quote:Great Performing 2-piece Speakers for Sound Blaster® Sound Cards
Designed by the makers of Sound Blaster to enhance your PC sound quality, Sound Blaster SBS250 features two compact speakers with 2.5 Watts RMS each and a built-in bass port for deeper bass. The sleek, modern design tucks away nicely in small spaces and adds the convenience of front panel volume and power control, as well as a headphone jack for private listening. The Sound Blaster SBS250 is the best 2-piece speaker solution for music, games, and overall PC entertainment.
Features and performance
Built-in bass port for deeper bass
2.5 Watts RMS per channel
Convenient volume and power control on front panel
LED indicator of power on/off status
Handy front-panel headphone jack
Magnetically-shielded speakers don't interfere with monitor display
Perfectly suited for music, games, and overall PC entertainment
Richtprijs 10 euro.quote:De eenvoudig te installeren Plug & Play interne modem 56 Kbps is voorzien van een luidspreker- en microfoonaansluiting. U kunt met deze modem faxen verzenden en ontvangen met een datasnelheid van 14400bps. De modem is geschikt voor videoconferencing en inclusief telefoonkabel en meertalige (o.a. Nederlands) fax/data/voice software. Deze hardwarematig ("controllerles") modem heeft een eigen processor. U kunt met deze modem bovendien handsfree telefoneren en gebruiken als antwoordapparaat.
Thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:45 schreef ShaoliN het volgende:
Titel iets getracht aan te passen voor je.![]()
Das ook niet veelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
5 euro voor de boxjes
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:45 schreef ShaoliN het volgende:
Titel iets getracht aan te passen voor je.![]()
Verzenden kost mij ¤5,50. (En moeite om er een doosje omheen te bouwen en naar het postkantoor te fietsen)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef soulfly1983 het volgende:
nokia lader + boxjes 12,50 inc. verzenden
Je hebt mail.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:39 schreef soulfly1983 het volgende:
deal, mijn mail staat in mijn profiel
¤7,50 ook goed? Het kost me namelijk 2 postzegels, en een luchtkussenenvelop. (en wat creativiteit, zoals 2 stukjes karton tegen beschadigen en aluminiumfolie tegen statische electriciteit, maar dat buiten de kosten)quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:29 schreef Sadar het volgende:
6 euro incl verzending voor het reepje geheugen
Fijn dat ik geen reactie krijg, ook niet via de email die ik gestuurd heb.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:29 schreef Sadar het volgende:
6 euro incl verzending voor het reepje geheugen
Was het topic even kwijt en de email heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Fijn dat ik geen reactie krijg, ook niet via de email die ik gestuurd heb.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |