Ik heb een TOF (Topic Open Fobie)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef broer het volgende:
Waarom niet?
Ga het even controleren, kan het van hier niet zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:36 schreef MSXUser het volgende:
Iedereen naar bed of zo?
Ik was benieuwd of mn grote liefde zelf een topic ging openen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:19 schreef broer het volgende:
Jullie hadden zeker wél in de gaten dat die ander dicht was?
Ik hoop voor je dat je nooit de laatste post krijgt. Alle users in de OP zullen je met de nek aankijken als je dan geen topic opent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef MSXUser het volgende:
Ik heb een TOF (Topic Open Fobie)
Helaas. Hij heeft een TOF. Daarom heb ik het maar gedaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik was benieuwd of mn grote liefde zelf een topic ging openen.![]()
Kwestie van goed oplettenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef broer het volgende:
Ik hoop voor je dat je nooit de laatste post krijgt. Alle users in de OP zullen je met de nek aankijken als je dan geen topic opent.
Ik zal je nog eens een hint geven broer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas. Hij heeft een TOF. Daarom heb ik het maar gedaan.
Ja, daar ben ik kennelijk niet zo goed in. Zie:quote:
Wees dan ook wat duidelijker in je hints.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zal je nog eens een hint geven broer.![]()
Jij rent gillend weg als ik als ik je duidelijk de liefde verklaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik kennelijk niet zo goed in. Zie:
[..]
Wees dan ook wat duidelijker in je hints.
Ezelllllllquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
Echoooo chooooooo hooooo oooo ooo oo o
Je moet niet jouw gevoelens op mij projecteren, Twist.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij rent gillend weg als ik als ik je duidelijk de liefde verklaar.
Aanvaard. Maar kantje boord, hoor.quote:
Weet ik veel? Pak het topic erbij en vraag het, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:12 schreef Twisted_fok het volgende:
zeg broer, nu ik je toch spreek. hoe staat het met de semi bikkels?
Vind je het gek, tis vrijdagquote:
Dat telt inderdaad wel mee in mijn euforische stemming!quote:
Daar heb ik ervaring mee. Maar ik post meestal en kijk dan een half uur later nog een keer, zal je altijd zien dat ik dan net de laatste post heb.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nooit de laatste post krijgt. Alle users in de OP zullen je met de nek aankijken als je dan geen topic opent.
Nog meer noemenswaardige elementen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat telt inderdaad wel mee in mijn euforische stemming!
hij heeft zeker bezoek gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog meer noemenswaardige elementen ?![]()
Damn you with your female intuition!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn you with your female intuition!![]()
Nee, geen Mokster op bezoek gister...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wist t wel, ik wist t wel
was t een blonde goddes met een behoorlijke cup?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, geen Mokster op bezoek gister...![]()
Ik doe dit als vrijwilligerswerk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:30 schreef QyRoZ het volgende:
Niet euforisch gaan doen hè? Daar worden we niet voor betaald hier!
Een prima morgen deze morgen zelfsquote:
Mag het voetvolk zich ook al melden? Bij deze dan.quote:
Hmmm, Moks op bezoekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, geen Mokster op bezoek gister...![]()
was je nog geslaagd met het kopen van je schoenen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een prima morgen deze morgen zelfs.
Is dat hetzelfde als fokken tijdens werktijd? Dan ga ik hetzelfde doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga wel niet-euforisch doen op mn niet-euforische werk.
Lees je inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wist t wel, ik wist t wel
was t een blonde goddes met een behoorlijke cup?
Ik kan niet fokken op mn werk. Ben nou nog thuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als fokken tijdens werktijd? Dan ga ik hetzelfde doen![]()
Zal ik je slaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Mag het voetvolk zich ook al melden? Bij deze dan.
aah die was bij jouquote:
Het bevalt prima om op de achtergrond te blijven.quote:
Had ik al verteld dat je te kort hebt geslapenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:36 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het bevalt prima om op de achtergrond te blijven.
wat een zondequote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan niet fokken op mn werk. Ben nou nog thuis.![]()
Wat? Was Mokster bij Godt vannacht?quote:
Ik kom nooit naar de vrouwquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Was Mokster bij Godt vannacht?![]()
Grammaticaal klopt de strekking van mijn insinuatie toch dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kom nooit naar de vrouw
De vrouw komt maar naar mij
Zes uurtjes is meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
Had ik al verteld dat je te kort hebt geslapen
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grammaticaal klopt de strekking van mijn insinuatie toch dan?
kweet niet hoeveel het er waren, maar ben nog behoorlijk moequote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:38 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zes uurtjes is meer dan voldoende.
je leeft nog!quote:
Waarom zou ik niet meer leven?quote:
Waarschijnlijk niet genoeg (of juist teveel)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:42 schreef Ynske het volgende:
kweet niet hoeveel het er waren, maar ben nog behoorlijk moe
omdat ik je overdag niet meer op fok ziequote:
Uhm ja, werkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat ik je overdag niet meer op fok zie
smoesjesquote:
houd t maar op dat eerstequote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet genoeg (of juist teveel)
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:48 schreef Pheno het volgende:
Joepi, mijn EJB listener icm MQ werkt!
nerd
Is dat wel werk of zit je naast Fok ook nog met andere niet-werk gerelateerde zaken op je werk aan te kloten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:48 schreef Pheno het volgende:
nerd
"werk"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat wel werk of zit je naast Fok ook nog met andere niet-werk gerelateerde zaken op je werk aan te kloten?![]()
Crap, de samenvatting van de week van de eerste keer...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
"werk"
Ik lig hier dubbel om Yorin FM
Crap again... Ik mag een korte training geven dus ik kan alsnog niet luisteren...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Crap, de samenvatting van de week van de eerste keer...
*aanzet*
Audrey die sexuele voorlichting moet geven aan een basisschoolklasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Crap, de samenvatting van de week van de eerste keer...
*aanzet*
is het zo ernstig?quote:
Psies!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Audrey die sexuele voorlichting moet geven aan een basisschoolklas
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18![]()
Nee ben blij voor ze![]()
wat moesten we zonder jouquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En allemaal in het belang van Fok
Dat topic lag onder het stof![]()
Zo zie je maar, dat topic staat niet voor niks in onzin!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18![]()
Nee ben blij voor ze![]()
hmmm daar zit wat inquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neuken zondat dat heel fok! het weet![]()
Ik voel een google-moment aankomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:48 schreef Pheno het volgende:
nerd
Don't, trust mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik voel een google-moment aankomen
Ik heb een beetje last van obsessive compulsive googlingquote:
Dan laat ik je losquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb een beetje last van obsessive compulsive googling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |