Dankjequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[quote]Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn mailtje aan de redactie, gemaild om 19:15 vandaag:
Mooi Mailtje![]()
prima e-mailquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
Beste redactie,
Het valt mij op dat zeer regelmatig de streams op één vast punt staan, met slecht geluid, dit gebeurd bijna de helft van de tijd op een dag. Voorheen keek ik ook vaak naar de streams op BB5 en daar gebeurde het af en toe, maar nu loopt het soms wel erg de spuigaten uit
Natuurlijk begrijp ik dat de streams gratis zijn, en dat is ook zeker een + punt, maar het zou wel fijn zijn als de regie wat regelmatiger gewoon de beelden doorstreamed op een normale manier, ipv een vast punt.
Opzich is het niet zo erg als ie vast staat op de camera in de huiskamer, maar het nadeel is dat het geluid van de zenders die de bewoners dragen dan ook wegvalt, en dan is het amper te volgen. Uiteraard snap ik dat in sommige situaties het nodig is als er iets besproken word wat privé is, maar zet ze dan optijd terug!
Nouja, ik hoop dat ik het duidelijk heb kunnen uitleggen en hoor graag een eventuele reactie hierop!
Verder vind ik Hotel Bigbrother een zeer leuk programma om te volgen, dus ik zou zeggen: Houden zo!
Groetjes,
BONG4002 (en nee, dat is niet mijn echte naam, die houd ik liever prive)
Ah....dus toch heeft het geholpen om te mailen mssquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef regenworm het volgende:
En we zijn weer binnen
Okee... verstuurd...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
stuur een e-mail link staat hierboven
Toppie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... verstuurd...
Geachte redactie,
Ik, en vele met mij op Fok, volgen met plezier de streams uit het BB hotel. Alleen worden we onderhand behoorlijk ziek van de censuur, zoals we dat noemen. En dan doel ik op de streamlock naar de tuin of het weggedraaide geluid. Als jullie willen dat HBB ook via de streams een succes blijft zou ik zeker deze klacht serieus nemen.
Ik heb altijd het idee dat mannen die op het werk geen ruggegraat kunnen tonen, dat privé moeten compenserenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Balkellende iemand aanpakken???? Kan die iets anders als ja en amen zggen dan?![]()
Deze is ook goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... verstuurd...
Geachte redactie,
Ik, en vele met mij op Fok, volgen met plezier de streams uit het BB hotel. Alleen worden we onderhand behoorlijk ziek van de censuur, zoals we dat noemen. En dan doel ik op de streamlock naar de tuin of het weggedraaide geluid. Als jullie willen dat HBB ook via de streams een succes blijft zou ik zeker deze klacht serieus nemen.
En andersomquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mannen die op het werk geen ruggegraat kunnen tonen, dat privé moeten compenseren.
deze mail is een stuk harder maar dat geeft nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... verstuurd...
Geachte redactie,
Dankjewelquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Allebei goeie mails
Nu nog hopen dat ze het serieus gaan nemen....
Die van jou zit ook heel goed in elkaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
Beste redactie,
Het valt mij op dat zeer regelmatig de streams op één vast punt staan, met slecht geluid, dit gebeurd bijna de helft van de tijd op een dag. Voorheen keek ik ook vaak naar de streams op BB5 en daar gebeurde het af en toe, maar nu loopt het soms wel erg de spuigaten uit
Natuurlijk begrijp ik dat de streams gratis zijn, en dat is ook zeker een + punt, maar het zou wel fijn zijn als de regie wat regelmatiger gewoon de beelden doorstreamed op een normale manier, ipv een vast punt.
Opzich is het niet zo erg als ie vast staat op de camera in de huiskamer, maar het nadeel is dat het geluid van de zenders die de bewoners dragen dan ook wegvalt, en dan is het amper te volgen. Uiteraard snap ik dat in sommige situaties het nodig is als er iets besproken word wat privé is, maar zet ze dan optijd terug!
Nouja, ik hoop dat ik het duidelijk heb kunnen uitleggen en hoor graag een eventuele reactie hierop!
Verder vind ik Hotel Bigbrother een zeer leuk programma om te volgen, dus ik zou zeggen: Houden zo!
Groetjes,
Ben bang dat je over 8 weken antwoord krijgt. Toen ik had gemaild had na DE exit kreeg ik ook pas na drie weken antwoord en het moet nu toch wel helemaal regenen met mails!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
Beste redactie,
Groetjes,
denk het nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Allebei goeie mails
Nu nog hopen dat ze het serieus gaan nemen....
Andersom gaat iig wel meestal op. Als ze thuis onder de plak zitten, moeten ze dat buitenshuis compenserenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mannen die op het werk geen ruggegraat kunnen tonen, dat privé moeten compenseren.
Het is gewoon helemaal niet populairquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankjewel
Hoe meer mensen hun beklag doen hoe groter de kans dat ze luisteren denk ik
Het gaat natuurlijk wel om de populariteit van het programma wat mogelijk in gevaar kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |