Ik blijf gewoon vasthouden aan het idee dat ik zover ben gekomen vanwege mijn intelligentie en sprankelende persoonlijkheid (neuken kan het niet geweest zijn namelijk) en dat ik daarmee ook nog wel een paar stapjes hoger op de ladder kan komen...quote:
Niet dat het hier typisch R&P-erig is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Faithy het volgende:
*neuriet*
Like a virgin.. touched for the very first time..
*neuriet*
Maar hoi!
wat leuk dat R&P nog zo leeft!
Bullshitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vasthouden aan het idee dat ik zover ben gekomen vanwege mijn intelligentie en sprankelende persoonlijkheid (neuken kan het niet geweest zijn namelijk) en dat ik daarmee ook nog wel een paar stapjes hoger op de ladder kan komen...![]()
Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vasthouden aan het idee dat ik zover ben gekomen vanwege mijn intelligentie en sprankelende persoonlijkheid (neuken kan het niet geweest zijn namelijk) en dat ik daarmee ook nog wel een paar stapjes hoger op de ladder kan komen...![]()
Hey!! Mijn deet van vanavond!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:03 schreef Twisted_fok het volgende:
mogguh!
Nou Q en neukenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat het hier typisch R&P-erig is.
Hoezo niet? Ik toon toch altijd volop medeleven als jij weer eens je psychische problemen hier komt bespreken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet dat het hier typisch R&P-erig is.
wat is r&pquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Faithy het volgende:
Maar hoi!
wat leuk dat R&P nog zo leeft!
dan laten we je maar in die waan hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook neukdeet?quote:
Ja, oke.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik toon toch altijd volop medeleven als jij weer eens je psychische problemen hier komt bespreken?![]()
vroegah, toen de vissen nog liepen.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niets waar jij je druk om hoeft te maken schat...
Hoe nutteloos?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef Pheno het volgende:
Verdomme ik heb nutteloze koopzin....
Voorbinddildo al ingepakt? Of al aan?quote:
very....quote:
De eerste stap is dan om op jezelf in te praten zodat je gaat geloven dat het nuttig is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef Pheno het volgende:
Verdomme ik heb nutteloze koopzin....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |