Je hebt de DVD?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echt een film voor op schoolkamp in de 1e klas van het voortgezet onderwijs.
Tenminste nu hij in het Nederlands ondertiteld is.
Ik vond je te vrouwelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef LuQas het volgende:
Wat een ethervervuiling zeg op rtl4!
Ik krijg echt last van enorme plaatsvervangende schaamte...
Ze hebben wel een paar stereotypes uitgezocht, ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef LuQas het volgende:
Wat een ethervervuiling zeg op rtl4!
Ik krijg echt last van enorme plaatsvervangende schaamte...
Idd, wat een jerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond je te vrouwelijk
HOOR WIE T ZEGT![]()
Geweldig dit..quote:
Zullen wij maar trouwen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Also, cooler TT!![]()
Hahahaha ooowww als ik die mensen zie, wil ik helemaal geen homo meer zijn.
Er is voor mij ook geen perfecte partner
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..........![]()
Ja die neiging had ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Also, cooler TT!![]()
We hebben nog een excuus-hetero nodig in dit topic. Moet je het lijstje niet even invullen?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke deal
Echt uitgebreid en alles met alles erop en eraan en dan elkaar een ring om doen
Minste wat ik kon doen, ik had niet de bedoeling om je de loef af te steken; ik zag je smeekbede pas toen ik de 300e had.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Also, cooler TT!![]()
Veel coming out films hebben een soortgelijk plot. Waarom moet er altijd een flikkertje zijn dat verliefd wordt op zn beste vriend? Waarom is er nooit een film over een jongen die zijn sexuele gevoelens voor mannen ontdekt en vervolgens ernaar handelt. Je kan denken aan het bezoeken van gelegenheden voor homo's of aan experimenteren op sexueel vlak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Echt een film voor op schoolkamp in de 1e klas van het voortgezet onderwijs.
Tenminste nu hij in het Nederlands ondertiteld is.
Een wát?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef LuQas het volgende:
[..]
We hebben nog een excuus-hetero nodig in dit topic. Moet je het lijstje niet even invullen?
Over 15 jaar ben ik 41 en post ik hier nog steedsquote:
Ja en dan vraag ik aan de zuster in het oudemannenhuis of ze dan voor mij wil typen, want daar zijn mijn vingers dan veel te stram voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Over 15 jaar ben ik 41 en post ik hier nog steeds
En dan is er een 2020 TRS en daar slijm ik dan mee en ik maak de hele dag, als werkloze levenskunstenaar, seksueel getinte opmerkingen en huur smurfen in.
Je hebt de film gezien merk ik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Veel coming out films hebben een soortgelijk plot. Waarom moet er altijd een flikkertje zijn dat verliefd wordt op zn beste vriend? Waarom is er nooit een film over een jongen die zijn sexuele gevoelens voor mannen ontdekt en vervolgens ernaar handelt. Je kan denken aan het bezoeken van gelegenheden voor homo's of aan experimenteren op sexueel vlak.en 1 voor Wax :
![]()
Misschien willen ze Arthur wel verfilmenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Veel coming out films hebben een soortgelijk plot. Waarom moet er altijd een flikkertje zijn dat verliefd wordt op zn beste vriend? Waarom is er nooit een film over een jongen die zijn sexuele gevoelens voor mannen ontdekt en vervolgens ernaar handelt. Je kan denken aan het bezoeken van gelegenheden voor homo's of aan experimenteren op sexueel vlak.en 1 voor Wax :
![]()
quote:
quote:
quote:Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?
Ik heb Sebastian gezien en die film had een soortgelijk plotquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt de film gezien merk ik?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke deal
Echt uitgebreid en alles met alles erop en eraan en dan elkaar een ring om doen
Dan weet ik wel wie de ceremoniemeester wordt...quote:
Precies, jij doet tenminste onderzoek, maar die scriptschrijvers denken kennelijk allemaal dat jongens zo ontdekken dat ze homosexuele gevoelens hebben. Ik was dus zooooo niet verliefd op mn beste vreindquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien willen ze Arthur wel verfilmen![]()
Ga nou niet XMN8R zeggen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Dan weet ik wel wie de ceremoniemeester wordt...
Dat is toch de plot van Queer as Folk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ik ook zo confronterend zijn he, dus echt zo van zoooo To-bi-as van der Hoe-ven, met die lekkere burka over je heen in je fotoboek, wat spook je daar allemaal uit, hmmmm lekker bouwjaar hoor, 1987 ze zeggen dat dat een topjaar is, of vind jij dat dat een bottomjaar was, nou ja dat mag je mij dan wel eens even face to face gaan vertellen.quote:
Ik heb QAF nooit gezien, jammer genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is toch de plot van Queer as Folk?
Kijk hem eens en oordeel dan eens. Ik heb meer van dit soort spul gezien en dat gaan van extreem tot uitermate nergens over Deze film is dan toch wel een uitzondering op een regel dat ze allemaal hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb Sebastian gezien en die film had een soortgelijk plot
En TRS is dan het bruidsjonkertje dat op een schaaltje de ringen komt brengen en op de trap naar het podium struikeltquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:32 schreef Nuvole het volgende:
Dan weet ik wel wie de ceremoniemeester wordt...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
De Hunkerende Schacht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eenschquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Precies, jij doet tenminste onderzoek, maar die scriptschrijvers denken kennelijk allemaal dat jongens zo ontdekken dat ze homosexuele gevoelens hebben. Ik was dus zooooo niet verliefd op mn beste vreind![]()
![]()
Ligt eraan of je naar de UK Of US versie kijkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb QAF nooit gezien, jammer genoeg.
Is die serie wat realistischer?![]()
Het evrhaal kan wellicht mooi zijn, maar het gaat mij om dat kleine element: verliefd worden op je beste vriend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk hem eens en oordeel dan eens. Ik heb meer van dit soort spul gezien en dat gaan van extreem tot uitermate nergens over Deze film is dan toch wel een uitzondering op een regel dat ze allemaal hetzelfde zijn.
Welneeeeeeeequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Die deur stond iets te ver open, he?
Hi-la-rischquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ze zeggen dat dat een topjaar is, of vind jij dat dat een bottomjaar was,
Gelukkig dat je niet zo bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zo confronterend zijn he, dus echt zo van zoooo To-bi-as van der Hoe-ven, met die lekkere burka over je heen in je fotoboek, wat spook je daar allemaal uit, hmmmm lekker bouwjaar hoor, 1987 ze zeggen dat dat een topjaar is, of vind jij dat dat een bottomjaar was, nou ja dat mag je mij dan wel eens even face to face gaan vertellen.
Nou, zo zou ik dan de hele dag doen he als ik zo word.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het evrhaal kan wellicht mooi zijn, maar het gaat mij om dat kleine element: verliefd worden op je beste vriend.
We kunnen een poll maken van de vraag of 1 van de gays hier verliefd is geworden op zn beste vriend![]()
drama serie van 5 seizoenen die vrij realistisch is jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, is me nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We kunnen een poll maken van de vraag of 1 van de gays hier verliefd is geworden op zn beste vriend![]()
Whaha! Effe kijken, wie is hier een goeie Frederik...quote:
Hoi Joostquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:38 schreef Jooztk het volgende:
Wat is je voornaam?
Joost!
Wat is de betekenis van je nickname?
Joost met een Z in een vroegepuberwannabebreezerperiode
En die van je user-icoon?
Hebben we die al?
En van je signature?
Die hebben we ook nog niet.
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
Ik kijk dagelijks op Fok en ook op het forum! Had deze topic al een paar keer bekeken, maar nooit zin om me aan te melden. Nu is CDP die mij dwong hier te posten
![]()
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Via Gay.nl. Nee.
![]()
Hoe oud ben je?
16.
Wat voor studie/werk doe je?
5VWO.
Waar woon je (ongeveer)?
Den Bosch.
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Yep, die gaan we even zoeken...kan niets recents vinden... dan maar mijn Gay.nl foto!
[afbeelding]
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Uitgaan, muziek, film, pcgames!
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Omdat ik dit lijstje moest invullen
Wat is je eerste indruk van ons?
Dat jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeel eng zijn![]()
Wat wil je ons nog vragen?
Would you please be nice to me?
Sweet Dreams Vlarpquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Jooztk welkom hier!!
En nu ga ik echt slapen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:38 schreef Jooztk het volgende:
Wat is je eerste indruk van ons?
Dat jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeel eng zijn![]()
Wat wil je ons nog vragen?
Would you please be nice to me?
quote:
Het is één van de mogelijke scenario's. Absoluut niet passend bij iedereen. Je hebt er ook genoeg die direct de darkroom induiken. En met msn en de webcams van tegenwoordig kun je je waarschijnlijk als ouders niet voorstellen wat je 12 jarige zoon al achter zijn psc allemaal doet. Moeten we daar ook films van maken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het evrhaal kan wellicht mooi zijn, maar het gaat mij om dat kleine element: verliefd worden op je beste vriend.
jaaah ik volg het atkins dieet dus ik moet heel veel vet eten! kijk meid de kilo's vlíéééégen d'r af!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
OMG ik MOET dat stuk taart hebben, uh-uh-uh-uhhhuuu!!!!Slap into ma fa-ace! Uh-uh-uhhu!!!!
Darlin'!!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
OMG ik MOET dat stuk taart hebben, uh-uh-uh-uhhhuuu!!!!Slap into ma fa-ace! Uh-uh-uhhu!!!!
Darlin'!!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whaha! Effe kijken, wie is hier een goeie Frederik...
Dankjewelquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eindelijk iemand die netjes de lijstjes invult bij het binnenkomen..welkom!
* drukt taart in waxx zijn gezichtquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
Darlin'!!!!
Niks, maar wel met Arthurquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef creno het volgende:
[..]wat gaat frederik met jelmer doen ?
Ik had m verteldquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eindelijk iemand die netjes de lijstjes invult bij het binnenkomen..welkom!
quote:
is dat nog steeds zo'n hoer?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
marc_mga? Die heb ik zondag nog in de Trut gesproken
Die zit volgens mijn laatste bronnen nog steeds te wachten tot zijn laatste soa testen afgenomen kunnen worden.quote:
* Doet op zijn Bosch even mee:quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
* drukt taart in waxx zijn gezicht
hij heeft toch een abbo bij de GGD?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zit volgens mijn laatste bronnen nog steeds te wachten tot zijn laatste soa testen afgenomen kunnen worden.
Maar goed ook, anders had ik hem waarschijnlijk tot op z'n veters afgefikt.quote:
Was dat zo erg dan?quote:
Met dank aan Jan de Grootquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Jooztk het volgende:
[..]
* Doet op zijn Bosch even mee:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jaaah ik volg het atkins dieet dus ik moet heel veel vet eten! kijk meid de kilo's vlíéééégen d'r af!hoe meer vet hoe meer vreugd
ik heb trouwens mijn moeder wijsgemaakt dat teveel noodmuskaat de symbiose van de witte-bloedcelhuishouding uit balans brengt en dat slecht is voor de lijn
Ik loop nog steeds regelmatig van het station naar de stad langs dat bakkerijtje aan de rechterkant verlekkert te kijken naar die dingen die daar in de etalage liggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Jooztk het volgende:
[..]
[afbeelding]
ongeveer algemeen bekend dat hij met zn "ooooh ik ben zo zielig" verhaaltjes, nichten kleding, en zelfbeeld dat ie een lekker ding zou zijn ongeveer met iedereen neukte die maar wildequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef LuQas het volgende:
[..]
Was dat zo erg dan?
Ik heb geen idee, hij had het zondag iig wel flink naar zijn zin met iemand.![]()
Ja, maar die is afgepakt, hij zat steeds aan het personeel met zijn handjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij heeft toch een abbo bij de GGD?
Besluit nu om op station Den Bosch nog veel beter om zich heen te kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds regelmatig van het station naar de stad langs dat bakkerijtje aan de rechterkant verlekkert te kijken naar die dingen die daar in de etalage liggen.
Ik bereid je alvast voor op 2020:quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Jooztk het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar die is afgepakt, hij zat steeds aan het personeel met zijn handjes.
Ah, zit dat zo...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ongeveer algemeen bekend dat hij met zn "ooooh ik ben zo zielig" verhaaltjes, nichten kleding, en zelfbeeld dat ie een lekker ding zou zijn ongeveer met iedereen neukte die maar wilde
PETRE STEGEMAN! Heb jij dat geflikt??quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
* drukt taart in waxx zijn gezicht
Als je een blauwe MP3 speler ziet, is ie van mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Besluit nu om op station Den Bosch nog veel beter om zich heen te kijken![]()
hij wil vast met je neuken danquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, zit dat zo...
Ik ken hem niet zo heel goed, maar vind hem altijd wel aardig als ik hem spreek.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je een blauwe MP3 speler ziet, is ie van mij.
Beste Bosche bollen van ehm... Den Boschquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds regelmatig van het station naar de stad langs dat bakkerijtje aan de rechterkant verlekkert te kijken naar die dingen die daar in de etalage liggen.
zal morgen om 8.09 uur d'r op verdacht zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
jawel, want we hebben toch niks nuttigers te doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Jooztk het volgende:
Trouwens, lezen jullie alle posts hier? Das een hele dagtaak!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Jooztk het volgende:
Sommige dingen filter je eruitquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Jooztk het volgende:
KS enschede durft de telefoon niet meer op te nemen bij mensen uit zwollequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
PETRE STEGEMAN! Heb jij dat geflikt??
Mij doorschakelen naar een hele lieve helpende Limburger???![]()
Neuh, ik tvp alleen maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:58 schreef Jooztk het volgende:
...en wordt stroekie vriendelijk verzocht hem terug te geven?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het zal me verbazen, dat ding is al 3 jaar zoek.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
...en wordt stroekie vriendelijk verzocht hem terug te geven?
Hoiii, veel plezier en complimenten dat je hier post.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:56 schreef Tobbes het volgende:
Waar was dat dan??quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
KS enschede durft de telefoon niet meer op te nemen bij mensen uit zwolle
Kijk,d at moet pas verfilmd worden (en hijsi geen heteroquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee, is me nog nooit gebeurd.
Wel verliefd geweest op een goede heterovriend van me, maar dat was pas nadat ik er seks mee had gehad.
Maar Cybart wil dan wel zijn tas terug.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is niks mis met een film over ene jongen die naar een gaytent gaat, misschien in het bnegin ongemakkelijk is, maar later zich op zn gemak voelt en een jongen leert kennen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is één van de mogelijke scenario's. Absoluut niet passend bij iedereen. Je hebt er ook genoeg die direct de darkroom induiken. En met msn en de webcams van tegenwoordig kun je je waarschijnlijk als ouders niet voorstellen wat je 12 jarige zoon al achter zijn psc allemaal doet. Moeten we daar ook films van maken?
Vandaar dat ik dus denk dat het alemaal niet in één film samen te vatten is. In dit topic komen er mensne uit de meest verschillende situatie's en als je dan de verhalen hoort. Gebroken gezinnen, kleine dorpen, mensen uit de grote stad. Ook dat kun je niet in één verhaal gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is niks mis met een film over ene jongen die naar een gaytent gaat, misschien in het bnegin ongemakkelijk is, maar later zich op zn gemak voelt en een jongen leert kennen.
Seksuele avonturen kunnen ook op een 'nette' manier verfilmd worden, echte porno hoeft niet in te zitten.
Een film over bier dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef BB_Koning het volgende:
Er is niks mis met een film over ene jongen die naar een gaytent gaat, misschien in het bnegin ongemakkelijk is, maar later zich op zn gemak voelt
Het zou me wat zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus denk dat het alemaal niet in één film samen te vatten is. In dit topic komen er mensne uit de meest verschillende situatie's en als je dan de verhalen hoort. Gebroken gezinnen, kleine dorpen, mensen uit de grote stad. Ook dat kun je niet in één verhaal gooien.
eindhoven, daar zit de gezelligste KSquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar was dat dan??
Ik smolt helemaal
Ik werd woester en woester en uiteindelijk een Limburgse jongen die alles voor elkaar gemaakt heeften hij deed aardig
Ik kon dus wél opzeggen he?? Ben gisteren verkeerd voorgelicht!Naja, alles zou nu geregeld moeten zijn.
Lijkt me mooie verhaallijn als tehRockstar en CDP - na aanvankelijk elkaar het licht niet in de ogen te hebben gegund - uiteindelijk als een blok voor elkaar vallen en gelukkig worden enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het zou me wat zijn
[HOMO] - De speelfilm
Misschien zou het idd wel boeiend zijn om zoiets op te zetten en dat je dan echt ieders leven volgt. Dat wordt dan meer een documentaire en of dat in dit stadium nuttig is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het zou me wat zijn
[HOMO] - De speelfilm
Nee dan wordt ik geacht vindersloon te incasseren, of was die iets to obviousquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat alles in 1 film moet, ik zeg dat er een film kan komen die het onderwerp van een ontdekkende homoseksuele jongen op een andere manier neerzet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus denk dat het alemaal niet in één film samen te vatten is. In dit topic komen er mensne uit de meest verschillende situatie's en als je dan de verhalen hoort. Gebroken gezinnen, kleine dorpen, mensen uit de grote stad. Ook dat kun je niet in één verhaal gooien.
Laat je klasgenoten het maar niet merken. Dan gaan ze meelezen en voor je het weet posten ze ook mee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Jooztk het volgende:
Woei, nu heb ik iets te doen op school![]()
kloon van ?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef Jooztk het volgende:
Woei, nu heb ik iets te doen op school![]()
En..je stond zo hoog..quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
Lijkt me mooie verhaallijn als tehRockstar en CDP - na aanvankelijk elkaar het licht niet in de ogen te hebben gegund - uiteindelijk als een blok voor elkaar vallen en gelukkig worden enzo.
Daar heeft Creno begin september al een heel scenaro voor gemaakt met wat hulp van andere fokkers op een zondag namiddagquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het zou me wat zijn
[HOMO] - De speelfilm
Walgelijk!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
eindhoven, daar zit de gezelligste KS
zit soms 5 minuten eerst met die collega te lullen voor ik de klant krijg ( alleen als je niet meegeluisterd wordt dan he)
verkeerd voorlichten.. moet je eens op de adsl afdeling komen
je mag het wel "puinruimafdeling" noemen
"binnen 2 weken heeft u adsl meneer"
"het kost u niks meer, alles is geregeld"
"2 weken isdn en dan om naar analoog en nu adsl aanvragen? geen probleem!"
"wij sturen u info toe.. en heus geen contract van hetnet terwijl u niks heeft gevraagd.."
Op de één of ander manier krijg ik dit met geen mogelijkheid in een verhaal of het moiet een komedie worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef LuQas het volgende:
[..]
Lijkt me mooie verhaallijn als tehRockstar en CDP - na aanvankelijk elkaar het licht niet in de ogen te hebben gegund - uiteindelijk als een blok voor elkaar vallen en gelukkig worden enzo.
quote:
Sowieso..mij in een verhaal?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of ander manier krijg ik dit met geen mogelijkheid in een verhaal of het moiet een komedie worden.
ja hoor, effe zoekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
Creno, heb je die samenvatting nog van 6 september
want daarin komen alle verhalen samen![]()
en mensen noemen mij venijnig en haatdragendquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ongeveer algemeen bekend dat hij met zn "ooooh ik ben zo zielig" verhaaltjes, nichten kleding, en zelfbeeld dat ie een lekker ding zou zijn ongeveer met iedereen neukte die maar wilde
Nou ongeveer zo dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de één of ander manier krijg ik dit met geen mogelijkheid in een verhaal of het moiet een komedie worden.
Hoezee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ik hoop dat jullie van m'n comeback genoten hebben, maar ga nu echt pitten.
Doegquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het was even eng, durf je niet te quoten omdat je nooit weet wat je kunt terugverwachten, maar welkom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*zakdoekje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Oooooohhh jongens, ik voel het weer, ik voel het weer!!!![]()
Sweet Dreams voor het verloren schaap dat de kudde terugvondquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien vindt iemand het leuk om te kijken. Er werd ook op "de perfecte partner" gewezen.quote:
Bel je toch een escortquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil een jongen. hier. nu.
Wrom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef Cairon het volgende:
ik wil dat m'n date van morgen door zou gaan.
fat chance of that happening
Je moet het niet te lang erin laten, dan droogt het glijmiddel op, dat voelt vervelendquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Oooooohhh jongens, ik voel het weer, ik voel het weer!!!![]()
Wat heb ik nú weer gedaan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo, Just-Dennis!![]()
*jaloers aankijk*
Ja, nou, ik wil wel een homp vlees.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je moet het niet te lang erin laten, dan droogt het glijmiddel op, dat voelt vervelend
Of praten we nu langs elkaar heen?![]()
Hoezee... J-D is de grafzeiker van vanavondquote:
omdat ik al een paar dagen lang niets van hem heb gehoord.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoezee... J-D is de grafzeiker van vanavond
Jaaaaquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het zou me wat zijn
[HOMO] - De speelfilm
Een huis gekócht en je hebt een auto en dan zul je denken een auto nou, ja inderdaad een auto en wát voor een auto.quote:
Ach gossiequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een huis gekócht en je hebt een auto en dan zul je denken een auto nou, ja inderdaad een auto en wát voor een auto.
En dat wil ik dan dus ook. Zeg maar. Zoiets. Dat.
en wat heb jij ondernomen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
omdat ik al een paar dagen lang niets van hem heb gehoord.
geen mail
geen bericht
geen telefoon
niks nada noppes
over 30 minuten is het vrijdag, en de dag waarop er een date gepland stond, hoor ik niks voor die tijd dan ga ik ervan uit dat hij het heeft afgeblazen
ja want je woont nu al op jezelf, je blijft op jezelf wonen enzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een huis gekócht en je hebt een auto en dan zul je denken een auto nou, ja inderdaad een auto en wát voor een auto.
En dat wil ik dan dus ook. Zeg maar. Zoiets. Dat.
http://www.escort-nirvana.nl/page_heren.htmlquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoezee... J-D is de grafzeiker van vanavond
als je even terugleest dan zie al het John de Mol scenarioquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jaaaa
laten we daar echt zo'n Amerikaanse tienercomedie van maken, met alle cliché's van dien
Heb je nou nog niet gebeld?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
omdat ik al een paar dagen lang niets van hem heb gehoord.
geen mail
geen bericht
geen telefoon
niks nada noppes
over 30 minuten is het vrijdag, en de dag waarop er een date gepland stond, hoor ik niks voor die tijd dan ga ik ervan uit dat hij het heeft afgeblazen
Is zeker een favoriet van jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.escort-nirvana.nl/page_heren.html![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja want je woont nu al op jezelf, je blijft op jezelf wonen enzo
je hebt het slecht waxx.... echt!
Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou
Ssssssssshhh.....
Nee ik ben echt helemaal blij hoor met alles!
Maar hij heeft een keigave auto, om dat maar even en publique in dit topic te spuien.
Er is met mij niks aan de hand hoor![]()
![]()
Met van die vooringestudeerde ultra-Nederlandse stemmetjes, en veel zogenaamde 'emotie' waar de camera zo mooi op inzoomt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je even terugleest dan zie al het John de Mol scenario![]()
Ik ga dus echt niet betalen voor sex!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Is zeker een favoriet van jou![]()
volgensmij ben je ook blij met je [Enter] Toetsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou
Ssssssssshhh.....
Nee ik ben echt helemaal blij hoor met alles!
Maar hij heeft een keigave auto, om dat maar even en publique in dit topic te spuien.
Er is met mij niks aan de hand hoor![]()
![]()
Hij reageert zelfs op MIJ heel traag hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Cairon het volgende:
ik heb gesms't en berichtjes via gay.nl verstuurd.
Als wat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet betalen voor sex!![]()
Ik werkte daar part-time![]()
Ja sorry, ik raakte in paniekquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij ben je ook blij met je [Enter] Toets
bokjes?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee met regie aanwijzingen van Yvonne van de Hummiekreekquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Met van die vooringestudeerde ultra-Nederlandse stemmetjes, en veel zogenaamde 'emotie' waar de camera zo mooi op inzoomt?
Jah. Patent!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat is een Ang3l-Waxxer iets![]()
Jah jah jah jah jah jah jahquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet, Ik wel, jij niet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja DennisMoorequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach joh, Waxx, je bent toch bijna afgestudeerd? Dan hoef je alleen nog maar een goed betaalde baan te vinden en dan kun je net zo veel auto's en Chicken Tonight kopen als je maar wilt!.
Mine, miiiine! O nee: OURSquote:
"Joehoe?! Wie heeft er flufdienst?! Anneke? Joehoe? Fluff jij Henk even op?"quote:
Dát vind ik grof!quote:
Hee, psst, wat voor auto heb je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:45 schreef Just-Dennis het volgende:
Zal ik is een keer vóór 12 uur gaan slapen ?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Awww.....
Heb ik onbewust een Gevoelig Punt geraakt?
Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar?quote:
oja, dan reageert ie welquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar? Waar?![]()
Heb je die film gezien?quote:
Sweet Dreams WDquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef wizarddragon het volgende:
Kga film kijken, truste iedereen
Geen idee hoe dat klinkt...... maar schijten klinkt vervelendquote:
Mijn mond is beter geschikt voor flufwerkquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
Flufmeisje: http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=11904
Ga je verhuizen dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik heb net de mea culpa achter de rug nav mijn verhuizing![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee met regie aanwijzingen van Yvonne van de Hummiekreek![]()
truste lieffiequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:50 schreef wizarddragon het volgende:
Kga film kijken, truste iedereen
Ik zeg ook altijd 'liefie', 'schatje' vind ik stom en 'lieverd' ookquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ga je verhuizen dan? [afbeelding]
Yeah, uit 2001. Beter dan je zou verwachten met zo'n titel, eigenlijk... knap drama.quote:
dies ook de grappigstequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat sarah stiekem ook een piemel heeft want "het" is best grappig
het zal vast iets leuks zijn... dat ttd-en....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
dies ook de grappigste![]()
en ik ga TTD-en![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef tech het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar een 'ja' van ga maken!
Owquote:
Da;s niet voor 12 hequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef Just-Dennis het volgende:
Nah ik zit dit topic nog uit en dan toch maar slapen ofzo
Moet werkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef Cairon het volgende:
hey Just-Dennis ik heb morgen niks te doen, ga je mee daten zodat ik indruk op je kan maken
Kut, hoe kom jij aan die fotoquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat??
Waarom geen Reliant Robin?
[afbeelding]
transport tycoon deluxe-en ( en ga maar niet zoeken hoe oud datspel isquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zal vast iets leuks zijn... dat ttd-en....
bouw je eigen vrachtwagen bedrijf?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
transport tycoon deluxe-en ( en ga maar niet zoeken hoe oud datspel is)
vrachtwagens, bussen, vliegtuigen, treinen, boten, hovercrafts, monorails, helicopters, maglevsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
bouw je eigen vrachtwagen bedrijf?![]()
ik had vroeger een lego treinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef Cairon het volgende:
treinen
Het was even zoeken, maar ik zag uiteindelijk aan het hondje dat jij het was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kut, hoe kom jij aan die foto![]()
veel plezier in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
vrachtwagens, bussen, vliegtuigen, treinen, boten, hovercrafts, monorails, helicopters, maglevs
Eerst noem je me een DennisMoore, nou maak je me uit voor een Nuvole!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow
Ja nou
Jij bent dus ook een lurkerd van de bovenste plankStouterd!!!
Stiekem lezen en alles en dan alles weten en doen alsof van niet!
trusten dan!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga maar naar bed....
Nu weet dus iedereen hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar ik zag uiteindelijk aan het hondje dat jij het was.
Die baard staat je wel sexy, trouwens.
Sweet Dreams Vanitasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga maar naar bed....
tnx, i will..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
veel plezier in ieder geval
and make money
Ik heb plot gelezen, klinkt spannendquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, uit 2001. Beter dan je zou verwachten met zo'n titel, eigenlijk... knap drama.
Dat kanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eerst noem je me een DennisMoore, nou maak je me uit voor een Nuvole!![]()
![]()
-10 voor Waxxer!![]()
Tja..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Cairon het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk...
kom ik eens iemand tegen die ik echt leuk vind, moet hij niks van mij hebben.
Dat is nou al de derde!
Wie zegt dat nou?! Ik bedoel, op mij reageert ie toch ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef Cairon het volgende:
ik vind het helemaal niet leuk...
kom ik eens iemand tegen die ik echt leuk vind, moet hij niks van mij hebben.
quote:Dat is nou al de derde!
Dankje feestelijk weer!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
![]()
-10 voor Waxxer!![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
![]()
-10 voor Waxxer!![]()
Hey! Tis Nuvole!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dankje feestelijk weer!
Ik nam het nog wel voor je op in die DM-aanteiging.
Kookleswegloper!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:03 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nu weet dus iedereen het
Ik heb de foto ooit alleen aan waxxer gegeven, hi heeft het dus via internet uitgelekt![]()
Voor de seks kun je beter porno huren, maar ik zat toch wel even van "wow... heftig..."quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb plot gelezen, klinkt spannend![]()
Een leuke smilie erachter, geen probleem, want je geodkoop voelen hoeft niet altijd negatief te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |