch al ver weg gezakt. Deze heb ik iig aangepast.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:36 schreef mel723 het volgende:
Danku, misschien gewoon [TK] Grote rattenkooi, ik zag wel dat er nog een heel oud topic van mij staat dat ook zo heet dus die kan dan dicht.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ik had een vraag en heb ff de FAQ gebruikt en toen viel me op dat de contactgegevens onderin de FAQ van V&A niet meer up-to-date zijn aangezien vogel en scorpie er niet meer zijn...
En ja, voor de geinteresseerden: me antwoord heb ik in de FAQ gevonden![]()
Winst is niet zozeer de issue. Zie voor een toelichting daarop mijn uitgebreide post in: V&A feedback topicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:53 schreef BiMeWet het volgende:
[TK] UTP kabel (welke maat je ook wilt)
Hey ElisaB, ik snap dat je hier als bedrijf niet mag 'handelen', maar voor mij is de definitie van handelen het verkopen van goederen met winst. Omdat we ongeveer 1/3e verlies maken op het product, is het toch niet zozeer een probleem?
En jij hebt ze gekocht om door te verkopen. Ik neem tenminste niet aan dat je meerdere bureaus hebt gekocht voor eigen gebruik en er toen ineens achter kwam dat je ze tóch niet nodig hadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
[TK] Aantal goede bureaus
Ze zijn van mij, ik heb ze via via gekocht omdat daar nieuwe, wel arbo goedgekeurde, tafels kwamen.. Zijn dus gewoon particuliere verkoop....
MAg ie weer open?
Oké, dat is dan duidelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Winst is niet zozeer de issue. Zie voor een toelichting daarop mijn uitgebreide post in: V&A feedback topic
Ook bedrijven die 'winkeldochters' willen slijten mogen dat niet via V&A. 'Gekocht met het doel dóór te verkopen', of 'bedrijfsmatig verkregen' zijn in elk geval de twee grenzen.
De bureau's staan idd ook in het lokale krantje. Ik heb er maar 3 hoor, dat je niet denkt dat ik er 20 gekocht heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij hebt ze gekocht om door te verkopen. Ik neem tenminste niet aan dat je meerdere bureaus hebt gekocht voor eigen gebruik en er toen ineens achter kwam dat je ze tóch niet nodig had
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wordt genegeerd...![]()
IK WIL AAAAAAAAAAAAAAANDACHT!!![]()
Nou, bij deze dan. Aai over de bol.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wordt genegeerd...![]()
IK WIL AAAAAAAAAAAAAAANDACHT!!![]()
Te laatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef ShaoliN het volgende:
Nou, bij deze dan. Aai over de bol.
We hebben nog geen FOK! mail, zal iig alvast het een en ander aanpassen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:56 schreef ElisaB het volgende:
Nee, je hebt gelijk; ik heb het aangepast. Dank je voor je oplettendheid
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef ShaoliN het volgende:
Nou, bij deze dan. Aai over de bol.
We hebben nog geen FOK! mail, zal iig alvast het een en ander aanpassen.
Ja, flauw ik weet het. Maar aangezien dit een beslissing van ElisaB was, zal ze hier ook even uitsluitsel over moeten geven. Dus even gedult. Je snapt natuurlijlk zelf ook dat het neigt naar de grenzen van V&A.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk op een reply....
Nee, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, flauw ik weet het. Maar aangezien dit een beslissing van ElisaB was, zal ze hier ook even uitsluitsel over moeten geven. Dus even gedult. Je snapt natuurlijlk zelf ook dat het neigt naar de grenzen van V&A.
Mijn vader heeft ze ooit opgekocht bij een bedrijf omdat ze daar weg moesten ivm arboregels. Daarom voldoen ze prima voor thuisgebruik e.d.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:27 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik nou zo vaag vind? Dat je als reden voor de verkoop aangeeft dat ze wegmoesten vanwege de Arbo-regels. En dat je ze daarom gekocht hebt. Terwijl je nu zegt: ze zijn eens gekocht omdat mn pa een eigen bedrijf wilde beginnen, maar dat gaat niet meer door. Zoals ShaoliN zegt: gevalletje op de grens. En wat dat met een mobiel te maken heeft, ontgaat mij
Wat een puinhoop idd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:50 schreef YellowDog het volgende:
misschien een idee om hier alle 'offtopic troep' weg te halen?
[TK] Trendy blauwe LED riem... Leuk voor in de disco!
Tis geluktquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:57 schreef MaceNL het volgende:
kan [TK] Oudere Pc spellen misschien even de OP veranderd worden met de laatste post ?
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:02 schreef Bond het volgende:
Ehm kan iemand de TT veranderen in:
The Lord of the rings: Two towers (Nog in Seal) 2 disc
Dit topic: [TK] Lord of the Rings (Nog in Seal) 2 disc
Wrom eigenlijk?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[TK] Friends DVD-collectie
hij zit op slot, maar zou je de sluitpost willen veranderen in verkocht en afgeleverd?
En ik heb het er nogmaals ingezetquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah shit, kijk eens aan
nee, dan is het ok
NP hoor; ik zit hier tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben net pas thuis, verder niks meer gelezenzag alleen het slotje
Dus er zijn 3 mods voor 1 slowchat topic waar nooit iets te modden valtquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:49 schreef woutabest het volgende:
Mijnheer Tobbes, vanwaar denkt u dat de slowchat in het leven is geroepen? Ze hebben echt mijn titel niet veranderd omdat ze dat nodig achtten hoor.
Ieder zn meug hèquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Tobbes het volgende:
Lieve mods,
Wat is er leuk aan het zijn van V&A mod? Een mod-schap waar je maar moet doen wat users willen; eigen inzicht niet nodig is; en waarbij je nooit kunt deelnemen en intreden in een discussie.
Veel liefs,
Tobbes.
Hoi Tobbes,quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:36 schreef Tobbes het volgende:
Lieve mods,
Wat is er leuk aan het zijn van V&A mod? Een mod-schap waar je maar moet doen wat users willen; eigen inzicht niet nodig is; en waarbij je nooit kunt deelnemen en intreden in een discussie.
Veel liefs,
Tobbes.
Als ik antwoord geef, ga je om me lachenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
Geef eens antwoord ipv zo'n dooddoener![]()
Lachen is gezond!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik antwoord geef, ga je om me lachen
Zo heb ik het nou nog nooit bekekenquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:58 schreef Tobbes het volgende:
Je moet gewoon als een hondje de commando's van users opvolgen.
Nou zeg. Ik geef antwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:01 schreef Tobbes het volgende:
Laat ook maar.
Ik zal nog eens interesse tonen
Maar hoe zie jij het 'topics dichtgooien omdat het verkocht is'...moet dit wel de taak van een mod zijn? Of zou een TS in dít subforum zelf zijn topic dicht moeten kunnen gooien?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef Adelante het volgende:
Iedereen hanteert een eigen stijl in het modden, wanneer je echt puur en alleen hier een faq na gaat leven en alles zonder motivatie dichtgooit of edit met een verwijzing naar die faq, qordt het een heel statisch subforum.
Door de manier waarop wij drieën juist allemaal op een eigen manier de faq én users respecteren, is en blijft v&a een subforum waar kopers en verkopers elkaar vinden. Het is een kwestie van een balans vinden tussen het marktplaats systeem (alleen bieden) en een forum (overal over ouwehoeren).
Drie dingen. Je doet het er ff bij. No big deal; dropdown menuutje, keuze maken, twee woorden typen, invoeren. Klaar. Je doet het voor de user wiens topic het is: mooi, dicht, afgesloten voor hem / haar. Je doet het voor de overige users: om het overzichtelijk te houden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:07 schreef Tobbes het volgende:
Maar hoe zie jij het 'topics dichtgooien omdat het verkocht is'...moet dit wel de taak van een mod zijn? Of zou een TS in dít subforum zelf zijn topic dicht moeten kunnen gooien?
In dit forum zou het moeten kunnen dat de topic starter ook zelf bepaalt wanneer hij besluit het topic te sluiten. Wat er dan wel kan optreden is dat een TS op een willekeurig moment zijn topic op slot gooit, terwijl er nog biedingen open staan. Dat zou wel weer veel gezeik opleveren bij users die het aangeboden product graag wilden hebben. En als mod ben je dan een beetje je overzicht kwijt. TS opent nieuwe topics omdat de reacties hem/haar niet aanstaan, etc., etc.. Nee, het topicreport werkt wat dit betreft prima, één klik en het topic is dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:07 schreef Tobbes het volgende:
Maar hoe zie jij het 'topics dichtgooien omdat het verkocht is'...moet dit wel de taak van een mod zijn? Of zou een TS in dít subforum zelf zijn topic dicht moeten kunnen gooien?
Donequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Mauro het volgende:
[TK] Samsung D500
Kan [TR] in TT veranderd worden in [TK]?
YW, WB en je hebt nix gemistquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:33 schreef kinky_queen het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
![]()
Bedankt voor je inzet ElisaB
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |