was laatst in de energie winkel in a'dam moest zeggen dat ze er daar ook 1 hadden hangen die er erg veel op lijkt volgens mij voor 180. Verder heeft hugo boss ook een mooie ook in hetzelfde idee die is alleen wel 300 euro, beetje veel voor een zomer jas voor maar 6 weken ofzo want dan is het alweer te warm..quote:Op zondag 2 april 2006 00:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jas gezien bij heaven's playground in magna plaza in amsterdam. Van het merk revolution in het lichtbruin. Was alleen 300 euro.![]()
weet iemand hoe veelquote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.hifa.nl/HifaNL.htm
Hoe duur moet een heren jas ongeveer kosten?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:37 schreef men_in_red het volgende:
Het is dan wel geen kleding, maar weet iemand waar ik deze tas kan vinden, misschien in de Lacoste winkel in Den Haag gesignaleerd? Ik ga namelijk binnenkort weer naar den Haag.
Voor de duidelijkheid: hij is van Lacoste. [afbeelding]
[afbeelding]
bij hun staat overal een P op de cap zover ik zie..quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef JustBlaze het volgende:
Als ik het goed zie is het een MLB (Major Leage Baseball) Cap van Philadelphia Phillies.
Zie: http://shop.mlb.com/home/index.jsp
Voor een shitload aan caps.
Frontin'quote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
iemand die weet wat voor pet dat is ? en waar ik hem eventueel kan krijgen
Inderdaad een Texas Rangers petje, heb alleen geen idee waar je die in het rood kan krijgen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:34 schreef BaggerUser het volgende:
Texas Rangers lijkt er meer op.. al hebben die alleen blauwe
BETquote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef BaggerUser het volgende:
[afbeelding]
iemand die weet wat voor pet dat is ? en waar ik hem eventueel kan krijgen
Hoe veel? weet iemand?quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.hifa.nl/HifaNL.htm
Hoe duur moet een heren jas ongeveer kosten?
Niemand ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef Hammet het volgende:
Ik zoek deze polo van DC:
Weet iemand waar ik die kan vinden? Liefst Delft of Rotterdam![]()
(en anders iets wat er veel op lijkt )
Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Nellid het volgende:
LEFT of RSI in rotterdam?
Pfff...quote:
Hij zou nog kunnen vragen:quote:Op donderdag 13 april 2006 06:08 schreef Nellid het volgende:
[..]
Pfff...![]()
Wel eens gehoord van de Gouden Gids?
Pak wel RSI The Attraction...
Je hebt de namen van de winkels en de stad, WTF moet je nog meer hebben?![]()
Tering hoe toevallig is dat. Ik zit vanavond Elephant te kijken en vond dat tshirt dus echt te gek. Laat maar even weten als je het ook in tshirtvorm hebt gevonden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef Ratjepoepe het volgende:
Ik ben op zoek naar een longsleeve met een afbeelding van een stier erop. De contouren van een stier wel te verstaan, net zoals de eland bij Abercrombie. Als iemand me hierbij kan helpen zou dat heel fijn zijn, want ben er al een tijdje naar op zoek.
De hoofdrolspeler van de film Elephant had ook zo'n t-shirt alleen dan met korte mouwen.
Of kan ik het misschien het beste proberen via een online-shop waarbij je zelf een shirt kunt laten bedrukken. Daar zijn helaas de shirts vaak nogal ruim vallend en meestal niet in longsleeve en maat S te koop.
Als iemand suggesties heeft zou dat zeer, zeer prettig zijn.
ik heb laatst bij de chill out een soort joggingsbrek gezien met een verlaagd kruisquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:35 schreef booo het volgende:
Ik zoek een trainingsbroek met een heel laag kruis. Zo'n Indiase broek zeg maar. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?![]()
ik heb ze al...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:42 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek deze pakken in de buurt van Groningen.
Het liefst huur ik ze, het is voor Laatste School Dag... (vrijdag al)
Ohmijngod, die zijn zo sexyquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:25 schreef Longer het volgende:
Nog ene keer dan , paar weken terug ook al iets in deze richting gepost maar zonder enig resultaat, ook kwam ik bedrogen uit in winkels:
Tapared leg voor jongens, bovenaan gewoon lekker losjes en onderaan toelopende pijpen, tot n pijpwijdte van 18/19cm
Voorbeeldje
[afbeelding]
Deze is uiteraard al in mijn bezit
JHAHAHAquote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef heinl het volgende:
[..]
Jij hebt morgenavond feestje in de molly's?
Neu zit niet op het augustinus, maar ik was ook in de molly's aanwezigquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:00 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
JHAHAHAje hebt me zeker op school zien rondlopen?
Had gister inderdaad dat feestje in de Molly's.. was heerlijk..
Geen idee, maar bij de Zara & schoenreus hebben ze ook van die glitterflatjes, alleen dan met een klein strikje op de neus!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef karoltje het volgende:
Ik wil deze!!
[afbeelding]
Ze zijn van Bronx, ik heb vandaag al alle winkels in Haarlem die Bronx verkopen bezocht. Iemand enig idee?
Ik heb wel zo een soort ( mooiers zelfs ) gezien in de kalverstraat. cafe moda ofzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef karoltje het volgende:
Ik wil deze!!
[afbeelding]
Ze zijn van Bronx, ik heb vandaag al alle winkels in Haarlem die Bronx verkopen bezocht. Iemand enig idee?
quote:Op zondag 30 april 2006 21:37 schreef Nellid het volgende:
Dit model, hoeft niet per se van Dickies te zijn:
[afbeelding]
Maar dan in het wit (-achtig). Dus gewoon effen, niet de armyprint.
Nee dan kan je m beter stalken en lekker naar zn kont starenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:58 schreef Marshall_2002 het volgende:
. En aangezien ik, als jongen zijnde, niet op een man afstap IRL om te vragen waar ie die jeans gekocht heeft weet ik nu dus niet hoe of wat...
die heb ik gehad en daar stond idd een grote print maar ik weet niet of ze misschien ook wel in het effen blauw zijn maar ik gok het niet. Je zou de wehkamp eens kunnen mailen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef sniel het volgende:
En kan iemand me vertellen of op de andere kant van deze All Stars zo'n grote print van een ster staat?
[afbeelding]
In Almere stad zouden ze kunnen hebben bij Taft shoes, liep vandaag daar en zag een winkel waar ze bronx verkopen, je vraag schoot me te binnen toen ik langs die schoenenwinkel liepquote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef karoltje het volgende:
Ik wil deze!!
[afbeelding]
Ik heb deze ook gehad, dacht dat de print op de buitenkant staat, ze zijn sowieso te verkrijgen met groot logo icm deze kleur. Is alleen al een tijd terug dat ik die had, dus zou niet weten of ze ze op dit moment nog ergens verkopen.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:55 schreef sniel het volgende:
En kan iemand me vertellen of op de andere kant van deze All Stars zo'n grote print van een ster staat?
[afbeelding]
Dankjewel!!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:51 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
In Almere stad zouden ze kunnen hebben bij Taft shoes, liep vandaag daar en zag een winkel waar ze bronx verkopen, je vraag schoot me te binnen toen ik langs die schoenenwinkel liep
http://www.rvlt.com/shopfinder.asp?landid=9&shopland=Netherlandquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:04 schreef DIMH het volgende:
Weet iemand waar je het T-shirt van revolution met tekst/afbeelding evel knievel erop kan krijgen. Netalsindefilm.nl had hem al eens gehad. Maar heb ze nergens in de winkel gezien. Ook niet in winkels waar ze wel andere shirts van revolution verkopen, kan iemand mij helpen?
En ze bedoelen niet Indian Rags? Het lijkt me sterk dat beide merken bestaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:32 schreef JeroenV het volgende:
In de Veronica Magazine staat een aantal pagina's vol met kleding. Daar staat ook ergens een gozer met een lichtgroen shirt aan. Er staat bij dat het van India Rags is, maar dat merk ken ik niet. (Wel Indian Rags). Maar weet iemand waar ze dat merk, of dat shirt verkopen?
Welk merk?quote:
Ik heb ze gezien, in Zoetermeer, Stadshart. In ieder geval leken ze er onwijs veel op.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef karoltje het volgende:
Ik wil deze!!
[afbeelding]
Hij is van Fred Perry. In Den Haag± Maison de Bonneterie, Fred perry store misschein mode D'emploi.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Enig idee waar deze te krijgen is?
En effen zwarte leren zaalvoetbalschoenen, geen goud, plastic reflectoren etc. Liefst adidas Sambas.
tnx, weet je ook nog een winkel waar ze kunnen liggen? Heb altijd 46 van adidas, maar wil ze toch eigenlijk ff passen. Anders maar op de gok.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef One_conundrum het volgende:
iik heb samba's van WEhkamp of neckermann. een va de twee
Weet ik, heb al 2 van die jasjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef Jett het volgende:
[..]
Hij is van Fred Perry. In Den Haag± Maison de Bonneterie, Fred perry store misschein mode D'emploi.
In amsterdam zal die ook wel te vinden zijn in de Kalverstraat.
Ik zoek ook een kledingstuk, het string van Jettquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:32 schreef Jett het volgende:
[..]
Hij is van Fred Perry. In Den Haag± Maison de Bonneterie, Fred perry store misschein mode D'emploi.
In amsterdam zal die ook wel te vinden zijn in de Kalverstraat.
Volgens mij ben ik er laatst nog zo 1 tegengekomen in haar laundry bag.quote:Op zondag 7 mei 2006 03:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik zoek ook een kledingstuk, het string van Jett![]()
Ben je die toevallig al tegengekomen?quote:Op zondag 30 april 2006 18:44 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij de Zara & schoenreus hebben ze ook van die glitterflatjes, alleen dan met een klein strikje op de neus!
Ik ben trouwens wanhopig opzoek naar dit jurkje van de Zara:
[afbeelding]![]()
![]()
!!
Maar heeft iemand dit jurkje al gezien in een van de filialen?
En weet iemand hoe duur 'ie is?
Aangezien ik zelf niet bepaald in de buurt van een Zara woon.
Ik heb hem een jaar geleden bij C&A gezien (misschien dat hij bij sommige filialen nog rondzwerft) en in van die 'rockwinkeltjes' heb ik hem ook weleens gezien. (waterlooplein misschien?) Dus het is zeker geen hopeloze zoektocht!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:45 schreef MissLuna het volgende:
Geen kledingstuk, maar ik ben al een paar jaar (!!) op zoek naar deze tas:
[afbeelding].
Hij is van Rimmel, maar ik weet niet hoe je eraan kan komen. Heb hem nog nooit ergens in een winkel gezien.
Ben ook in Londen -uiteraard niet speciaal voor de tas - geweest, maar ook daar hadden ze hem niet..
Iemand enig idee waar ik deze tas op de kop kan tikken of is dit een hopeloze zoektocht.
In die souvenierswinkeltjes in amsterdam hebben ze die wel volgens mij.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef Nesle het volgende:
Joaa,
Ik zoek toch al enige tijd een shirtje met het superman teken.
Jeweetwell gewoon blauw en dant de S in het rood in zoon soort driehoek met geel.
Iemand enig idee?
Of misschien in de Largequote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef Nesle het volgende:
Joaa,
Jeweetwell gewoon blauw en dant de S in het rood in zoon soort driehoek met geel.
Iemand enig idee?
in emmen de oude liefde hadden ze hem altijd..quote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef Nesle het volgende:
Joaa,
Iemand enig idee?
btw, over die herenjas .. in Amsterdam zitten 2 winkels. Zag prijzen van rond de ¤200 +quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:32 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga geen filmpjes downloaden! doe maar een plaatje anders. . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |