Te laat, ik had al gegoogled ... en had ik het maar niet gedaan, nu ga ik mn best weer doen om te begrijpen waar die techniek goed voor isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan laat ik je los
Ik ga weer brullen om Audrey
Hehequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Te laat, ik had al gegoogled ... en had ik het maar niet gedaan, nu ga ik mn best weer doen om te begrijpen waar die techniek goed voor is
Zo leer je nog is watquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Te laat, ik had al gegoogled ... en had ik het maar niet gedaan, nu ga ik mn best weer doen om te begrijpen waar die techniek goed voor is
ik wil niet meer lerenquote:
Ja dat is wel weer het andere uiterste he, ik zou er maar mee ophouden voor vandaag als ik jou wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil niet meer leren
ik heb vandaag weer dingen ontdekt en die nu werken en dat binnen 1,5 u
dit is neit goed voor de productiviteit
Ja, dat ging verbazingwekkend rap. Nou zijn het ook alleen maar simpele schoenen voor dagelijks gebruik en geen "dit moet perfect passen bij dit specifieke pak"-schoenen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
was je nog geslaagd met het kopen van je schoenen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat ging verbazingwekkend rap. Nou zijn het ook alleen maar simpele schoenen voor dagelijks gebruik en geen "dit moet perfect passen bij dit specifieke pak"-schoenen, dat scheelt.
Het erge is dat ik zonder opzoeken denk te weten wat je zegtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:48 schreef Pheno het volgende:
Joepi, mijn EJB listener icm MQ werkt!
nerd
die gaat toch eerder naar huisquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer het andere uiterste he, ik zou er maar mee ophouden voor vandaag als ik jou was![]()
jij ook nerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het erge is dat ik zonder opzoeken denk te weten wat je zegt.
MessageQueuing neem ik aan?
Zo! Eindelijk officiële bevestiging!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18![]()
Nee ben blij voor ze![]()
Pciesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo! Eindelijk officiële bevestiging!
Want zo lang dingen niet in die lijst staan, zijn ze natuurlijk niet gebeurd!
Je mag door voor de koelkast!quote:
er is geen nageslachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies![]()
vastleggen voor het nageslacht![]()
Ik geloof dat ik je poëtische kant opwindender vind dan je nerd-kant...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het erge is dat ik zonder opzoeken denk te weten wat je zegt.
MessageQueuing neem ik aan?
Ik geloof dat het opwinden van Pheno dan ook vrij laag op mijn prioriteitenlijstje stond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je poëtische kant opwindender vind dan je nerd-kant...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik geloof dat het opwinden van Pheno dan ook vrij laag op mijn prioriteitenlijstje stond.
iets met uitsterven van pinguins en in plaats van een financiële donatie aan het Wereld Natuur Fonds
Behalve dan als je JoeyT heet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze moeten eerst oefenen![]()
Dat lukt niet in 1 keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |