Ik ben gewoon tequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze mail is een stuk harder maar dat geeft niet![]()
![]()
![]()
(lief) denk ik, komt ook door beertje
4 camera's op één gesprek vind ik overigens ook onder sensuur vallen !quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... verstuurd...
Geachte redactie,
Ik, en vele met mij op Fok, volgen met plezier de streams uit het BB hotel. Alleen worden we onderhand behoorlijk ziek van de censuur, zoals we dat noemen. En dan doel ik op de streamlock naar de tuin of het weggedraaide geluid. Als jullie willen dat HBB ook via de streams een succes blijft zou ik zeker deze klacht serieus nemen.
Zeker als we met ze alle fanmail blijven sturen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben bang dat je over 8 weken antwoord krijgt. Toen ik had gemaild had na DE exit kreeg ik ook pas na drie weken antwoord en het moet nu toch wel helemaal regenen met mails!
Beide e-mail zijn goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te [afbeelding] (lief) denk ik, komt ook door beertje![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... verstuurd...
Geachte redactie,
Ik, en vele met mij op Fok, volgen met plezier de streams uit het BB hotel. Alleen worden we onderhand behoorlijk ziek van de censuur, zoals we dat noemen. En dan doel ik op de streamlock naar de tuin of het weggedraaide geluid. Als jullie willen dat HBB ook via de streams een succes blijft zou ik zeker deze klacht serieus nemen. Indien niet geantwoord wordt zullen er repressailles volgen
Dat is een hele andere opzet. BB5 is niet te vergelijken met deze HBB. Heel veel BB5 kijkers kijken dit niet of verwerpen het. Dat zegt dus niks over een mogelijk succes van BB6 lijkt me.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is gewoon helemaal niet populair
Als dit zo doorgaat vrees ik dat er, in ieder geval voorlopig, geen BB6 zal volgen...
Ach, ze scoren nog redelijk vergeleken bij andere Talpa programma's (als ik het Kijkcijfer topic hier mag geloven)quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat vrees ik dat er, in ieder geval voorlopig, geen BB6 zal volgen...
Dat zou erg zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag Balkellende met Viool gewoon even voor me in een SM-kamertje. De rollen mogen ze dan zelf verdelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Andersom gaat iig wel meestal op. Als ze thuis onder de plak zitten, moeten ze dat buitenshuis compenseren
Maar Balkie is prive volgens mij net zo'n watje![]()
Ja hoor, het kijkcijfertopic is volledig objectief en geloofwaardigquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ach, ze scoren nog redelijk vergeleken bij andere Talpa programma's (als ik het Kijkcijfer topic hier mag geloven)![]()
Dan gaat JP morgen ZELF nog naar Afganistan !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal Balkellende met Viool gewoon even voor me in een SM-kamertje. De rollen mogen ze dan zelf verdelen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, het kijkcijfertopic is volledig objectief en geloofwaardig![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te [afbeelding] (lief) denk ik, komt ook door beertje![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:02 schreef Manu82 het volgende:
Indien niet geantwoord wordt zullen er repressailles volgen
ach hij heeft nu toch genoeg kruis raketten, kun ie vast viola wel aan vastbindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dan gaat JP morgen ZELF nog naar Afganistan !!![]()
Truste en slaap zachtquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga d'r vandoor...
Ik zie jullie morgen overdag wel, dan ben ik toch vrij...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Doeg Flugelquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Slaap lekker Flugel... tot morgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent ook gewoon een lieverd
Slaap lekker flugel en tot morgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat één kruisraket niet genoeg is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach hij heeft nu toch genoeg kruis raketten, kun ie vast viola wel aan vastbinden
Dit hele idee wordt steeds beterquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
* BONG4002 was "Tha Bong"quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb als naam bij die mail trouwens Foreverblue ingevuld... misschien maakt ze dat wel bang![]()
Klinkt eng hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb als naam bij die mail trouwens Foreverblue ingevuld... misschien maakt ze dat wel bang![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat één kruisraket niet genoeg is?![]()
Doe meequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Even Kelly een hart onder de riem steken: Hup Kelly !!![]()
Als ze toen Fok Frontpage hebben gelezen tijdens Naat-gate moet er wel een belletje gaan rinkelen jaquote:
Van mij mag ze blijven. Zolang ze maar geen zondvloed veroorzaaktquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kellyquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ze m hebben gelezen wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze toen Fok Frontpage hebben gelezen tijdens Naat-gate moet er wel een belletje gaan rinkelen ja
Dan gelijk alle vier de streams op zwart.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze toen Fok Frontpage hebben gelezen tijdens Naat-gate moet er wel een belletje gaan rinkelen ja
We hebben een K,quote:
Gatver das nouu smerigquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
Zit Viola nou de restje van een gast op te eten
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef bunnyma het volgende:
Och ermmmmm, doet ze weer eens wat, wordt ze afgekat door Bart.
"God, help me, please" uitspraak Kelly.
Das gewoon een asbakquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gatver das nouu smerig![]()
Nou ja das viool was te verwachten![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
vertel...quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ooh Monique.. Speelt heel gemeen spelletje met Viola !.. and I love it !!
Dan is het helemaal compleet Ma Flodderquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat gemist dus zat ze uit een asbak te eten![]()
Nee das lekker
Ze moet wel gewoon blijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
*schepje erbovenop doe*
Hup Kelly hup... weyou
![]()
![]()
Water denk ik, of vruchtensapquote:
quote:
Monique: Oh ik sprak net iemand en die had gekeken....quote:
Betwijfel het, het is niet echt goed te zien, maar de inhoud van het glas heeft niet echt de kleur van water.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Monique: Oh ik sprak net iemand en die had gekeken....
Viola: Oh én?
M: Nou.. alles was positief...over iedereen... wel oké
V: Ah... mooi
M: Hij wel nog wat over jou...![]()
V: Oh.. wat dan.... iets negatiefs?
M: Welnee, niets negatiefs.. alleen...
M: Nou ja....
V: Zeg het maar....
M: Nou eigenlijk positief..alleen dat je niet helemaal uit de verf lijkt te komen....
BAM !!! (Hehe precies genoeg.. dit houd Viola minimaal drie dagen wakker )
En Monique weet dat maar al te goed, tussen die twee is al dagen een koude oorlog gaande !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |