was laatst in de energie winkel in a'dam moest zeggen dat ze er daar ook 1 hadden hangen die er erg veel op lijkt volgens mij voor 180. Verder heeft hugo boss ook een mooie ook in hetzelfde idee die is alleen wel 300 euro, beetje veel voor een zomer jas voor maar 6 weken ofzo want dan is het alweer te warm..quote:Op zondag 2 april 2006 00:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jas gezien bij heaven's playground in magna plaza in amsterdam. Van het merk revolution in het lichtbruin. Was alleen 300 euro.![]()
weet iemand hoe veelquote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.hifa.nl/HifaNL.htm
Hoe duur moet een heren jas ongeveer kosten?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:37 schreef men_in_red het volgende:
Het is dan wel geen kleding, maar weet iemand waar ik deze tas kan vinden, misschien in de Lacoste winkel in Den Haag gesignaleerd? Ik ga namelijk binnenkort weer naar den Haag.
Voor de duidelijkheid: hij is van Lacoste. [afbeelding]
[afbeelding]
bij hun staat overal een P op de cap zover ik zie..quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef JustBlaze het volgende:
Als ik het goed zie is het een MLB (Major Leage Baseball) Cap van Philadelphia Phillies.
Zie: http://shop.mlb.com/home/index.jsp
Voor een shitload aan caps.
Frontin'quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
iemand die weet wat voor pet dat is ? en waar ik hem eventueel kan krijgen
Inderdaad een Texas Rangers petje, heb alleen geen idee waar je die in het rood kan krijgen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef BaggerUser het volgende:
Texas Rangers lijkt er meer op.. al hebben die alleen blauwe
BETquote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
iemand die weet wat voor pet dat is ? en waar ik hem eventueel kan krijgen
Hoe veel? weet iemand?quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.hifa.nl/HifaNL.htm
Hoe duur moet een heren jas ongeveer kosten?
Niemand ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef Hammet het volgende:
Ik zoek deze polo van DC:
Weet iemand waar ik die kan vinden? Liefst Delft of Rotterdam![]()
(en anders iets wat er veel op lijkt )
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Nellid het volgende:
LEFT of RSI in rotterdam?
Pfff...quote:
Hij zou nog kunnen vragen:quote:Op donderdag 13 april 2006 06:08 schreef Nellid het volgende:
[..]
Pfff...![]()
Wel eens gehoord van de Gouden Gids?
Pak wel RSI The Attraction...
Je hebt de namen van de winkels en de stad, WTF moet je nog meer hebben?![]()
Tering hoe toevallig is dat. Ik zit vanavond Elephant te kijken en vond dat tshirt dus echt te gek. Laat maar even weten als je het ook in tshirtvorm hebt gevonden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef Ratjepoepe het volgende:
Ik ben op zoek naar een longsleeve met een afbeelding van een stier erop. De contouren van een stier wel te verstaan, net zoals de eland bij Abercrombie. Als iemand me hierbij kan helpen zou dat heel fijn zijn, want ben er al een tijdje naar op zoek.
De hoofdrolspeler van de film Elephant had ook zo'n t-shirt alleen dan met korte mouwen.
Of kan ik het misschien het beste proberen via een online-shop waarbij je zelf een shirt kunt laten bedrukken. Daar zijn helaas de shirts vaak nogal ruim vallend en meestal niet in longsleeve en maat S te koop.
Als iemand suggesties heeft zou dat zeer, zeer prettig zijn.
ik heb laatst bij de chill out een soort joggingsbrek gezien met een verlaagd kruisquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:35 schreef booo het volgende:
Ik zoek een trainingsbroek met een heel laag kruis. Zo'n Indiase broek zeg maar. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?![]()
ik heb ze al...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek deze pakken in de buurt van Groningen.
Het liefst huur ik ze, het is voor Laatste School Dag... (vrijdag al)
Ohmijngod, die zijn zo sexyquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:25 schreef Longer het volgende:
Nog ene keer dan , paar weken terug ook al iets in deze richting gepost maar zonder enig resultaat, ook kwam ik bedrogen uit in winkels:
Tapared leg voor jongens, bovenaan gewoon lekker losjes en onderaan toelopende pijpen, tot n pijpwijdte van 18/19cm
Voorbeeldje
[afbeelding]
Deze is uiteraard al in mijn bezit
JHAHAHAquote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef heinl het volgende:
[..]
Jij hebt morgenavond feestje in de molly's?
Neu zit niet op het augustinus, maar ik was ook in de molly's aanwezigquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:00 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
JHAHAHAje hebt me zeker op school zien rondlopen?
Had gister inderdaad dat feestje in de Molly's.. was heerlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |