abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34260008
Van de FP:
quote:
'Osama bin Laden waarschuwt voor aanslagen'
Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: CNN / ANP
Gepubliceerd: donderdag 19 januari 2006 @ 17:27
Aka-Zigor en svenski hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Osama bin Laden heeft vermoedelijk weer eens gedreigd met aanslagen. Op een audioboodschap, uitgezonden door de Arabische nieuwszender Al-Jazeera, waarschuwt de terroristenleider voor aanslagen in de Verenigde Staten (VS). Bin Laden zou eveneens een bestand hebben aangeboden om Irak en Afghanistan op te bouwen.

"Wij vinden het niet erg om een bestand aan te bieden dat eerlijk en voor de lange termijn is (...), zo kunnen we Irak en Afghanistan wederopbouwen (...) Er zit geen schande in deze oplossing, omdat we zo voorkomen dat miljarden dollars worden verspeeld (..) aan oorlogsindustrie", zo staat in de boodschap. De voorwaarden voor het bestand worden in het door Al-Jazeera uitgezonden gedeelte van de boodschap niet genoemd.

De verhoogde veiligheid in de VS na de aanslagen op 11 september 2001 zou niet de reden zijn geweest van het feit dat er geen aanslagen meer hebben plaatsgevonden in het land. "Er zijn operaties die meer voorbereiding vereisen, deze worden op dit moment gepland. Jullie zullen ze zien in het hart van jullie land, zoals God het wil."

Er is vooralsnog geen bevestiging dat de stem op de band werkelijk van Osama bin Laden is. De Amerikaanse nieuwszender CNN zegt dat het daar wel heel erg op lijkt.

Het is ook niet precies duidelijk wanneer de opname is gemaakt. Er wordt wel gerefereerd aan de aanslagen in Londen van juli vorig jaar, waardoor de boodschap niet ouder dan een halfjaar kan zijn. De laatste keer dat Bin Laden persoonlijk van zich liet horen, was op 27 december 2004.
De CIA gelooft dat het wel degelijk Bin Laden is. Nu meen ik hier ergens gelezen te hebben dat Osama al lang dood zou zijn? Graag jullie mening.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:22:21 #2
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_34263820
bijde verhalen zijn meerderemalen langsgekomen ( CIA ) !! wat nu waar is ligt compleet in het midden...afgezien van dat ik denk dat als hij geen trouwe gezellen heeft in hoger geplaatste posities hij dood moet zijn vanwege zijn nier (dialyse ) probleem
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 07:36:18 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34268275
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef Merisse het volgende:
Van de FP:
[..]

De CIA gelooft dat het wel degelijk Bin Laden is. Nu meen ik hier ergens gelezen te hebben dat Osama al lang dood zou zijn? Graag jullie mening.
Mijn mening is dat Osama zich de afgelopen vijf jaar niet op eigen kracht bewogen heeft.

Als jij of ik het zou kunnen bewijzen zouden we 25 miljoen rijker zijn, hetzelfde geldt trouwens voor degeen die kan vertellen waar hij uithangt in geval hij nog wel leeft.

Pentagon plans propaganda war

Ik bedoel, als ze het zelf al openlijk toegeven...

En meer recentelijk: U.S. Military Covertly Pays to Run Stories in Iraqi Press

Waarom zou onze pers wel vrij blijven van propaganda en simpelweg valse berichten? Nee dus.

Osama is imo allang dood. Of hij is ergens weggestopt en mag zijn dagen in rust slijten met dank voor bewezen diensten. De oorlog tegen terreur is een rookgordijn, Al Qaeda is fictie en Osama en Al-Zarqawi zijn de onzichtbare boemannen.

Misschien later nog wel eens een meer uitgebreider reactie, maar hier alvast een paar linkjes

Osama bin Laden: A dead nemesis perpetuated by the US government

The Fake bin Laden Video Tape
pi_34269083
Wat doet dit in TRU? Is Osama paranormaal begaafd?
pi_34269201
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:14 schreef Genverbrander het volgende:
Conspiracy....leeft ie of leeft ie nou niet? En wat heeft de CIA ermee te maken. Snappie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 09:33:10 #6
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34269411
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:14 schreef Genverbrander het volgende:
Mjah, zolang iets door de mainstreammedia niet tot 'waarheid' is verheven valt het onder het labeltje "conspiracy" en hoort het in TRU.

Wat hierboven al is gepost dus.

Want als Osama al dood is kan de CIA deze tape onmogelijk authentiek verklaren. Dat zou betekenen dat de CIA aan disinfo doet en dat kan niet dus moet Osama nog leven.
pi_34269554
Wat ik vooral opmerkelijk vindt is dat ze die man nooit te pakken hebben gekregen. Je zou toch denken dat de Amerikaanse overheid hem wel in de kraag had moeten kunnen vatten... àls ie nog leeft, that is.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:03:11 #8
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_34270001
Wat ik opmerkelijk vind is dat het alleen maar geluidsbandjes zijn... Waarom geen video?!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 10:07:49 #9
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34270100
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:40 schreef Natalie het volgende:
Wat ik vooral opmerkelijk vindt is dat ze die man nooit te pakken hebben gekregen. Je zou toch denken dat de Amerikaanse overheid hem wel in de kraag had moeten kunnen vatten... àls ie nog leeft, that is.
Dat is ook vreemd en onlogisch.

Hij is voor de Bush-regering op deze manier natuurlijk veel meer waard denk ik dan. Zo nu en dan komt er weer een bedreiging of bericht.. dat feitelijk niks anders doet dan Bush zijn beleid ondersteunen.

"The most important thing is for us to find Osama bin Laden. It is our number one priority and we will not rest until we find him." - G.W. Bush, 9/13/01

"I don't know where bin Laden is. I have no idea and really don't care. It's not that important. It's not our priority." - G.W. Bush, 3/13/02
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:24:14 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_34270444
't Zou me trouwens niets verbazen als ie al dood is of op z'n minst ergens gevangen wordt gehouden. Ik kijk nergens raar meer van op eigenlijk.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:32:55 #11
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_34270643
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:24 schreef Natalie het volgende:
Ik kijk nergens raar meer van op eigenlijk.

Nu ja.., als het blijkt dat Osama eigenlijk een vrouw is zal je mij toch wel even raar zien kijken hoor... jij niet?
pi_34272548
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef Merisse het volgende:
Van de FP:
[..]

Natuurlijk gelooft de CIA dat. Het levert hen meer werk op.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_34272762
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:39 schreef onemangang het volgende:

[..]

Natuurlijk gelooft de CIA dat. Het levert hen meer werk op.
Het lijkt me niet dat de CIA de enige geheime dienst is met geluidsopnames van Bin Laden en dat ze daarom ook niet zomaar roepen dat dit hem is, mocht dat wel zo zijn dan lijkt het me vrij makkelijk prijsschieten op de CIA door rivaliserende diensten vanwege valse informatie.
pi_34273083
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef Automatic_Rock het volgende:

Nu ja.., als het blijkt dat Osama eigenlijk een vrouw is zal je mij toch wel even raar zien kijken hoor... jij niet?
Zou me niets verbazen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:26:39 #15
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_34276160
Leuk clipje van een toespraak van President Bush waarbij hij zegt dat ze nog steeds op zoek zijn naar Bin Laden en let vooral op de reactie van Porter Goss.

Filmpje: Bush tells an audience that he's still after Bin Laden and Porter Goss cracks up

Wie is Porter Goss?

Director of Central Intelligence Agency (CIA) from 24 September 2004 until 21 April 2005.

Voor een volledige biografie zie http://www.cia.gov/cia/information/Goss.html
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:32:11 #16
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_34276374
Als hij nog leeft, en zn baard af zou scheren (dan zou het nog een knappe man worden ook), wellicht een ander jurkje aan, dan herkend niemand um meer hoor Dan kan het net zo goed je buurman zijn, of de meneer naast je in de bus etc
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_34276687
Die achterlijke zelfingenomen Amerikanen......zij begonnen met deze ellende.
pi_34276722
Die denken dat ze alles mogen.

Bin Laden is een #!(*#!#!()*#!)( maar Bush komt ook errug dicht in de buurt.
pi_34276750
Osama leeft toch nog gewoon? :s
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:52:25 #20
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_34277107
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef OpenYourMind het volgende:
Leuk clipje van een toespraak van President Bush waarbij hij zegt dat ze nog steeds op zoek zijn naar Bin Laden en let vooral op de reactie van Porter Goss.

Filmpje: Bush tells an audience that he's still after Bin Laden and Porter Goss cracks up

Wie is Porter Goss?

Director of Central Intelligence Agency (CIA) from 24 September 2004 until 21 April 2005.

Voor een volledige biografie zie http://www.cia.gov/cia/information/Goss.html
De film werkt niet bij mij
pi_34277455
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:52 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

De film werkt niet bij mij
Ik krijg op mijn werk een Access Denied, maar ik werk dan ook bij een aande Bilderberg groep gerelateerd bedrijf
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:09:29 #22
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_34277752
Het is gewoon quicktime, dus als je dat zou hebben dan moet het lukken. Tenzij je van je werk geen filmpjes mag downloaden natuurlijk.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:47:15 #23
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_34279168
Albright thinks Bush
hiding bin Laden
Tells Fox News' Kondracke she suspects political dirty tricks

http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=36182
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_34279372
Ah ja het was al even te lang stil rondom Bin Laden. Of het 'em echt is weten we toch nooit .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_34284877
Volgens mij leeft die gewoon, zit hij ergens ondergedoken en wilt hij wraak nemen. Wilt hij macht in handen hebben ook en ga zo door. En tevens heeft hij frustraties van grote aard, waarom hij gefrustreerd is? Dan moet ik me verdiepen in zaken wederom.

Vandaag wilde ik Fahrenheid 9/11 huren in de videotheek, maar ik heb geen behoefte aan een opgedrongen mening en speculaties die toch niet bewezen kan worden.

Ik hou niet van speculeren. Speculuren = gokken. En bij gokken verlies je altijd.

Het logische is nog altijd dat hij leeft en dat hij die aanslagen gepleegd heeft.

En tevens dat hij niet rust voordat, voordat hij zijn zin krijgt.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')