Waar woont Max Westerman eigenlijk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef Klingon het volgende:
Ik ben er nog steeds, morgenavond vliegen we terug.
Het weer is erg goed vergeleken met NL. Zo tussen de 5-15 graden, weinig regen en nog geen sneeuw. De afgelopen dagen ontzettend veel gedaan, en kan niet zo lang internetten dus zal de hoogtepunten even opsommen:
- Phantom of the Opera op Broadway, wat een geweldige musical.
- Max Westerman ontmoet, tijd lang met elkaar gesproken en natuurlijk foto's en boek laten signeren.
- Gisteren met VIP-kaarten naar de Daily Show met Jon Stewart, en Anthony Hopkins was te gast![]()
- Rondleiding gehad bij ABC, opnieuw veel mensen ontmoet.
De foto's (zo'n 200 stuks) komen van het weekend, ben zaterdagmiddag namelijk terugNu weer terug NY in, dus tot snel!
http://www.fotopic.net heeft volgens mij geen limiet, althans, ik ben er nog niet overheen gegaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:10 schreef Klingon het volgende:
Ben er weer. Trip was helemaal te gek. Iemand nog een manier om zo'n 180 mb aan foto's te hosten?
HI New York is wel een hostel dus geen hotel, heb er 20 euro per nacht betaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:00 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vroeg me af of er misschien een goedkoop hotel (Carter was nog een beetje boven budget) in NY zat, eventueel een jeugdhostel.
Het budget is namelijk enigszins beperkt.
Iemand een tip?
Dat is inderdaad goed te doen ja. Nou een hotel is geen need. Gewoon een plek om te slapenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
HI New York is wel een hostel dus geen hotel, heb er 20 euro per nacht betaald.Qua hotel is Carter echt een van de goedkopere. Je kan ook eens kijken op www.cheaphotels.co.uk
"Goed te doen."quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed te doen ja. Nou een hotel is geen need. Gewoon een plek om te slapen
Het was sarcastischquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Goed te doen."Je kan natuurlijk ook nog kijken op www.couchsurfing.com om te zien of iemand nog een bank overheeft.
![]()
Ok, thanksquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
http://www.fotopic.net heeft volgens mij geen limiet, althans, ik ben er nog niet overheen gegaan.
Goeie vraag, weet niet meer precies waar.. maar het was daar wel in de buurt. Bij straatrooster wat foto's genomen, die komen later nog online (hopelijk vanavond). Stappen in Downtown was gezellig, ben alleen de naam van die bar vergeten (in Little Italy). Lekkere muziek en veel bierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:04 schreef Dizzee het volgende:
Leuk progamma.Straatrooster Marilyn Monroe, dat is toch bij Columbus Circle? Wat heb je daar gedaan? En hoe was het stappen in downtown?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |