Het evrhaal kan wellicht mooi zijn, maar het gaat mij om dat kleine element: verliefd worden op je beste vriend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk hem eens en oordeel dan eens. Ik heb meer van dit soort spul gezien en dat gaan van extreem tot uitermate nergens over Deze film is dan toch wel een uitzondering op een regel dat ze allemaal hetzelfde zijn.
Welneeeeeeeequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
Die deur stond iets te ver open, he?
Hi-la-rischquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ze zeggen dat dat een topjaar is, of vind jij dat dat een bottomjaar was,
Gelukkig dat je niet zo bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zo confronterend zijn he, dus echt zo van zoooo To-bi-as van der Hoe-ven, met die lekkere burka over je heen in je fotoboek, wat spook je daar allemaal uit, hmmmm lekker bouwjaar hoor, 1987 ze zeggen dat dat een topjaar is, of vind jij dat dat een bottomjaar was, nou ja dat mag je mij dan wel eens even face to face gaan vertellen.
Nou, zo zou ik dan de hele dag doen he als ik zo word.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb QAF nooit gezien, jammer genoeg.
Is die serie wat realistischer?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het evrhaal kan wellicht mooi zijn, maar het gaat mij om dat kleine element: verliefd worden op je beste vriend.
We kunnen een poll maken van de vraag of 1 van de gays hier verliefd is geworden op zn beste vriend![]()
drama serie van 5 seizoenen die vrij realistisch is jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb QAF nooit gezien, jammer genoeg.
Is die serie wat realistischer?![]()
Nee, is me nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
We kunnen een poll maken van de vraag of 1 van de gays hier verliefd is geworden op zn beste vriend![]()
Whaha! Effe kijken, wie is hier een goeie Frederik...quote:
Hoi Joostquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:38 schreef Jooztk het volgende:
Wat is je voornaam?
Joost!
Wat is de betekenis van je nickname?
Joost met een Z in een vroegepuberwannabebreezerperiode
En die van je user-icoon?
Hebben we die al?
En van je signature?
Die hebben we ook nog niet.
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
Ik kijk dagelijks op Fok en ook op het forum! Had deze topic al een paar keer bekeken, maar nooit zin om me aan te melden. Nu is CDP die mij dwong hier te posten
![]()
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Via Gay.nl. Nee.
![]()
Hoe oud ben je?
16.
Wat voor studie/werk doe je?
5VWO.
Waar woon je (ongeveer)?
Den Bosch.
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Yep, die gaan we even zoeken...kan niets recents vinden... dan maar mijn Gay.nl foto!
[afbeelding]
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Uitgaan, muziek, film, pcgames!
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Omdat ik dit lijstje moest invullen
Wat is je eerste indruk van ons?
Dat jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeel eng zijn![]()
Wat wil je ons nog vragen?
Would you please be nice to me?
Sweet Dreams Vlarpquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Jooztk welkom hier!!
En nu ga ik echt slapen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:38 schreef Jooztk het volgende:
Wat is je eerste indruk van ons?
Dat jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeel eng zijn![]()
Wat wil je ons nog vragen?
Would you please be nice to me?
quote:
Het is één van de mogelijke scenario's. Absoluut niet passend bij iedereen. Je hebt er ook genoeg die direct de darkroom induiken. En met msn en de webcams van tegenwoordig kun je je waarschijnlijk als ouders niet voorstellen wat je 12 jarige zoon al achter zijn psc allemaal doet. Moeten we daar ook films van maken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het evrhaal kan wellicht mooi zijn, maar het gaat mij om dat kleine element: verliefd worden op je beste vriend.
jaaah ik volg het atkins dieet dus ik moet heel veel vet eten! kijk meid de kilo's vlíéééégen d'r af!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
OMG ik MOET dat stuk taart hebben, uh-uh-uh-uhhhuuu!!!!Slap into ma fa-ace! Uh-uh-uhhu!!!!
Darlin'!!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
OMG ik MOET dat stuk taart hebben, uh-uh-uh-uhhhuuu!!!!Slap into ma fa-ace! Uh-uh-uhhu!!!!
Darlin'!!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whaha! Effe kijken, wie is hier een goeie Frederik...
Dankjewelquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eindelijk iemand die netjes de lijstjes invult bij het binnenkomen..welkom!
* drukt taart in waxx zijn gezichtquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
Darlin'!!!!
Niks, maar wel met Arthurquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:47 schreef creno het volgende:
[..]wat gaat frederik met jelmer doen ?
Ik had m verteldquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Eindelijk iemand die netjes de lijstjes invult bij het binnenkomen..welkom!
quote:
is dat nog steeds zo'n hoer?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
marc_mga? Die heb ik zondag nog in de Trut gesproken
Die zit volgens mijn laatste bronnen nog steeds te wachten tot zijn laatste soa testen afgenomen kunnen worden.quote:
* Doet op zijn Bosch even mee:quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
* drukt taart in waxx zijn gezicht
hij heeft toch een abbo bij de GGD?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zit volgens mijn laatste bronnen nog steeds te wachten tot zijn laatste soa testen afgenomen kunnen worden.
Maar goed ook, anders had ik hem waarschijnlijk tot op z'n veters afgefikt.quote:
Was dat zo erg dan?quote:
Met dank aan Jan de Grootquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Jooztk het volgende:
[..]
* Doet op zijn Bosch even mee:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jaaah ik volg het atkins dieet dus ik moet heel veel vet eten! kijk meid de kilo's vlíéééégen d'r af!hoe meer vet hoe meer vreugd
ik heb trouwens mijn moeder wijsgemaakt dat teveel noodmuskaat de symbiose van de witte-bloedcelhuishouding uit balans brengt en dat slecht is voor de lijn
Ik loop nog steeds regelmatig van het station naar de stad langs dat bakkerijtje aan de rechterkant verlekkert te kijken naar die dingen die daar in de etalage liggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Jooztk het volgende:
[..]
[afbeelding]
ongeveer algemeen bekend dat hij met zn "ooooh ik ben zo zielig" verhaaltjes, nichten kleding, en zelfbeeld dat ie een lekker ding zou zijn ongeveer met iedereen neukte die maar wildequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:52 schreef LuQas het volgende:
[..]
Was dat zo erg dan?
Ik heb geen idee, hij had het zondag iig wel flink naar zijn zin met iemand.![]()
Ja, maar die is afgepakt, hij zat steeds aan het personeel met zijn handjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij heeft toch een abbo bij de GGD?
Besluit nu om op station Den Bosch nog veel beter om zich heen te kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds regelmatig van het station naar de stad langs dat bakkerijtje aan de rechterkant verlekkert te kijken naar die dingen die daar in de etalage liggen.
Ik bereid je alvast voor op 2020:quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef Jooztk het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar die is afgepakt, hij zat steeds aan het personeel met zijn handjes.
Ah, zit dat zo...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ongeveer algemeen bekend dat hij met zn "ooooh ik ben zo zielig" verhaaltjes, nichten kleding, en zelfbeeld dat ie een lekker ding zou zijn ongeveer met iedereen neukte die maar wilde
PETRE STEGEMAN! Heb jij dat geflikt??quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
* drukt taart in waxx zijn gezicht
Als je een blauwe MP3 speler ziet, is ie van mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Besluit nu om op station Den Bosch nog veel beter om zich heen te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |