Levi's stores misschien??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:54 schreef Longer het volgende:
ik zoek een tapered leg voor een jongen. denk aan g star narrow die al reeds in mijn bezit is ..
Dus toelopende pijpen beneden. alles al rondgebeld voor de levi 511, iemand enig idee waar ik heen kan fietsen?
Nee, dat is het hem nu juist, al in utrecht geweest, rotterdam, via levi's site zelf. maar dan kom je bij poolse eshops terecht ..quote:
In Amsterdam zitten er nu 2 geloof ik misschien dat je daar nog langs kan. Of in amersfoort daar zit er al jaren een.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef Longer het volgende:
[..]
Nee, dat is het hem nu juist, al in utrecht geweest, rotterdam, via levi's site zelf. maar dan kom je bij poolse eshops terecht ..
Waarschijnlijk Jack&Jonesquote:Op zondag 26 maart 2006 11:43 schreef XiChico het volgende:
Ik zag gister tijdens het uitgaan iemand met een vest met zwart witten streepvlakken, zoiets alleen dan duidelijk zwart & wit:
[afbeelding]
De vlakken hiervan waren alleen groter, Verder zat het vest redelijk strak, en met capuchon.
Ik heb even op de site gekeken, en ze hebben inderdaad in hun collectie iets wat er heel erg op lijkt .. een soortgelijk vest alleen met iets andere kleuren. Alleen de collectie op de site bestaat maart ui 8 plaatjes ofzo dus ga ik wel even in de winkel kijken. Weet iemand of J&J in Zwolle groot is qua assortiment?quote:
Daar heb ik er ook eentje van maar als het een beetje regent is dat niks, of wanneer het toch nog behoorlijk koud is dan is het behoorlijk koud in je nek doordat je natuurlijk jasje lage knoopjes heeft.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef the-bullit het volgende:
ik moet voor de lente/zomer een jas hebben. ik wil geen normale jas, verder heb ik geen idee wat ik wel wil t moet niet te warm zijn makkelijk te dragen en toch stylvol. heeft iemand een leuke suggestie?
heb gedacht over een soort beige colbert maar ben dr nog nie echt uit..
Velvet in magna plaza in amsterdam.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:57 schreef the-bullit het volgende:
weet iemand waar het merk dsquared verkocht word...?in nederland
Mijn broer heeft zo'n vest in het blauw op www.wehkamp.nl besteld, was wel een tijdje geleden...quote:Op maandag 27 maart 2006 01:05 schreef nogal het volgende:
Ik ben naar zo'n soort vest/trainingsjack op zoek van Adidas.
[afbeelding]
Sorry voor het plaatje.. was enigste wat ik op dit moment voor een redelijk
duidelijke foto kon vindenIs een beetje een retro look jack volgens mij dus.
Voorlopig nog niks kunnen vinden. Niet in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag.
Kijk eens rond in de Questo in Amsterdam daar hebben ze op de bovenverdieping een heel rek met D-squared kleding hangen. Pak Tramlijn 2 of 5 uitstappen Hobbemastraat richting Pc Hooftstraat lopen en dan zie je Questo wel opdoemen. Ben er gisteren nog geweest en de meeste zomerkleding is al weer weg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:57 schreef the-bullit het volgende:
weet iemand waar het merk dsquared verkocht word...?in nederland
Dat vind ik best een vage winkel trouwens. Je ziet er nooit iemand en die gasten die er werken kijken je altijd zo half de winkel uit wanneer je niet op en top hip gekleed bent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:39 schreef Kvaky het volgende:
[..]
Kijk eens rond in de Questo in Amsterdam daar hebben ze op de bovenverdieping een heel rek met D-squared kleding hangen. Pak Tramlijn 2 of 5 uitstappen Hobbemastraat richting Pc Hooftstraat lopen en dan zie je Questo wel opdoemen. Ben er gisteren nog geweest en de meeste zomerkleding is al weer weg.
Het is ook een vage winkel en inderdaad er is bijna nooit iemand laatst hadden ze het erover dat hun de grootste collectie d-squared hadden in Amsterdam dat volgens mij best kan kloppen, maar ook had die gozer het erover dat je er altijd snel bij moet zijn want alles was binnen no-time weg. Nu wil ik niet lullig doen maar altijd als ik er ben ben ik altijd de enige die daar rondloopt. Over dat kijken dat weet ik niet daar let ik niet op. Moet zeggen dat het niet al te hulpvaardig personeel is in verhouding met de prijzen die je er betaald. Moet zeggen dat ze in de Velvet altijd wel erg behulpzaam zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vind ik best een vage winkel trouwens. Je ziet er nooit iemand en die gasten die er werken kijken je altijd zo half de winkel uit wanneer je niet op en top hip gekleed bent.
Over dat laatste kan ik zeker meepraten. Zelfs toen ik cheap ass een blue blood broek in de aanbieding (50% korting) ging kopen was het personeel zeer behulpzaam.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:39 schreef Kvaky het volgende:
[..]
Het is ook een vage winkel en inderdaad er is bijna nooit iemand laatst hadden ze het erover dat hun de grootste collectie d-squared hadden in Amsterdam dat volgens mij best kan kloppen, maar ook had die gozer het erover dat je er altijd snel bij moet zijn want alles was binnen no-time weg. Nu wil ik niet lullig doen maar altijd als ik er ben ben ik altijd de enige die daar rondloopt. Over dat kijken dat weet ik niet daar let ik niet op. Moet zeggen dat het niet al te hulpvaardig personeel is in verhouding met de prijzen die je er betaald. Moet zeggen dat ze in de Velvet altijd wel erg behulpzaam zijn![]()
Ik vind wit mooi boven zo'n broek, maar donkerblauw ook.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef pietje63 het volgende:
Ik zoek iets moois dat past op een heel licht blauwe (dockers) broek... Juist een donkere kleur of iets anders lichts?
Boven zo'n broek met je gewoon een effen polo. Verschillende kleuren zijn mogelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik vind wit mooi boven zo'n broek, maar donkerblauw ook.
Is mijn bescheiden mening dan weer maar ik denk, uit je beschrijving gelezen, dat ik heel erg blij ben dat ze er (nog) niet zijn....quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:38 schreef Longer het volgende:
Tapared leg jeans voor jongens, dus strak vanaf de knie naar de enkels, daarboven gewoon losjes zoals normale broek. Ps. Het is voor een JONGEN
haha ik begrijp je volkomen, maar het gaathier niet om de pijpwijdte wat te vergelijken is met een vrouwenmodelquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:50 schreef Marshall_2002 het volgende:
[..]
Is mijn bescheiden mening dan weer maar ik denk, uit je beschrijving gelezen, dat ik heel erg blij ben dat ze er (nog) niet zijn....![]()
![]()
Ik weet niet waar je vandaan komt, bij de Men_at_Work hebben ze zeker genoeg keuze in spijkerjacks, maar zit die er niet eentje dichterbij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:34 schreef the-bullit het volgende:
ik ben op zoek naar een spijkerjas/jack voor de lente/zomer, niet te dik en stug dus liefst van g sus g star replay of chassin. ik ben dinsdag 1 dag in eindhoven welke winkels moet ik dan zeker checken...?
Weet niet precies in welke prijsklasse je het zoekt, maar bij ADAM hebben ze denk ik wel dergelijke jassen, én betaalbaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:44 schreef Marshall_2002 het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie, stoffen lange jas. Zo'n 'zakelijke' jas zeg maar. Alleen deze zijn over het algemeen vrij prijzig en dus vraag ik me af of iemand weet waar ik een dergelijke mooie jas voor een goede prijs kan vinden.
Whahahahahahahaha wat ugly zegquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:25 schreef Stevie_ het volgende:
Nudie jeans kan je vrijwel overal krijgen op enkele modellen na, zoals de Thin Finn, Slim Jim
Iemand idee waar je deze kan krijgen??!
[afbeelding]
Lijkt net of je een lading in je broek hebt laten vallen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:35 schreef Longer het volgende:
leleijk bovenstaande ja, maar als je een wat losser model pak, krijg je zoiets,
wat ik overigens erg aantrekkelijk vind
[afbeelding]
Dat is hipquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lijkt net of je een lading in je broek hebt laten vallen.![]()
Ik heb zo'n jas gezien bij heaven's playground in magna plaza in amsterdam. Van het merk revolution in het lichtbruin. Was alleen 300 euro.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef virl3 het volgende:
Ben een middag aan het zoeken geweest naar een leuk lente/zomer jack maar nog niets leuks kunnen vinden![]()
Ik zoek eigenlijk zoiets:
[afbeelding]
Hier mischien iemand met een goeie tip?
Is van Junkie de luxe. Te koop bij de bijenkorf, men at work.quote:Op maandag 3 april 2006 16:34 schreef Katana het volgende:
Ik zag laatst iemand met uitgaan in een shirt lopen met de tekst " JUNK''
Iemand een idee where 2 buy?
Nu is het te laat voor een editquote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.hifa.nl/HifaNL.htm
Hoe duur moet een heren jas ongeveer kosten?
was laatst in de energie winkel in a'dam moest zeggen dat ze er daar ook 1 hadden hangen die er erg veel op lijkt volgens mij voor 180. Verder heeft hugo boss ook een mooie ook in hetzelfde idee die is alleen wel 300 euro, beetje veel voor een zomer jas voor maar 6 weken ofzo want dan is het alweer te warm..quote:Op zondag 2 april 2006 00:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jas gezien bij heaven's playground in magna plaza in amsterdam. Van het merk revolution in het lichtbruin. Was alleen 300 euro.![]()
weet iemand hoe veelquote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef One_conundrum het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2006 17:37 schreef men_in_red het volgende:
Het is dan wel geen kleding, maar weet iemand waar ik deze tas kan vinden, misschien in de Lacoste winkel in Den Haag gesignaleerd? Ik ga namelijk binnenkort weer naar den Haag.
Voor de duidelijkheid: hij is van Lacoste. [afbeelding]
[afbeelding]
bij hun staat overal een P op de cap zover ik zie..quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef JustBlaze het volgende:
Als ik het goed zie is het een MLB (Major Leage Baseball) Cap van Philadelphia Phillies.
Zie: http://shop.mlb.com/home/index.jsp
Voor een shitload aan caps.
Frontin'quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
iemand die weet wat voor pet dat is ? en waar ik hem eventueel kan krijgen
Inderdaad een Texas Rangers petje, heb alleen geen idee waar je die in het rood kan krijgen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef BaggerUser het volgende:
Texas Rangers lijkt er meer op.. al hebben die alleen blauwe
BETquote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
iemand die weet wat voor pet dat is ? en waar ik hem eventueel kan krijgen
Hoe veel? weet iemand?quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef One_conundrum het volgende:
Niemand ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef Hammet het volgende:
Ik zoek deze polo van DC:
Weet iemand waar ik die kan vinden? Liefst Delft of Rotterdam![]()
(en anders iets wat er veel op lijkt )
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Nellid het volgende:
LEFT of RSI in rotterdam?
Pfff...quote:
Hij zou nog kunnen vragen:quote:Op donderdag 13 april 2006 06:08 schreef Nellid het volgende:
[..]
Pfff...![]()
Wel eens gehoord van de Gouden Gids?
Pak wel RSI The Attraction...
Je hebt de namen van de winkels en de stad, WTF moet je nog meer hebben?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |