Ik denk dat het tijd wordt om de launch van MoksterTV.com te vervroegenquote:
Koop een bos rozen voor je liefhebbende echtgenote!quote:
Ik zat te denken aan het gemak waarmee je opstapt, maar dat kan natuurlijk ookquote:
Een groot en een klein wiel zul je bedoelen.quote:
met een trapladderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan het gemak waarmee je opstapt, maar dat kan natuurlijk ook.
Het is een ligfietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan het gemak waarmee je opstapt, maar dat kan natuurlijk ook.
Die schijnen nogal gevaarlijk te zijn in het drukke stadsverkeer...quote:
Daar moet je er ook niet op liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die schijnen nogal gevaarlijk te zijn in het drukke stadsverkeer...
Alleen als je ze over het hoofd zietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die schijnen nogal gevaarlijk te zijn in het drukke stadsverkeer...
nah, zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een bos rozen voor je liefhebbende echtgenote!![]()
Ze hebben zelf ook geen goed overzicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als je ze over het hoofd ziet.
Een ring met een grote, flonkerende diamant dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, zo ben ik niet.
Die zou ze niet eens willen
Springenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook daar moet je eerst opstappen voordat je kan gaan liggen...
Arme schat... Moet ik je komen verzorgen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:26 schreef GF het volgende:
Altijd gezellig als je schoonmoeder je wakker belt om dingen te vragen over d'r werkZeker omdat ik lekker ziek ben
Rijles verzet, anders gingen er echt doden vallen
![]()
tsss, je lijkt wel een negerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ring met een grote, flonkerende diamant dan?
feli enzo, wanneer is de neukdate geplanned?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Arme schat... Moet ik je komen verzorgen?
* alvast verpleegstersuniformpje aantrekt...
*ziet een neukdate* (wat nou schoonmoeders..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Arme schat... Moet ik je komen verzorgen?
* alvast verpleegstersuniformpje aantrekt...
Typfout verbeterd. Jij bent uiteraard te ziek om mee te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
(met rokje?
)
Vriending komt straks ook verzorgen. Kunnen jullie gelijk 'iets' anders doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |